Huumeista

Back to päihdekeskustelu O

Niinpä,olen siis samaa mieltä. Sitä tolla yritin juuri sanoa. Palatakseni taas Brittein saarille niin siellä meno on välillä melkoisen tolkutonta ja on hyvä,että Suomessa jengille riittä Batteryn voima! (siis ainakin osalle)

Yh....*mur*En tykkää.En tosin ole edes kokeillu, mut ei kyllä kiinnostakkaan. Mulla on tarpeeks kivaa ilmankin....tosin LSSS:ssä mult tuli joku kolme jätkää kysyyn et "hei onks sul nipsui?!"..... eipä ollu.

Loistojuttu,että osaamme vielä,toistaiseksi,nauttia bileistä ilman sen kummempia piristeitä.
Itse saan parhaimmat vibat kun koen selvinpäin ihka
aidon trance-euforian...aijaijaiaii*plur*

Mikähän toi juttu muuten on... Miltä pitää näyttää,että ihmiset tulee vonkaamaan huumausaineita? Mulla on yks frendi,jolta porukka tulee jatkuvasti kyselee nipsuja.Multa ei juuri koskaan tulla ja ollaan yleensä suht samalla tyylillä pukeuduttu yms... Kummallakaan ei roiku tikkari suussa aurinkolasien pimetessä maisemaa....

*ökkö*

Tunnin tamppaus tuottaa kyllä yleensä tulosta ja aito hyvä fiilis tulee musan mukana. Tämän voin kertoa ainetta kokeneena. Pöhnätön on parempi!

Hmm....pistää kans miettimään et miltä mä mahdan oikeen ihmisten mielest näyttää. Tämmösis kuteis mä sillon olin: http://www.flammabul.com/temp/51.jpg Joo oon kans kuullu et nipsuisnapsuis bailaamises ei oo tunnetta nii paljon...polkkaa vaa nii vimmatusti oikeesti tajuumatta musiikist mitään.Lieneekö totta?En aio ottaa selvää....*hymy*

Poika nimelta Olli... Ei kannata vaivautuu ottaa selvää.
Tuhannet selvinpäin tanssivat ihmiset ei voi olla väärässä. kyllä jo itse musassa on sitä jotakin...

Mitkä on niitä isompia bileitä?Eiköhän toi 99% oo vähän liioteltu......tai sit mä ja mun frendit ollaan toi marginaaliprosentti! Eipä se mua haittaa jos muut niitä naksuja popsii.Mut taas toisaalt se tukee rikollisuutta...perseestä...noh, kai joku ne kuiteski ostais.

Eipähän kukaan kysyny omaa käyttöä(vai kysykö?)*hymy*
Itsekkin kerroin vai oman kantani,hienoa kun osaa naatiskella mjuusikista ilman mitään metamfetamiini-tai hallusinogeeni-pitoista kemikaalia;).
Henk.koht.olen kokeillut..tai käyttänyt-miten vain.Ja voe
poijaat..kyllä mä silloin siitä pidin,mut se on jo taakse
jäänyttä elämää.viidessä vuodessa oppii vaek mitä.babet.

Mulle on ihan sama käyttääkö joku vai ei, kunhan ei tuu piripäissään mulle kikkaileen mitään kummempia.

Ha!! Taisit paljastaa ittes......mitä äijä? (beibe ooksesä?)

(äh, siis tää on vaiqille...)

[muokattu 24.7.2002 14:21]

Oho!Pointti!Nyt ei puhutakkaan pelkästään e-napeista.Oonhan mäkin kokeillu,HASSISTA.*ding*Olin aikamoises kännis ja yks frendi sit tarjos et "ota tost" ja mähän otin.Tötsyttelin siin sit keuhkot lommolla tajuumatta oikeen mitn.Täst seuras et laattasin ja hihittelin puskassa kolme tuntii putkeen! Ei kyl oo sen jälkee tehny mieli koskee siihen paskaan....*hymy* Vaikkyl nää kaikki vakuuttelee et "se on iha eri juttu selvinpäin" tyyliin.En sit tiä,ei kiinnosta. *piis**ökkö*

Tietysti tilanteesta, ajasta ja paikasta riippuen... mutta.. väittäisin että 50% voisi olla aika hyvä luku kuvaamaan tuota laittomia aineita nauttineiden määrää bileissä. Voisin myös väittää että luku heittelee sellaisen 20-80% välillä.

taisin tossa yllä sanoa et ihan sama käyttääks vai ei.
no joo ei se nyt ihan sama oo, mut joo... ei se mun asia oo tuomita muita. frendejä voi kyllä ihan vapaasti sättiä jos on tarvetta.

eniten ärsyttää se et jotkut tyypit pitää samantien huumehörhönä jos pilettää naama iloisessa virneessä kauhea energia päällä (nm. kokemusta on). rupee ihan oikeesti vituttaan, kun ei oo ihan eka kerta ku näin käy.

vitusta voi vielä lisätä et viimeks tän tuli sanoo yks tyttö jota olin vaikka kuinka pitkään yrittäny saada kiinnostuun, mut olin ymmärtäny et se seurustelee eli se siitä. ei oo tapana yrittää toisten tyttöjä. (ei sit surustellukkaan. ihan ehta sinkku se oli!) yhis pileissä se tuli sit avautuun ja sano et on ollu kiinnostunu musta vaikka kuinka pitkään ja blaa blaa blaa.... mut luuli mua huumehörhöks ja sit vielä homoks kun 'eihän kukaan voi tampata tolleen ilman mitään nipsui tai kokkelii jne.'. ...ja nyt se sitten seurustelee....

ehkä vähän turhaakin avautumista mut joo. ois voinu sopii jollekin muulle forumille mut oli siinä jotain huumehommeliiki.

Kylläkyllä.Turhia myrkkyjä tosiaan....tosta luulemisesta tuli mieleen....jussina raumal meijän vieres oli jotain oululaisia asuntoautolla.Mähän tietysti olin hypelly koko päivän laby kuteet päällä siin pihalla ja sekoillu ja vetäny bissee litran tuopista....no, sit jossain vaihees illemmal ihmiset rupes tosi sosiaalisiks ja me sit juteltii jotain niitten oulun poikien kaa ja sit tuli ilmi et ne oli koko päivän vaa tsekkaillu et mikä vitun nippelipippelipiripää toi on.No mä sit selitin et binin voimalla täs vaa porskutetaan ja sit ne oli et ok, hyvä jätkä!

Hyvä pointti noista piikeistä. Munki mielestä on jotenki hyväksyttävämpää vetää nappia naamaan kuin itteään neulalla tökkiä...
En tiedä miksi näin,mutta siltä kuiteski tuntuu.

On totta että essoja nappailleet ovat kyllä varsin hauskaa seuraa bileissä...

Nico:[q]Hyvä pointti noista piikeistä. Munki mielestä on jotenki hyväksyttävämpää vetää nappia naamaan kuin itteään neulalla tökkiä...[/q]

Siinäpä se. Eli mikä on kenenkin mielestä ok ja mikä taas ei. Ainakin omalla kohdallani selkeä raja hyväksyttävän ns. 'viihdekäytön' ja ei-hyväksyttävän 'HC-käytön' välillä kulkee juuri tossa neulojen kanssa leikkimisessä.

Toisaalta, se missä vaiheessa viihdekäyttö muuttuu ongelmakäytöksi (ilman neulojakin), on taas jokaisen omasta sisäisestä mittarista kiinni. Itselläni raja kulkee siinä, että jos bileily alkaa häiritsemään jokapäiväistä elämää --> Stop. Enkä puhu nyt pelkästään kielletyistä 'tuotteista'. Sama pätee viinankin kanssa...

...jopa oli avautumista..

itelläni ei oo nipsuja ja kannabista vastaan niin kauheesti vaikka en ite käytäkkään mutta on toki joskus tehny mieli kokeilla ja joskus on tarjottukkin kavereiden keskuudessa mut ei oo sillä hetkellä kiinnostusta ollu.
Musiikki ja muutama paukku on ollu niin hyvä yhdistelmä niin miks mennä vaihtamaan
mut täytyy kyllä sen verran sanoa et kyllä noi "piripäät* on joskus mukavaa seuraa :)
kerran olin kaverille "trippisitterinä" ja se juttuja oli kyl hauska kuunnella

Avernian:[q] Pohjois-pohjanmaaltahan noita löytyy. Kaikennäköset suviseurat ja muut lahkojen kokoukset.
[/q]

Kellarihumppa kunniaan..

O