Ketä muistutat?

Back to häröily O

Itseäni... monistakin asioista joita olen unohtamaisillani...

[q]alek száhala:
Välillä kuulee kuittauksia Ville Valosta tai Jussi 69:stä.. Mielestäni en näytä kummaltakaan yhtään, tugga ny on ehkä musta. Laulan kyllä melkeen yhtä hyvin, ellen jopa paremmin.
[/q]

se uniklubin laulajajuippi näyttää vähän sulta.Ehkä se on matkinu...*iloinen*

Mä ihmettelen suuresti sitä, että jotkut näkevät mussa Sari Havaksen näköä..öö siis se Puhtaiden valkeiden lakanoiden yks muidu. Emmä tajuu.

Mut ehkä sitäki parempi oli Aikakoneen Sani.*justjoo*

joskus teininpänä sai monesti kuulla et näytän tea kalifalta, jaana pelkoselta tai natalie imbruglialta tjsp..mut en enää...niin ja sit et näytän pikkusiskoltani joskus ja nyt isosiskolta, riippuen onko samanlainen hiustyyli ku jommal kummal kulloinki onneks en sentäs isoveljeltä näytä

[q]Kenu:
Melkein jokaisis bileis joku luulee mua Tabiks...
[/q]

Teis on samaa näköö

Kaija Koo...

thäänx... *ding**dissaa*

Saija Varjus o Kauniiden ja Rohkeiden Taylor..

Ja täytyypä myöntää etten muistuta kumpaakaan..

Kuulemma Keishaa,ei siinä mitään ihana ja kaunis tyttö onkin*plur*

Emppua. *sydän* *velihalittel* *sydän*

[q]Veivi:
[/q]
veljeni
*sydän**plur**sydän*

[q]Veivi:
[/q]

te oootte kyl ku kaksoset ....*nauru* miten ootteki löytäny toisenne *iloinen**hihu**iihhih*

[q]Pikachu:
---
Veivi:

---

te oootte kyl ku kaksoset ....*nauru* miten ootteki löytäny toisenne *iloinen**hihu**iihhih*
[/q]

Erään treffipalevelun kautta. Vastasin nimimerkille "olen psykoneuroottinen sekopää enkä hae täältä mitään seuraa". Kuullosti todella herkulta! Ja siitä se sitten lähti! *sydän*

[q]Veivi:
---
Pikachu:
---
Veivi:

---

---

Erään treffipalevelun kautta. Vastasin nimimerkille "olen psykoneuroottinen sekopää enkä hae täältä mitään seuraa". Kuullosti todella herkulta! Ja siitä se sitten lähti! *sydän*
[/q]

voi miten romanttista.... kyl sul kävi tsägä *sydän* hah

[q]

---

voi miten romanttista.... kyl sul kävi tsägä *sydän* hah
[/q]

Juu, tiedän. Onnenpoika! *sydän*

enemmän kuin miljoona kertaa on sanottu Toni Wirtaseksi

monet sanonu et kuvissa näytän Minna O:lta... -en ole samaa mieltä..

mulle tuli joskus 4 eri ihmistä sanomaan bileissä, että näytän sophie ellis bextorilta. olen myös saanut eri ihmisiltä tekstiviestejä, joissa on ollut sama sisältö. ikävä kyllä en taida oikeasti näyttää yhtään sophielta. humala lienee sumentanut ihmiset silmät.

mua on luultu ja mulle on sanottu et muistutan micaela Ingbergiä (vai miten se naiskeihäänheittäjän nimi ny kirjotetaankaan..)

[q]Nalatsu:
(vai miten se naiskeihäänheittäjän nimi ny kirjotetaankaan..)
[/q]
Mikaela Ingberg.

http://irc-galleria.net/view.php?nick=Ana-5000

Kuka vitun paleface..?

O