alusvaatekaappisi sisältö

Back to tunkio O

No multa löytyy yhet paskaset pöksyt pitäs varmaan pestä.

pakko myöntää et oon alusvaatefriikki niitä ei koskaan voi olla liikaa...jos nään jossain hyvännäköset vetimet ni ne on pakko ostaa...niitä onki kertyny kolmen laatikollisen verran

mul on ihan saatanan rumii alusvaatteita.

Ihonväriset kalsarit rokks.

[q]paanos, 15.5.2005 15:52:
Ihonväriset kalsarit rokks.
[/q]

mummokalsarit roks

Sitähän sanotaan, että jos naisella on kauniita alusvaatteita niin tietää, että se on turhamainen itsensä takia. Jos ei, niin se pynttäytyy muiden iloksi.

[q]KooKie, 15.5.2005 16:52:
Sitähän sanotaan, että jos naisella on kauniita alusvaatteita niin tietää, että se on turhamainen itsensä takia.
[/q]

Mä kyllä käytän nättejä alusvaatteita lähes yksinomaan muiden ihmisten iloksi (= usein joku mies). Yleensä ne nätit pöksyt ja rintsikat on kans niitä epämukavimpia, ja ennemmin pitäisin itse niitä "rumia" ja mukavia. Mutta mitäpä ei oman mussukan vuoksi tekisi...

Nimim. Entinen stringien vastustaja.

[q]koo, 15.5.2005 19:11:
---
Mä kyllä käytän nättejä alusvaatteita lähes yksinomaan muiden ihmisten iloksi (= usein joku mies). Yleensä ne nätit pöksyt ja rintsikat on kans niitä epämukavimpia, ja ennemmin pitäisin itse niitä "rumia" ja mukavia.
[/q]

Tuo on joku vanha sananlasku tjsp. itse olen täysin samoilla linjoilla kanssasi, paitsi, että kyllä välillä on kiva keikailla peilin edessä yksinään näteissä pikkukuteissa.

kirkkaan väriset ja mukavat päällä *sydän* niitä löytyy ja niitä ostan yleensä

[q]KooKie, 15.5.2005 22:44:
kyllä välillä on kiva keikailla peilin edessä yksinään näteissä pikkukuteissa.
[/q]

Totta. Ainakin jos tulee naisellisuuskohtaus...

[q]KooKie, 15.5.2005 22:44:

välillä on kiva keikailla peilin edessä yksinään näteissä pikkukuteissa.
[/q]

Jotkut on kyllä niin helvetin räjähtäneitä ja vuodelta nakki... On siellä joitakin aika uusiakin, kun joskus on kiva vähän panostaa ja ilahduttaa poikaystävääkin. Yleensä alusvaatteet on kyllä sellasii, että niitä pitäis ostaa paljon useammin, mutta kun ei raaski juuri siksi, kun ei niitä näe kun se oma ukko.

Mun alusvaatteet on suht pieniä, värikkäitä ja sporttisia. Yleisimmin on stringit, toisinaan hotpantsit..

Mistään pitseistä, silkeistä ja hirmu push-upeista en tykkää..*eiei*

[q]SikaihQ, 15.5.2005 22:51:

[/q]

Mielikuvitus kuriin.

[q]Super-Kerttu, 15.5.2005 22:55:
Mun alusvaatteet on suht pieniä, värikkäitä ja sporttisia. Yleisimmin on stringit, toisinaan hotpantsit..
[/q]
*kuolaa**nauru*

Semmosii mitä sieltä postiluukusta on lävähtäny alas
Ne ihan normit kalsarit on kyl tullu jätettyy vähemmälle käytölle ku ei jaksais oikeen sitä nivussilsaa ja ihottumaa.

Mä ostan nykyään vaan merkki brieffejä.
yhet polo ralf kaurenit(valk), 2 tommy hilfingeriä(valk) ja 6 calvin clineä(3valk/3gray) ja sitten 1 björn borgin boxerit.

Yhet ikivanhat merkittömät boxerit(musta)
3 merkittömät brieffit(2valk/1gray)

Mä meinaan seota jossei mulla oo samaa väriä ylä- ja ala-osa.

dressman,dressman,dressman,dressman,dressman...dressman.....dressman.......dressman....Mitä välii...mitä väliä ? mitä helvetin väliä ? jos ne kuitenkin lähtee loppupeleis pois :D

Edit:
Naisil saa olla sellasia söpöi valkosii viattomii, ei mitää pissa-liisa stringei vaan ihan puuvillaa ja pitsii ;)

mulla löytyy neljät black horset ja kolmet black horset. lisäksi siellä on homer-boxereita ja muuta yhtä mautonta. olen imelä. oletko sinä? ja kuinka usein se elimen/nisien päällä oleva aluvaatevarasto vaihtuu? *huoh* no-life.

O