alusvaatekaappisi sisältö

Back to tunkio O

[q]linnu, 12.9.2005 11:03:
Mä meinaan seota jossei mulla oo samaa väriä ylä- ja ala-osa.
[/q]

todellakin!!

kuulun stringien suosioihin.. omistan lisäksi joitakin hotpantsejä. musta on se väri, toki löytyy myös valkoista PAKKOTILANTEITA varten, mut muuten musta ehdottomasti!

rintaliiveissä ehdoton on kiinnitys edessä!

Kirkkaita värejä, kivoja kuvioita, sekä pöksyissä(hotpants tai ihan tavismalli), että rintaliiveissä(kevyt toppaus, kaarituet). Lindexiltä saa kivoja, samoin Menkkahaukalta. Sitte joidenkin vaatteiden kans rintsikat tarvii olla mustat ja olkaimettomat. Joskus stringit, jos siltä tuntuu. Harvoin tuntuu :)

Mukavat, söpöt, värikkäät, siinä se.

Kaikennäköisiä boksereita. Normi pikkukalsareita en ole vetänyt jalkaani enää seiskaluokan jälkeen ja siitä onkin joku 12 vuotta aikaa. Mun poikien pitää olla mahdollisimman vapaana
Ainiin ja pitäähän sitä kovien pakkasien varalle olla parit "tunnelman tappajat" kanssa

Multa löytyy ihan perusmallisia lyhyitä kalsonkeja, ostettu prisma/citymarket.. Jouduin muuten kokemaan kovia kun pistin ekaa kertaa vuosiin(!) jalkaa pitkätkalsarit, kun lyhkäset pääs loppumaan.. Oli "pikkasen" oudon tuntuset jalassa

g-stringei, lilan värisii elefanttistringei (tuttu larrystä) sekä strap-on dildoja.

[q]mikkihiiri, 12.12.2005 20:24:
g-stringei, lilan värisii elefanttistringei (tuttu larrystä) sekä strap-on dildoja.
[/q]

Oh la la!*hih*

[q]pirpeli, 12.12.2005 20:26:
Oh la la!*hih*
[/q]

Mais oui, mademoiselle! J'ai un connoisseur...

[q]mikkihiiri, 12.12.2005 20:30:
---
pirpeli, 12.12.2005 20:26:
Oh la la!*hih*

---


Mais oui, mademoiselle! J'ai un connoisseur...
[/q]

Tähän voisi sanoa, että "kurrrNAU"

Liian vähän. :(

Mulla on ollut suuria vaikeuksia löytää rintaliivejä, koska todella monien mallien kaarituet ovat liian kapeita, jolloin ne puristavat ja sattuvat. Tämän takia kuljin monta vuotta ilman rintaliivejä, kun liivit tuntuivat niin pahalta. Olisin ollut valmis käyttämään myös kaarituettomia liivejä, mutta sellaisia ei tunnu olevan missään muualla kuin jossain mummo-osastoilla. Nyt olen erikoisliikkeistä työllä ja tuskalla löytänyt muutamia malleja, joiden kaarituet eivät purista. Mutta ei sekään helppoa ole, hyvällä tuurilla ja myyjän opastuksella löydän ehkä tsägällä yhdet sopivat.

Kannattaa muutenkin käyttää erikoismyyjien palveluita. Itsellenikin selvisi vasta ihan tässä hiljattain, että olen käyttänyt väärää kokoa aikaisemmat vuodet. Aikaisemmin valitsin aina kokoa B75, kun oikeasti mun pitäisi ostaa kokoa C70, jopa ehkä D65 saattaa mennä joistakin malleista.

Alaosissa tykkään eniten matalavyötäröisistä hotpantseista. Stringit on ehkä maailman epämukavimmat laitokset. Tosin täytyy myöntää, että kyllä mä välillä stringitkin jalkaani vedän.

Mulla ei ole omaa kaappia alusvaatteille, ne on ihan samassa vaatekaapissa kuin muutkin vaatteet.

No oon viimeaikoina alkanu suosia mitä kamalamman näkösiä ja varsinkin kamalan värisiä retroalkkareita, ehkä saan niistä jotain kieroa hupia
Suurin osa on tainnut tarttua matkaan jostain seppalästä tai henkkamaukalta, osa on ihan blackhorsea ja martiniqueta. Mallitkin siis vaihtelee välillä normialkkarit - boxerit.

Yhtiäkään täyspitkiä kalsonkeja ei talven pakkaskeleille löydy, olen päätynyt käyttämään bermuda pituisia, koska sääret pärjää hyvin vähän vähemmälläkin vaatekerrastolla myös kylmillä ilmoilla

Mä kävin tossa alusvaateostoksilla. Loppusummaksi tuli lähes 80euroa.
Yleensä mä ostan kaikki mun alushousut jostain lindeksin alekorista 1,90e hinnalla.
Nyt ostin sitten merkki tissiliivit ja stringit jotka kuuluu niihin ja hotpantsit. Liivit on niin mielettömän hyvät päällä ettei haittaa yhtään että ne makso IHAN JÄRKYTTÄVÄSTI LIIKAA.
Ne hotpantsit on muuten ihan päin helvettiä ku ne jää selästä ihan liiiiiian alas.
Sit niissä stringeissä on irrotettavat sukkanauhat. En ole todellakaan sen tyyppinen tyttö että mun asustukseen kuuluisi pitkät sukat, mutta herran jestas, stringit missä on sellaset jutut, pakko saada! Joskus saatan ollakin sillä tuulella et haluu näyttää naiselta, eikä pitää kirkkaanpunasta kaarituentota urheilutoppia.

tissiliivejä,pikkuhousuja,boksereita,korsetteja,sukkanauhoja ja sukkanauhaliivejä mitä lien onkaan*nauru* on nii huvittava kysymys täs tää,öö stringejä ja ja sukkia ja hippisterit*vink*
hähähähäh ei siel mitää muuta oo hahaha

lähinnä mini-boxereita; Ck, Björn Borg, Gsus(uikkari-alkkarit), Svea jne.
Laatua ostan. Halvalla sitä ei yleensä saa...On kyl hieman liikaaki tullu osteltuu...*hih* Siis jos miehel on n. 60 kpl alkkareita ja kaikki jotai kallista, miettii et onko ostanu hiukan liikaa...Hyvä ku rupee pyykkää, yks kone menee jo pelkästää alkkareihi...

Oli aikapitkälti sama mikä on tällähetkellä pyykkikorin sisältö*igor*

Kalsareita..

Mulla on aika tasaseen jakautunut H&M ja Dressmanin alusvaatteisiin..

hmm.. lessii.

stringejä, hipstreitä, hot pantseja, boxereita, peisikkejä alushousuja, stay up-sukkia, push up-rintaliivejä, minitoppeja, villasukkia, karvaiset käsiraudat (?), kortsuja (?!), kuumavahaa ja poikaystävän paita.

ookei..

[q]vaavu, 12.12.2005 21:00:
Mulla on ollut suuria vaikeuksia löytää rintaliivejä, koska todella monien mallien kaarituet ovat liian kapeita, jolloin ne puristavat ja sattuvat. - - - Nyt olen erikoisliikkeistä työllä ja tuskalla löytänyt muutamia malleja, joiden kaarituet eivät purista. Mutta ei sekään helppoa ole, hyvällä tuurilla ja myyjän opastuksella löydän ehkä tsägällä yhdet sopivat.[/q]

Jee, löysin ainakin yhden sopivan rintaliivimallin, joka on vieläpä pysyvästi myynnissä! Change of Scandinavia -alusvaatemerkillä on vakiomallistossa mikrokuituinen rintaliivi, joka ei purista eikä satu. Väreinä musta, valkoinen ja ihonvärinen. Hintakin on ihan kohtuullinen, 28e kappaleelta. Kävin juuri poistamassa Changen omassa liikkeessä kolmet samanlaiset rintaliivit. Luksusta!

[q]vaavu, 26.4.2006 15:00:
---
vaavu, 12.12.2005 21:00:

ihonvärinen... , 28e kappaleelta...
[/q]

Ihonvärinen... hrrr.. *väristyksiä* 28e/cup

[q]HöLMö, 13.9.2005 00:58:
vittu mikä topicci..ketä kiinnostaa kenenkään alusvaatteet..ja mitä järkeä on ees vastata tollasiin kysymyksiin?*igor*
[/q]

Älä nyt, kylhä kaikkia kiinnostaa toisten kaapit.. sori, alusvaatekaapit, ja ainaki mitä päällänsä, tai allansa kantaa..not. Näist tulee jo väkisi mieleen hirkkigallerian 'ketjukyselyt', samaa laatua tänne kiitos... not.

O