Pienet Paheesi

Back to häröily O

toi pitää laittaa harkintaan!

Tahtoo kuuluu siihen paahtiscomplexii....

Angeli:[q]Tahtoo kuuluu siihen paahtiscomplexii....[/q]

Voit olla vaikka puheenjohtaja.

Mä oon jo turkulaisen idioottikerhon pj,enkä varmaan kykene joitamaan kahta duunia..

erinäiset korvikkeet(tarkoitan syötävän näköisiä)nammmmmmmm.....ja myös (syötävät)*vink* onhan niitä monia...... esim*igor* ja korvikkeilla en tarkota mitenkään negatiivisesti.....

[muokattu 5.9.2002 18:00]

onhan noita, tupakan polton olen tosin jo melkein lopettanu, viimeks poltin tiistai yönä 3 tupakkaa, nythän on jo sunnuntai!! *häh* aika hyvin....

hienoa Olliboy *joo**plur*

..itsekin olen onnistunut tupakoinnin lähes kokonaan lopettamaan, mutta aina silloin tällöin kiusaus käy liian suureksi..

hmmm.. pahe.. Leafin Original TV Mix - karkkipussi.. ounou..

HardSpanky:[q]Angeli:Tahtoo kuuluu siihen paahtiscomplexii....

Voit olla vaikka puheenjohtaja.

Mä oon jo turkulaisen idioottikerhon pj,enkä varmaan kykene joitamaan kahta duunia..[/q]

Kivaa! Vihdoinkin jotain vastuuta!


[muokattu 9.9.2002 19:39]

Pakkomielle battery ja redbull

Tänx cosmi! en oo vielkää sortunu.....ei kyl tee mielikää, pahaa se vaa on ja rahaa menee. olis kyl kiva jos pääsis lopullisesti eroon.....

mulla ei taida olla vähään aikaan toivoakaan tupakoinnin lopettamisen suhteen.. töissä ei pysy hengissä ellei käy säännöllisin väliajoin röökillä..

nyt munpahe on mässäys....syön masennukseen,parempi tekosyy kuin nälkä!!*joo*

mINNy:[q]Blondi-Bimbo-Bulimia-Complex... *justjoo*[/q]'

TOTTA=)
Minny söi KOKO VKL;n, oikein pursui että suupielistä rasva valui =)

:[q]mINNy:Blondi-Bimbo-Bulimia-Complex... *justjoo*'

TOTTA=)
Minny söi KOKO VKL;n, oikein pursui että suupielistä rasva valui =)[/q]


JOO; BULIMIA-BILEET ROX =))

love:[q]nyt munpahe on mässäys....syön masennukseen,parempi tekosyy kuin nälkä!!*joo*[/q]

Ei kannattais douppaa vkl:sin, sen jälkeen tahtoo aina ruoka maistuu...ainakin suola& rasvavarannot täytyy täyttää*pahis*

viime hallmarkin jälkeen en oo polttanu ainuttakaan savuketta... saas nähä kuin käy viikonloppuna

mullakin on lakko pitäny, kaks viikkoo ja kaks päivää jo polttamatta!! oliskohan se nyt loppu...hope so!

:[q]:mINNy:Blondi-Bimbo-Bulimia-Complex... *justjoo*'

TOTTA=)
Minny söi KOKO VKL;n, oikein pursui että suupielistä rasva valui =)


JOO; BULIMIA-BILEET ROX =))[/q]

Tonppa tuu esiin, mitä sä niitä kasvojas peittelet? Vaik onhan niissä tietty vähän arpia nurmikkopainin jäljiltä... Etten mäkään kyl ehkä kehtais...
Toisena wkndinä anorexia, seuraavana bulimia -Meja ainakin on messis!

[muokattu 19.9.2002 09:55]

khihii....
noh tässä jotain:
* sängyssä makoilu vielä tuntikausia heräämisen jälkeen (mielellään jonkun kainalossa)
* sängyssä syöminen
* musiikin luukutus liian kovaa, ottaen huomioon että välttämättä kaikki 4 lähekkäin olevaa rivitalon pätkää eivät välttämättä nauti samasta musiikista
* ylinopeus (nykyään jo kylläkin ajokortilla, eli ei niin paha pahe enään)
* shoppailu (tykkää niin liian paljon käydä hakemassa uusia vaatteita...)
* hesburger (vähintään 4 kertaa viikossa)
* pienet valkoiset valheet vanhemmille siitä "mitäs sitä onkaan taas viikonloppuna puuhattu"

tässä jotain, ykköspaheeni on siis sänky....
me like it.... teki siinä sitten mitä vaan

Niin siis mitkä ovat pienet ja ei niin pienet paheesi....?*iloinen*
Kaikki hurjimmatkin julkisuuteen...*hih*

O