Ketä muistutat?

Back to häröily O

Paavo Lipposta tietty.

[q]UnityF:
---
nemo:
Ainakin 30 eri ihmistä on sanonut mua Ismo Alangon näköiseksi? o_O

---

no mut sä oot
[/q]

Niin kai sitte? Itse en kyllä huomaa kuin pienen häivähdyksen yhdennäköisyyttä mutta se riittänee.

-V-

http://klubitus.org/profiili.php?nimi=Itis
Tossa on kuulemma mun kaksoisolento

Nallekarhua.. söpö ja lepponen otus, mutta ku sille päälle sattuu, ni tosi vittumainen kaveri..

Näytän kuulemma Terhi Kokkoselta. En ymmärrä.

Moni sanonu että näytän Gwyneth Paltrowilta ja Uma Thurmanilta

Onhan noita kuullu joka lähtöö mut tuorein tais olla cher nuorena...? hyi*igor*

13 vuotiaana muistutin kuulemma Alain Delonia, muutamaa vuotta myöhemmin jotain new kids on the blockin heppua. Yli kymmeneen vuoteen en ole kuullut muistuttavani ketään muuta kuin 15-vuotta vanhempaa veljeäni.

Muistutan kuulema isääni Pakko myöntää että olen perinyt enemmän isäni piirteitä kuin äitini, mutta aika pelottavaa se silti on.

No siskon (insomniac) kanssa ollaan kuulemma aika samannäkösiä...

Ja sit molemmat ollaan useempaan kertaan kuultu et muistutetaan kuulemma
Puffya eli Sarah Michelle Gellaria

Joo prinsessa Victorian ja prinsessa Madeleinen näköiseksi on sanottu... Ja sitten jonkun näyttelijän näköiseksi, en muista nimee... ja onhan noita...

edit: Ja äitini näköinen olen kuulemma

tossa vuosi sit mua luultiin vielä Teemu Brunilaksi heheh. Kerran jopa annoin nimmarin eräälle naiselle ku tuli miehensä kaa pyytää sitä multa Baareissa tuli suhtusein joku kommentoimaan sitä mulle...
jaksoin kuunnella sitä läppää parisenvuotta kun sittten leikkasin tukkani lyhkäseks (aikansa kutaki)

älli mäcpälli on monet sanonu.............

[q]|massimo|:
Pierce Brosnan
Tom Cruise
Antonio Banderas
Mielestäni en näytä YHTÄÄN miltään noista
[/q]

Aake kalliala!!!!!!

Itse olen kyllästymiseen asti kuullut näyttäväni mr Beanilta. Ei tajua mistä ihmiset sellasta on keksiny huoh

Muka Lenni Kalle Taipaletta No kun hiusten väri muuttu ni ei oo siitä kuullu vähään aikaan..

Mua on sanottu Indican näköiseksi..

Parikin tyyppiä on tullut sanomaan, että olen kuulemma Infekton näköinen. Minulla ei tosin ole hajuakaan kuka tai minkänäköinen tyyppi se on. Kuulemma liittyy jotenkin Bomfunk MC's:iin

Kuulemma Spockia.
http://www.daviddarling.info/images/spock.jpg

Eli onko sulle sanottu, että muistutat jotain henkilöä (esim. joku julkisuudenhenkilö) tai ootko omasta mielestäs?

Mua ainakin sanottu enemmän ku muutaman kerran Nightwishin Tarjan näköseksi... ite en huomaa samannäkösyyttä*hmph*

O