alusvaatekaappisi sisältö

Back to tunkio O

.. pääasiassa alusvaatteita !

stringejä, stringejä ja vielä kerran stringejä *sydän* Mustia perusstringejä ja erivärisiä pitsisiä. Pääasia että kangasta on mahdollisimman vähän. Ja sitten mustia rintsikoita.

siis kyllä tosinainen pistää ihonväriset mummomalliset slogit jalkaan kun lähtee baanalle.

[q]luci, 12.9.2005 22:41:
---
karu totuus niiden kunnosta vai?
[/q]
:D
eiq, suojaus ton Anniinin kommentin jälkeen !

En käytä.

yhdet (1) hotpantsit.
kerran kuussa pesuun, jolloin kommandona (naiset varokaa) liikenteessä.

[q]Tapsa, 12.9.2005 22:25:

[/q]

:D noh noh Tapsa. etkös se ollut juuri sinä, joka kertoi miten sellaiset saa veden kielelle? *slurps**iloinen*

Vitusti kirkkaan värisiä ja raidallisia sloggeja saan noottia niistä lähes joka päivä. Mutta minkäs teet kun mutsi ostaa niitä hammashoitolasta joltain kiertävältä kalsarimyyjältä.

vittu mikä topicci..ketä kiinnostaa kenenkään alusvaatteet..ja mitä järkeä on ees vastata tollasiin kysymyksiin?*igor*

boxereit ja parit mamikset talven paukkupakkasii varten :>

vaaleensininen on se väri tai musta, silkkiboxereit on pari mut ne on omast mielest helvetin epämukavat!

alusvaatteita...

[q]Hyzenthlay, 12.9.2005 22:16:
stringejä, stringejä ja vielä kerran stringejä *sydän* Mustia perusstringejä ja erivärisiä pitsisiä. Pääasia että kangasta on mahdollisimman vähän. Ja sitten mustia rintsikoita.
[/q]

kuulostaa hyvinkin tutulle, päävärit on punainen ja musta

Mulla ei ole erillistä alusvaatekaappia Ne on samassa kaapissa missä muutkin vaatteet.

[q]Loose Grip, 13.9.2005 04:05:
Mulla ei ole erillistä alusvaatekaappia Ne on samassa kaapissa missä muutkin vaatteet.
[/q]

Mut erillisessa korissa nätisti viikattuna!!!

Toispa alusvaatekeiju mulle vähän lisää avaatteita vaik tänä yönä!

Sen tietää vaan harvat ja valitut.

mikkihiiri ja hessuhopo bokserit.

Lähinnä kaikkia design boksereita eripuolilta maailmaa.
Viimeisin hankinta käsintehdyt kamelinkorvakarva kalsarit albaniasta*nauru*
No ei kai nyt sentään=))) Halppis boksereita hennesistä.

[q]Hyzenthlay, 12.9.2005 22:16:
stringejä, stringejä ja vielä kerran stringejä *sydän* Mustia perusstringejä ja erivärisiä pitsisiä. Pääasia että kangasta on mahdollisimman vähän. Ja sitten mustia rintsikoita.
[/q]


O