alusvaatekaappisi sisältö

Back to tunkio O

[q]cHRISSe, 26.4.2006 15:09:
Ihonvärinen... hrrr.. *väristyksiä* [/q]

Ihonväriset liivit on kätevät silloin, kun ei halua liivien loistavan vaatteiden alta. Esimerkiksi mustat ja valkoiset liivit loistavat ohuiden vaaleiden vaatteiden alta typerän näköisesti.

Sitä paitsi, ihonvärinen eli nude on tän kevään kova muotiväri päällivaatteissa. (Mä tosin sain oman nudeannokseni täyteen jo tossa muutama vuosi sitten, kun se edellisen kerran oli muodissa.) Eli nyt vaan kaikki rohkeasti nudea näyttämään ja käyttämään, sekä alla että päällä!

Pitäis ostaa aika monet nimettömät vielä että kannattais niille hankkia ihan oma kaappi..

Sukkia, alskareita, fillarin keula, vinyyleitä, cd-levyjä, tommosta ihan perus kamaa

vanhaa halpaa makkaraa

Kaiken näkösiä on tullut ostettua ja nyt ne pursuu tuolta kaapin alusavaatepuolelta yli. Pitkään aikaan en ole mitään uusia alusvaatteita viitsinyt ostaa, kun ei niitä kuitenkaan kukaan näe, saati sitten kommentoi.

[q]Tiia, 20.11.2006 10:06:
Kaiken näkösiä on tullut ostettua ja nyt ne pursuu tuolta kaapin alusavaatepuolelta yli. Pitkään aikaan en ole mitään uusia alusvaatteita viitsinyt ostaa, kun ei niitä kuitenkaan kukaan näe, saati sitten kommentoi.
[/q]
tis.....KUVAT tiskiin ni kommentoidaan

[q]domi, 20.11.2006 10:07:
---
Tiia, 20.11.2006 10:06:
Kaiken näkösiä on tullut ostettua ja nyt ne pursuu tuolta kaapin alusavaatepuolelta yli. Pitkään aikaan en ole mitään uusia alusvaatteita viitsinyt ostaa, kun ei niitä kuitenkaan kukaan näe, saati sitten kommentoi.

---

tis.....KUVAT tiskiin ni kommentoidaan
[/q]
En mä kyllä ihan sitä ajatellut

[q]Tiia, 20.11.2006 10:10:
En mä kyllä ihan sitä ajatellut
[/q]
No voit sä ne mailiinki pistää

[q]domi, 20.11.2006 10:11:
---
Tiia, 20.11.2006 10:10:
En mä kyllä ihan sitä ajatellut

---

No voit sä ne mailiinki pistää
[/q]
Haha! Selvä, voin ottaa tosta alusvaatekaapista kuvan ja lähettää

vaatekaapit tursuaa aivan älyttömästi, vaatteita siellä kyllä vain on. uusia ei jaksa hirveämmin ostaa kun vanhoja ei osaa heittää pois ja tilaa ei enää ole.

ajattelin kyllä et jossain vaiheessa pitäs heittää kaikki sukat menee (paitsi jotku erikois esim. täysin skimbausta tai fillarointia varten ostetut) ja sitten korvaisi kaikki muut sukat yhdenmukaisilla sukilla, 10 paria ohuita sukkia, 6 paria urheilusukkia.
ois elämä helppoa. mustia kaikki, mut lisäksi muutamat valkoset ja ruskeet.

[q]Tiia, 20.11.2006 10:15:
---
domi, 20.11.2006 10:11:
---
Tiia, 20.11.2006 10:10:
En mä kyllä ihan sitä ajatellut

---

No voit sä ne mailiinki pistää

---

Haha! Selvä, voin ottaa tosta alusvaatekaapista kuvan ja lähettää
[/q]
Oikein!

HUITin alusvaatteet on parhaita.. Ritsikat istuu loistavasti, eikä kulahda heti niiku jotkut lindeksin tuotteet..

paljon merkkiboksereita :D

oikeastaan löytyy kaikkea...mä olen nyt viime aikoina ihastunut hotpantseihin *sydän* ei ahdista tai purista ja sit mun lemppari rintsikat on ne missä menee rangasketjut takana...

O