Aszagarnak - The human flesh engine (Alek Száhala)
*sydän**sydän**sydän**sydän**sydän*
HUHHUH! *sydän**sydän* Asia kamaa, vähän ku turboahdettuu rytminoisee. Tosin pitää nauttia sopivan pienissä erissä tällasta, muuten hiipii sellanen psykoottinen kutina aivolohkon perälle, ainakin mulle..
ois saanu olla nopeempi ja rankempi... kyllähä tän nyt kuunteli, mut ois saanu pistää seinät rappeilemaan... ei näin käynyt joten rupeanpa whineemään, et sillai, ihan söpö biisi jos tykkää melodioista ja ihQsta äänimaailmoista yms x)
[q]Flamie:
Mullakin varmaan aika huonot korvat... Mä en saa mitään irti tosta.*nauru* Ihan ku joku huutais tuolla taustalla hoosiannaa moottorisahan kanssa. Kissakin taitaa saada lekaa perseeseen. Oven saranat jääny rasvaamatta. Sammakko lopussa ihan jees.
[/q]
Nyt joku vitun roti tähän hommaan saatana kun vanhakin putoilee tuolista kun lukee näitä ei helvetti .. mut joo Alekki hei vähän enempi sitä juustompaa beissii
Yyyyyh ... tota .... aika hajottavaa tavaraa .. onnex ei oo psyyke häiriöitä sopivaa perhe tapaamisiin
Ihan kiva kyllä.
Naapureiden vihaaja saa tästä hyvän biisin*nauru*
Ei vittu sä tapoit mun koiran, kaks kaveria ja puolet mun homehtuneen juuston bakteerikannasta!!!
Tää rokkaa ihan vitusti!
Edit: Ja toi tyttöystävän vesiagama saa jotain kohtauksia terraariossaan...
Siis täh??,kuunteleeko ihmiset oikeesti tällästä surinaa?Kylhän ton ymmärtäisi huumorina...?,jotenkuten?
kyllä kuuntelee!!!
Lopeta hardstyle-poppiksen teko ja julkaise tätä levyllinen. Mä ainakin hankin. Oonkin jo odotellut konkreettisempaa soundia Merzbowsta :)
Tiukka!
AAAAAAAAAAAAARRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR VITTU. SAATANA.
Aika tunnelmallinen biisi.
9+
[q]Visio, 30.5.2005 17:17:
Aika tunnelmallinen biisi.
9+
[/q]
joo, mul meinas tulla ihan tippa linssiin kun kuuntelin. Oli niin kaunista! *muhaha**piis*
[q]Placeboman, 29.3.2005 02:59:
Siis täh??,kuunteleeko ihmiset oikeesti tällästä surinaa?Kylhän ton ymmärtäisi huumorina...?,jotenkuten?
[/q]
Kyl mä ainaki tällästä kuuntelen ihan mielellään ihan tosissaaki.
Badcoree Alapään pieni boostaus tekis gutaa ja joku (korni) evil-spiikki toimis kans.
rankkuudessaan hyvä biisi :D
siis rupesi ihan oikeesti ahdistaa... ei kiva...
Oli kyl aika epälievästi häiriintyny biisi. Taidan kuunnella tätä ku meen nukkuu <3
ei tämä nyt mikään kauhean rankka tai häiriintynyt ole... tempoakin piti heittää ylöspäin se 10%
Tosiaankin ihan söpöä taustamusiikkia. Tällä biisillä vois aloittaa kaikki livekeikat?