Aszagarnak - The human flesh engine (Alek Száhala)
aika irstaalla tavalla olit menny kissan raiskaamaan. saatanan kovaa jynttäystä. paskalla ollessa on mahtava pistää tämmöstä ränttää soimaan, saa aina kunnon fiilikset hommasta. Vittumaisen työpäivän jälkeen tämä toimii varmasti myös hyvin. Tässähän niin sanotusti purkaa kaiken agressionsa kerralla. Väkivaltaan taipuvaisille miehillehän tämä ei sovellu sitten ollenkaan. Pilottitakkiset klanipääthän potkii jengiä paskaksi jos ne kuulee tämmöstä! Jumalauta! Pilke silmäkulmaan siis ja vittumaisuus pamahtaa pilviin kun tätä paukutat! Eli cooooool dude alek, makes me wanna more this toilet-background-tube.
Mun muija ei digannut tästä biisistä?*ding**nauru*
[q]MAkeda:
Mun muija ei digannut tästä biisistä?*ding**nauru*
[/q]
No onpa kumma tyyppi! *täh*
*sydän*
Ei mulla muuta. :)
Kannesta propsit
huhhuijakkaa! sehän kuullosti ihan kuin kolmen viikon valvomisen tuloksena joku olis saanut päähänsä lähtee ampumaan kodittomien kissojen talvisäilöä ilmatorjuntakonekiväärillä seulaks ja onnistunut siinä yli odotustensa.. eli tiukkaa matskua!*possu**piis*
Öh, pitäsköhän sittenkin vaihtaa sigu
SPEEEEEEDCOREEEEE!!!!!!!!!
ei oikee potki muuten mukawa ralli *sydän*
[q]Waily:
SPEEEEEEDCOREEEEE!!!!!!!!!
ei oikee potki muuten mukawa ralli *sydän*
[/q]
HAISTA VITTU TÄÄ ON VITUN HYVÄ BIISI MITÄ SÄ NEGAILET PERUSTELE VÄHÄN MITÄ SANOT HEI!!!!
edit: nyt väsyttää..
täähän oli just hyvä
sopivan tuhoisa äänimaalima,...ehkä jotai vaihteluu voi lisätä
[q]
HAISTA VITTU TÄÄ ON VITUN HYVÄ BIISI MITÄ SÄ NEGAILET PERUSTELE VÄHÄN MITÄ SANOT HEI!!!!
[/q]
kyllä tällä keikkaa pukkaa! mut mä korostasin hiukka tota päämelodiaa ja toisin kikkiä vähä enemmän esiin =D
Ei muuta ku et, hiton tiukkaa shittii*plur*
[q]Waily:
---
---
kyllä tällä keikkaa pukkaa! mut mä korostasin hiukka tota päämelodiaa ja toisin kikkiä vähä enemmän esiin =D
[/q]
Oliks tossa melodia? Laitoin vaan vvvvitust syniii ja vitust särööö ja recci päälle ja sit randomil niinq nappuloi kääntelöin!
se oli niq vitsi xD
Soitin tätä mun mutsille .... ja se tykkäs 8DDDDDD....
Speedcoren ammatt... siis paskiaisena sanon....
*Sydän*
[q]ant1:
Soitin tätä mun mutsille .... ja se tykkäs 8DDDDDD...
*Sydän*
[/q]
Sullon aika hoosee muzi! Mun äiskä kilahtaa täysin jo Orkidean levystä
normaalisti en speedcorea imuttele, mut ku szähalalla on näpit pelissä ni oli pakko impata ei mikään selvin kipale, meinaan vaan että hyvää vaihtelua tällanen
joo kikki ei potki muuten ihan K
[q]blender:
joo kikki ei potki muuten ihan K
[/q]
Höpöhöpö teillon vaan huonot korvat.
http://depts.washington.edu/rehab/images/sci/intestines.gif
Vittu lihaa ämpärii ja bukkakee iha jumalaudasti! Ensimmäinen ja ehkä kolmanneks tai neljänneks viimenen speedcorejulkaisuni.
hc
lisätiedot - kuuntele