Aszagarnak - The human flesh engine (Alek Száhala)

Back to biisit ja remixit O

Aika vitun häiriintynyttä

Joo! Se nyt oli sitten tommonen biisi!

Possu!

Nyky ULTRA speedcoreksi varsin kelpo kamaa. Itse en vain pidä
tälläisestä "bpm hakuisesta" speedcoresta vaan siitä
originaalista speedcoren muodosta millä koko tyyli syntyi
(speedmetallin ja hc:n sekotuksesta). Kyllä tällänen julkastaisiin
välittömästi parilla 3:llakin labelilla. (tosin en tiedä kuinkapaljon
nykyään tällästä jo on liikkeellä. lue: paljon)

-- xybo

siis ohhhhohhh

onkohan ensimmäinen kerta kun näen xybolta *.core biisistä tai yleensäkkään koskaan näin positiivista palautetta..

eikä mitään disataavaa

tätä alek mä kutsuisin uran kohokohdaksi

SPEEEEDCOREEEEEEEEEE!!!!!!!

Aika vetävää kiksuu sai ainaki hereille

Mullakin varmaan aika huonot korvat... Mä en saa mitään irti tosta.*nauru* Ihan ku joku huutais tuolla taustalla hoosiannaa moottorisahan kanssa. Kissakin taitaa saada lekaa perseeseen. Oven saranat jääny rasvaamatta. Sammakko lopussa ihan jees.

[q]Flamie:
Ihan ku joku huutais tuolla taustalla hoosiannaa moottorisahan kanssa. Kissakin taitaa saada lekaa perseeseen. Oven saranat jääny rasvaamatta. Sammakko lopussa ihan jees. [/q]

Mitä jos Alek oikeasti ottaakin kaiken negatiivisen palautteen ihan vitun vakavasti ja henkilökohtaisesti, mut sit jokaisen negatiivisen viestin kohdalla syö 37 pakettia rauhoittavia ja käy viidellä itsensähillitsemiskurssilla, että onnistuu näyttämään rennolta tyypiltä? Nyt sä ehkä tapoit sen.

[q]Juhgu:

Mitä jos Alek oikeasti ottaakin kaiken negatiivisen palautteen ihan vitun vakavasti ja henkilökohtaisesti, mut sit jokaisen negatiivisen viestin kohdalla syö 37 pakettia rauhoittavia ja käy viidellä itsensähillitsemiskurssilla, että onnistuu näyttämään rennolta tyypiltä? Nyt sä ehkä tapoit sen.
[/q]

Sitten ammun itseni.

[q]Juhgu:
---
Flamie:
Ihan ku joku huutais tuolla taustalla hoosiannaa moottorisahan kanssa. Kissakin taitaa saada lekaa perseeseen. Oven saranat jääny rasvaamatta. Sammakko lopussa ihan jees.
---

[/q]

Joo mä kiehun täällä ihan vitusti Höyry näkyy Turkuun asti

[q]Qosi:
huhhuijakkaa! sehän kuullosti ihan kuin kolmen viikon valvomisen tuloksena joku olis saanut päähänsä lähtee ampumaan kodittomien kissojen talvisäilöä ilmatorjuntakonekiväärillä seulaks ja onnistunut siinä yli odotustensa.. eli tiukkaa matskua!*possu**piis*
[/q]

Osuva vertaus...

Vielä lisätäkseni, on kissojen talvisäilön naapurissa tainnu jäädä perheen työkalupakki ja sillä leikkiny 5-vuotias Mikko lumilinkoon jumiin.

f...n´ fu...n´ fuc..n´ fuck..n´ CORE

kuuntelin läpi ja ehkä toi ei vaa oo mun juttu... =)

ps. sulla on alek aina ihan ihme nimiä noilla sun biiseillä....
ne kuulostaa aina joltain inferno-demoneilta jonka nimen onnistutki lausumaan oikein ni castaat vahingos tulipallon ja naapurin talo palaa poroks.

[q]e-will:
ne kuulostaa aina joltain inferno-demoneilta jonka nimen onnistutki lausumaan oikein ni castaat vahingos tulipallon ja naapurin talo palaa poroks.
[/q]
2lv:n fire-spell vie 15 mp:tä

[q]nomic:
---
e-will:
---
2lv:n fire-spell vie 15 mp:tä
[/q]

joo, mut mä luulen et tollasil nimil irtoo vähä enemmän ku lvl2 spellei!!
ei noit kyl enää uskalla sanoo äänee... =/

[q]e-will:

[/q]

Hahaa Kävin Calimshanissa taikakaupassa hakemassa pari scrollia ja niistä revin noita nimiä

[q]alek száhala:
---
e-will:

---

Hahaa Kävin Calimshanissa taikakaupassa hakemassa pari scrollia ja niistä revin noita nimiä
[/q]

*pelkää*

meidän porukat kysy et meniks mun kone rikki ku kuuntelin tätä biisiä

[q]Mellu-:
meidän porukat kysy et meniks mun kone rikki ku kuuntelin tätä biisiä
[/q]

repesin

O