Huumeista

Back to päihdekeskustelu O

Legendaariset ”kukkahattutädit” on siirtynyt rope / muut pelit maailmasta, sosiaalitantoiksi ja huumevalistajiksi. Paska homma että niillä on vielä asemaansa nähden suhteettoman paljon valtaa. Tämä yhdistettynä vähintäänkin kieroutuneisiin näkemyksiin päihteistä (kyllä suurin osa huumeista on väärinkäytettyjä päihteitä) on pelottavaa katseltavaa.

”...Niga, I'm getting high get'n head on the beach...”
-Notorious Big-

[q]Jammailija:

On niitä jotka yleensä tekee sen hallitusti, mut joskus lipsahtaa - niistä opitaan, ainakin vähäksi aikaa*yingyang*.
Sit on niitä, jotka oikein hakee sitä överitilaa kerrasta toiseen, ja se on viel pakko tehdä julkisella paikalla*poks*! Eix nää ihmiset oo nähny miltä ne näyttää, vai eix ne vaa välitä??
Koska jos ne ei välitä itsestään niin voisko ne sen verran välittää, ettei nolais tai ahdistais muita ihmisiä?

[muokattu 9.8.2004 19:06]
[/q]

ASIAA...vihdoinkin joku kommentoi asiasta fiksusti ja diplomaattisesti ja jossei toi uponnut niihin idari separi öyskääjä lidepatapäihin niin tästä lähtien aletaan ottaa photoo ja faktaa filmille ja näytetään kyseisille yksilöille että tältä te näytätte kun kiimazombieina pyöritte julkisilla paikoilla...HÄVETKÄÄ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

[q]Apo:
---
---

Ihmetyttää tuo huolehtiminen siltä miltä joku ihminen näyttää, kun käsittääkseni huumausaineilla voi olla paljon vakavampia ja pysyvämpiä vaikutuksia kuin pelkästään ne ulkoiset hetkelliset vaikutukset.
[/q]

Niinpä....senhän nyt tietää jokainen ett huumausaineilla VOI olla vakavempia seurauksia varsinkin suurkuluttajilla. Ja hiton pahalta se NÄYTTÄÄ kun joku keskushermoston lamaannuksen seurauksena nykii kroppaa ja naamaa...etpä ole tainnut kunnon lideöyskäjää nähnyt? ja sisuskaluthan se syövyttää kyse ei ole huumausaineesta,vaan liuottimesta sama kuin vertais Lasolia punaviiniin......

[q]Damien:
Legendaariset ”kukkahattutädit” on siirtynyt rope / muut pelit maailmasta, sosiaalitantoiksi ja huumevalistajiksi. [/q]

Kuin niin siirtyneet? Pahinta niissä on se,
et ne pitää meteliä joka rintamalla, olipa kyseessä
sitten mikä tahansa marginaalimusiikki ja / tai
alakulttuuri josta ne ei ymmärrä höykäsen pöläystä.
Huumeet ja saatananpalvonta on näille tädeille
vaan se päätepiste johon kaikki muu toiminta
(metallimusiikin/punkin/teknon/jne kuunteleminen,
roolipelit, tietokonepelit ja masturbaatio) johtaa.

Mä voisin kans hakkaa naulan seinään ja poraa jonkun lakkapellen päähän reiän porakoneella ja laittaa siihen naulaan killumaan se apina kaikille näytix et hei tsiigatkaa täs on kova bilehile lakkapellet .. sympatiaa ei tipu ja ärsytys välil kova .. ei tajuu miksei poket viskaa kadulle niitä .. saan varmaan tosi paljon kavereita tällä mut hei MENKÄÄ VITTU ITTEENNE JA KATTOKAA PEILIIN!!!!! muut ok .. mut noi tekee tosi hyvää klubien maineelle kun meitä rakastetaan muutenkin niin paljon..
Menkää himaan leikkimään oravaa ..

P.S. vaikka suomi onkin periaatteessa vapaa maa niin ei noista klubeista tarvis kuitenkaan tehdä mitään överiluolia mihin jengi tulee vaan vetää pään seinälle ja sekoilemaan, kyl sitä vois käyttäytyä ihmisarvon mukaisesti, mitä olen ihmisten kanssa jutellut niin ainakin ne kenen kanssa olen, sanovat samaa, hyvä siinä yrittää sitten viettää iltaa kun osa porukkaa pyörii pitkin lattiaa kun kaatumataudissa kuola suusta valuen. Mun käsittääkseni bileis olis tarkotus pitää hauskaa eikä vetää mitään Extreme övereitä jollain vitun liuotinaineella ..

[muokattu 10.8.2004 18:12]

[q]Hippa-Hartza:
näytetään kyseisille yksilöille että tältä te näytätte kun kiimazombieina pyöritte julkisilla paikoilla...
[/q]

Ihmetyttää tuo huolehtiminen siltä miltä joku ihminen näyttää, kun käsittääkseni huumausaineilla voi olla paljon vakavampia ja pysyvämpiä vaikutuksia kuin pelkästään ne ulkoiset hetkelliset vaikutukset.

[q]m_a:
TurunSanomat 29.5.2004
Huumetestistä kieltäytynyt opiskelija joutui eroamaan
Vaikka lääninhallitus totesi koulun menettelyn laittomaksi,
koulu aikoo jatkaa testausta.

[/q]

Voi paska miten surullinen läppä :| Oppilaitos rikkoo lakia, mutta silti kärsijänä on joku muu, puhumattakaan tästä julkisesta käsittelystä 'nykysuomessa'.

Kuumottavaa huomata kuinka tietämättömyydellä ja yksilön polkemisella pyöritetään maailmaa :<

[muokattu 9.8.2004 17:55]

[q]Jammailija:
Eix nää ihmiset oo nähny miltä ne näyttää, vai eix ne vaa välitä??
Koska jos ne ei välitä itsestään niin voisko ne sen verran välittää, ettei nolais tai ahdistais muista ihmisiä?

[/q] Kamalaa katottavaa*eiei* Käyttäytykää!

[q]*wxw*:
[...] eli mitäs täst nyt taas opitaan*ding*[/q]
Jättäkää ne huumehit kokonaan pois...

[q]m_a:
Se on surullista. Mutta onneksi, opetusministerimme Tuula Haatainen sanoo: ”Perustuslaillisesta lähtökohdasta ihmisillä on oikeus koskemattomuuteen.
Väkipakolla ei saa testata”.

Mitähän tälle kukkahattutädille tapahtuu,
vai onko tää laiton toiminta ok?*hahjust*
[/q]

Voisin verrata tätä löyhästi dopingtestaukseen. Toki urheilijalla on oikeus kieltäytyä doping-testistä, mutta se merkitsee automaattisesti kahden vuoden kilpailukieltoa.
Voi ihmisellä olla oikeus kieltäytyä huumetestistä, mutta kuinkahan monessa tapauksessa
se tulkitaan niin, että kyseisellä henkilöllä on jotain salattavaa, tai hän varmasti käyttää huumeita, muttei halua kärähtää, kun ei halua purkkiinkaan pissiä.

[q]anthocyan:

Jos huumeita käyttää, niin miksei tehdä sitä tyylillä.
[/q]

Mitenköhän tämäkin määritellään sitten? Mikä on tyylikästä huumeidenkäyttöä?

[muokattu 9.8.2004 21:09]

[q]
anthocyan:

Jos huumeita käyttää, niin miksei tehdä sitä tyylillä.

---
Individual:

Mitenköhän tämäkin määritellään sitten? Mikä on tyylikästä huumeidenkäyttöä?

[muokattu 9.8.2004 21:09]
[/q]

Mun mielestä se on sellaista, ettei heiluta ja sählätä ympäriinsä kasvot ihan vääntyneenä joka suuntaan ja kuola valuen suupielistä. Ja se on myös sitä, ettei mennä pitkin maata/ lattiaa mumisten jotain päättömyyksiä. Tätäkin on nähty ja se on vaan niin surullista kateltavaa ja saa ainakin mulle pahan mielen.

[q]Jone:
---
anthocyan:
Niinpä. Puhut ihan asiaa. Jos huumeita käyttää, niin miksei tehdä sitä tyylillä. Mut mä ainakin nyt lopetan sen touhun, koska se pilaa mun elämän loppujen lopuks. Saan nautintoo niin monesta muusta asiasta. Sekä haluun pitää mun parisuhteen, koulun ja harrastukset hyvällä mallilla. Ja se on vaan fakta, et huumeet tyhmentää. Ei sillon pysty ajatteleen yhtä kirkkaasti. Ja miten mä voin opiskella iha saatanan vaikeeta kemiaa, jossei mun aivot oo täysil messis!?! Ei mul oo mitään sitä vastaan, et jotku tykkää käyttää. Ite en vaan enää haluu. Ja oon paljo mukavempi, aidompi ja sosiaalisempi selvinpäin. Musiikin takia alotin bailaamisen ja sen takia jatkan. Ja VAIN sen takia! Ja okei, tietty frendien takii kans!

*hali*:t kaikille! Ja toimikaa fiksusti sekä ajatelkää sydämmillänne, mutta käyttäkää myös järkeä.

---

Onnitteluni, olette nyt saavuttaneet vaiheen 3, jossa laskuissa tunnettua pahaa oloa ja syyllisyyttä ruvetaan purkamaan julkisesti forumeille. Somehow, somewhere, I've seen this one before...
[/q]

Hahaha...Tää oli hyvä.

[q]anthocyan:
Niinpä. Puhut ihan asiaa. Jos huumeita käyttää, niin miksei tehdä sitä tyylillä. Mut mä ainakin nyt lopetan sen touhun, koska se pilaa mun elämän loppujen lopuks. Saan nautintoo niin monesta muusta asiasta. Sekä haluun pitää mun parisuhteen, koulun ja harrastukset hyvällä mallilla. Ja se on vaan fakta, et huumeet tyhmentää. Ei sillon pysty ajatteleen yhtä kirkkaasti. Ja miten mä voin opiskella iha saatanan vaikeeta kemiaa, jossei mun aivot oo täysil messis!?! Ei mul oo mitään sitä vastaan, et jotku tykkää käyttää. Ite en vaan enää haluu. Ja oon paljo mukavempi, aidompi ja sosiaalisempi selvinpäin. Musiikin takia alotin bailaamisen ja sen takia jatkan. Ja VAIN sen takia! Ja okei, tietty frendien takii kans!

*hali*:t kaikille! Ja toimikaa fiksusti sekä ajatelkää sydämmillänne, mutta käyttäkää myös järkeä.
[/q]

Onnitteluni, olette nyt saavuttaneet vaiheen 3, jossa laskuissa tunnettua pahaa oloa ja syyllisyyttä ruvetaan purkamaan julkisesti forumeille. Somehow, somewhere, I've seen this one before...

Sekin on hyvä muistaa, et näin järjestäjän näkökulmasta voi hiukka pistää vituttaan (sekä bilettäjiä että järjestäjiä) jos menee joku klubi alas sen takia et jotku on liian tööt kemuissa. Eli jos pitää vetää julkisella paikalla niin jonkin verran pitäis ottaa muitakin huomioon.

Nimim. Tunnel RIP thanks GHB

[q]
---
anthocyan:

---
Jone:

[/q]

Ikävä tuottaa pettymys sulle, mut mul ei oo lasku enää. Oon täs ollu jo jonku aikaa selvinpäin (lukuunottamatta pientä kännäämistä), joten täs on ihan muusta kyse.. Usko vapaasti mitä haluut, mut mä oon tehny päätöksen. Mulle on ihan helvetin sama uskooko joku muu muhun vai ei, koska mä uskon itteeni. Mul on liikaa pelis. Ja jos ei muut ihmiset tajuu sitä et kannattaa olla vetämättä, ni mä en sille mitään voi. Toivon vaan parasta. En haluu tehä samoi virheit, mitä jotkut läheiset on tehny. Voi sitä oppia muidenkin teoista, eikä aina toistaa virheitä.

[q]JussiS:
---
Coma:
Sekin on hyvä muistaa, et näin järjestäjän näkökulmasta voi hiukka pistää vituttaan (sekä bilettäjiä että järjestäjiä) jos menee joku klubi alas sen takia et jotku on liian tööt kemuissa. Eli jos pitää vetää julkisella paikalla niin jonkin verran pitäis ottaa muitakin huomioon.
---

Ja sen lisäksi, että paikat lähtee alta, tulee vielä huomattavasti vaikeammaksi hommata uusia paikkoja bilekäyttöön. Vedetään niitä ennätyksiä sit kotona vasta, OK?
[/q]

Todellakin toi on ihan totta mitä jussi sanoo et sit kaiiki ottaa yleensä pileissä iisisti eikä ihan täpöllä

[q]Fyraett:
---
Astaroth:
Todista väitteesi ja sano tuo parille kaverilleni, jolla laukesi aikoinaan kannabispsykoosi.
---
Mitään kuosei ei pitäs käyttää jos mielenterveys ei oo kunnos.. Eikä muutenkaa :P
[/q]

Tätä on muuten helvetin vaikee arvioida
etukäteen, että onko potentiaalisessa
rosvosektorissa ton suhteen. Jälkiviisautena
kiva sanoo toki kaverille että 'ei olis kannattanu
poltella ku sulla oli toi DIAGNOSOIMATON
LATENTTI mielenterveysongelma'

[q]JussiS:
---
Coma:
---

Ja sen lisäksi, että paikat lähtee alta, tulee vielä huomattavasti vaikeammaksi hommata uusia paikkoja bilekäyttöön. Vedetään niitä ennätyksiä sit kotona vasta, OK?
[/q]

I agree - reilu pyyntö mun mielest*joo*!

21.05.2004
[q]anthocyan:
Oon kyllä tullu siihen tulokseen, että selvinpäin on hauskempaa! Musiikki ratkaisee pirusti! Esimerkiksi olin Wappulauantaina Säteessä ja Neonin setin aikana menin niin transsitilaan siitä musasta! Ja tosiaan olin selvinpäin... Jengi kyseenalaistaa aika usein mun selvinpäinolon, mut niin se vaan on, että musiikista menee ekstaasiin! *sydän* Tosin myönnän, että silloin tällöin ei tule oltua selvinpäin
[/q]

21.5.2004

[q]anthocyan:
Mut mä oon oikeesti täs miettiny, et miks täytyy ottaa? Minkä takia!?! Tietääkö joku???
[/q]

09.08.2004

[q]anthocyan:

[/q]

-----
Ja minkäköhän takia se jengi kyseenalasitaa käytöksesi?

[q]innae:
21.05.2004

-----
Ja minkäköhän takia se jengi kyseenalasitaa käytöksesi?
[/q]

No niin... Sitä voi miettii... En oo kuitenkaan ikinä ollu sekaisin sekaisin. Aina oon keskustellu asioista fiksusta ja ollu positiivisel mielel liikentees. Ja selvinpäin ku oon ollu, ni jengi on kyselly et mitä oon ottanu *täh* Mut ehkä sul on joku pointti tos sun mielipitees...

O