Pienet Paheesi

Back to häröily O

Angeli:[q]ja taas uus klubi mullekki...
uusimmat on hienot niis lukee angel*plur*[/q]

mullakin on sellaiset

Marski:[q]Tanya:

Laske housut alas ja astu sisään!


mitkä housut???...ei mul oo ku stringit!!

- hulivili hupakko -

*vink*[/q] Stringigängin ensimmäinen sääntö..älä koskaan riisu stringejäsi..tai jotain!!

Kesy:[q]Tanya:Joo, tuli tässä mieleen yksi erittäin paha ostospahe..nimittäin stringit!! Mulla on hirveä tapa päätyä aina alusvaate osastolle. Mitä villimmät ja värikkäämät stringit, sitä parempi!!


Mulla on sama ongelma.. pakko saada aina uudet ja mitä "räikeemmät" ni sen parempi.. Oiskohan mahdollista saada klubitus-stringit?*klubitus* Ois aika mageet..*vink*[/q]
*sydän*Toi on oikeesti harkinnan arvoinen juttu..klubitusstringit..hmm..*sydän*

Mulla on sellainen kaveri jonka kanssa silloin tällöin puhkeamme hurjaan nauruun kun huomataan että kummallakin on samanlaiset srtingit/alusvaatteet päällä ja vieläpä samana päivänä. Ja se on täysin tahatonta. Onkohan sillä jotain tekemistä sen kanssa että kun muutama gimma asuu saman katon alla niin menkat on usein samoihin aikoihin...?

*pahis*Pizza on paha.... Tykkään myös tehdä "pieniä" jekkuja*piru*kavereille.... Mut mähän oon ihan enkeli...*enkeli*Paras jekku...sokerin tilalle suolaa.... nam nam... kahvi maistuu varmaan pahalle...siis hyvälle...*nauraa*Sit kun nukkuu niin tykkään levitellä ketsuppia muiden päälle...*nukkuu*mut myös paha paheeni kavereiden kiusaamisen lisäksi on kaikki makeat... nam nam...*purr*

Unity(f):[q]Sit kun nukkuu niin tykkään levitellä ketsuppia muiden päälle...*nukkuu*[/q]

Ja etenkin jos joku erehtyy sammumaan kun ollaan porukalla ryyppäämässä jossain... Saa sitten herätä naama huulipunalla / tussilla tuhrittuna...
Lapsellista, mutta hauskaa.

Panfobia:[q]Ja etenkin jos joku erehtyy sammumaan kun ollaan porukalla ryyppäämässä jossain... Saa sitten herätä naama huulipunalla / tussilla tuhrittuna...
Lapsellista, mutta hauskaa. *hih*[/q]


Hehe, tuota olen kerran harrastanut itsekkin :)

Kaverin tupareissa 3 henkee heräs aamulla naama huulipunassa +yks heräs vielä käsiraudoissa

Sammuneille miespuolisille henkilöille kannattaa laittaa jeesusteippiä / liimata paperiarkkeja sääriin. Ilmainen karvanpoisto...

Onhan se ihan mukava piirtää permanentti tussilla sammuneelle viikset ym, mutta ovelampaa on piirtää hakaristi tai jokin viesti sellaisen paikkaa mihin ei itse näe.

klassikko on myös polttaa toisen perseeseen markan kuva
(en ollut itse paikalla)

Tanya:[q]Kesy:Tanya... Onkohan sillä jotain tekemistä sen kanssa että kun muutama gimma asuu saman katon alla niin menkat on usein samoihin aikoihin...?
[/q]

Kukas on teidä alpha naaras?

duriksen kiusaaminen

Mä keksin! Kavereille vittuilu. Eikä se oikestaan ole edes paha asia, koska oikeat kaverit ymmärttä ne vitsinä, toivottavasti.

it was me!!!!!!*justjoo*

Pan:[q]klassikko on myös polttaa toisen perseeseen markan kuva
(en ollut itse paikalla)
*pahis*[/q]

AUTS!

Hei nyt menee liian häijyksi! Puhe oli vain pienistä paheista ja jengi kertoo kaikki sikailunsa! *häh*

Mä en enää ikinä biletä teidän kanssa!

Hmm... joo pienihän paheita nää kaikki on
Mutta siis mikä sitten on ISO pahe??+? Olettaen että nämä siis on pieniä paheita???

Katrina:[q]Hei nyt menee liian häijyksi! Puhe oli vain pienistä paheista ja jengi kertoo kaikki sikailunsa! *häh*[/q]

Eihän nää jutut oo vielä sikailuja nähnykään...

[muokattu 4.10.2002 18:52]

pieniä paheita? tupakointi oli ennen pieni pahe, kasvoi siitä sitten suureksi, tuli tavaksi ja nyt olen pahanlaatuinen nikotinisti. karkkia ja sipsejä tulee joskus osteltua vähän
liikaa, ei makeaa mahan täydeltä. ehkä pahimmaksi
paheeksi voi sanoa sen, että olen kovin humalahakuinen
juomari. silloin kun otetaan, otetaan kunnolla, ja törppöillään
kunnolla
sepi kumpulaisen laulun sanoin "Kännissä on kiva olla"*iloinen**iloinen*

Tjaa-a, eikös tuo tupukin sauhuttelu ole pieni pahe?*joo*
Ja ronskit kirosanat jotka silloin tällöin ryöppynä lentää ulos suusta
Sssuklaa luonnollisesti, vastustamatonta....
Ööö, ohimenevät laiskuus kohtaukset
Tos on niit pikku paheita. Loput on niin isoja paheita, et ne jää salaisuudex...
Paheet on ihan hauskoja sinänsä *ökkö*

tupakanpoltto, laiskuus ja mulon tosi ärsyttävä tapa olla aina joka asiassa oikeessa

Niin siis mitkä ovat pienet ja ei niin pienet paheesi....?*iloinen*
Kaikki hurjimmatkin julkisuuteen...*hih*

O