Ketä muistutat?
Vietnamissa ollessani kuulin joku kymmenisen kertaa että näytän Michael Owenilta, mutta mitäs Vietnamilaiset tietää. Niille kaikki länsimaalaiset näyttää varmaan yhtä samanlaisille kun meille kaikki aasialaiset.
(joo, huomaan eron eri aasialaisten yksilöiden välillä, mutta tosiasia on se, että jos ei ole tottunut katselemaan jotain tiettyä kansanryhmää niin niitä pienempiä eroja ei huomaa niin helpolla)
Viikonlopun aikana mulle kerrottiin että näytän aivan Jonne Aaronilta ja Uma Thurmanilta. Weird :)
Nuuskamuikkusta!! hyvä vai huono, mene ja tiedä..*hihu*
Välillä kuulee kuittauksia Ville Valosta tai Jussi 69:stä.. Mielestäni en näytä kummaltakaan yhtään, tugga ny on ehkä musta. Laulan kyllä melkeen yhtä hyvin, ellen jopa paremmin.
mua on luultu joksu hemmetin tennis/golf lupaukseksi.. ei pysty muistaa ko. henkilön nimeä.. jas kun mulla oli kalju ja sellaset äijäkuteet päällä ni on mua luultu toni wirtaseksikin
Melkein jokaisis bileis joku luulee mua Tabiks... Illuis joku tuli jopa pyytää nimee VIP-hakemukseen!!
[q]Kenu:
Melkein jokaisis bileis joku luulee mua Tabiks... Illuis joku tuli jopa pyytää nimee VIP-hakemukseen!!
[/q]
Toi on kyllä totta, teillä on perin hämmästyttävästi samaa näköä, varsinkin kun tukkamuoti on samanlainen.
Mun ulkonäöstä on kanssa pari nimeä, jotka ponnahtavat esiin tämän tästä:
Wolverine (Hugh Jackman)
Brad Pitt
George Michael (varsinkin silloin kun oli skegge)
Brandon Walsh (90210, en muista näyttelijän nimeä)
Ronan Keating! (tosin vain Filippiineillä käydessäni, mutta koko ajan)
Tätä en itse tahdo uskoa, mutta monet ja taas monet on sanonu et muistutan mukamas Anssi Kelaa!!
[q]phear:
---
Kyseessä on melko kova suomalainen breaks/hiphop/DnB DJ/tuottaja, suosittelen tutustumaan tuotantoon.
http://www.heavydisco.com/artists-infekto.shtml
[/q]
Heh, sivulta löytyvä mixtape on ainakin ihan menevää matskua vaikkei lempigenreeni kuulukaan. Jos joku vielä sanoo "hei, sä näytät ihan Infektolta", pitääkin jatkossa vastata että "ei kun mä OLEN Infekto"
...no ei vaan, ei viitsi vetää lupaavaa artistia lokaan
Sillon ku mulla oli vielä ruskeet hiukset ni mun exä sano aina että oon ihan Mariah Careyn näkönen. Nyt oon kuulemma Alyssa Milanon näkönen, mut punasil hiuksil :P Vaaleil hiuksil olin kuulemma Hilary Duffin näkönen Paskapuhetta.
Mä saan kuulla tätä jatkoilla, bileissä ja tulipa viime viikolla vartavasten ihan tekstiviestikin:
"Sä oot ihan CHRIS PONTIUKSEN näköinen!"
Uskottava kai se on, meitsi on partyboy*nauru*.
Useimmin kuulen muistuttavani Rakel Liekkiä ja joskus jopa Maija Vilkkumaata. Eli eipäs hyvin mene.....
[q]Jammailija:
Mä saan kuulla tätä jatkoilla, bileissä ja tulipa viime viikolla vartavasten ihan tekstiviestikin:
"Sä oot ihan CHRIS PONTIUKSEN näköinen!"
Uskottava kai se on, meitsi on partyboy*nauru*.
[/q] Mä olin jo melkein unohtan, mut..
*jiihaa*partyboy*jiihaa*
Mä kuulen aika usein et oon jonku Everwoodin henkilön näkönen...ja Tom Cruisea muistutan kuulema kanssa
[q]lohikarme:
Mä kuulen aika usein et oon jonku Everwoodin henkilön näkönen...ja Tom Cruisea muiustutan kuulema kanssa
[/q]
Suomen Tom Cruise
Yksi sanoi että Freddie Prinze Jr:lta.
Käskin hommata silmälasit !
[q]lohikarme:
Mä kuulen aika usein et oon jonku Everwoodin henkilön näkönen...
[/q]
Samma här!
Öhkömököä
Mulle aina jankutetaan että "sä oot ihan sen jonkun näkönen.. Ihan varmana olet" mutta kukaan ei vaan ikinä saa päähänsä kenen näköinen sitten loppujen lopuksi olen . Teinimpänä tyttönä, kun olin kovinkin blondi tultiin nimmaria pyytämään, kun luulivat Johanna Siekkiseksi
Eli onko sulle sanottu, että muistutat jotain henkilöä (esim. joku julkisuudenhenkilö) tai ootko omasta mielestäs?
Mua ainakin sanottu enemmän ku muutaman kerran Nightwishin Tarjan näköseksi... ite en huomaa samannäkösyyttä*hmph*