Pienet Paheesi

Back to häröily O

oli aivan pakko tulla sanomaan että hieno nickin sulla panfobia

pahe... pahe... pahe?

no joo kai se on sitten pakko sanoa vakio ettei raha pysy taskussa vaan se tuhlaantuu kaikkeen turhaan *justjoo*(viimeisin ostos: saippuakupla puhallin härveli ja 25 tuikkua, eläköön tiimari)
no mä olenkin aina sanonut etteä raha on tehty kiertämään.

Joo, tuli tässä mieleen yksi erittäin paha ostospahe..nimittäin stringit!! Mulla on hirveä tapa päätyä aina alusvaate osastolle. Mitä villimmät ja värikkäämät stringit, sitä parempi!!

No onhan siitä jo laulukin tehty.

Tupakka, viina ja villit naiset...

No ei kai meitsi on oikeesti ihan

Tai jtn..

Tanya:[q]Joo, tuli tässä mieleen yksi erittäin paha ostospahe..nimittäin stringit!! Mulla on hirveä tapa päätyä aina alusvaate osastolle. Mitä villimmät ja värikkäämät stringit, sitä parempi!![/q]

sama täällä!!!!!!!!ihania värejä, kivoja kuvioita, nirunaruja...

ja tuohan oli sitte multa...se sisäänkirjaus...*ding*

ei mulla oo paheita

oon siveyden sipuli ja kaikin puolin ihana

jeah right

shoppailu o mun suuri pahe.
alkomahoolin kanssa o kanssa kiva läträtä...hmm...
mitäs muita noita nyt o...
Yksi pahe on se et oon yleensä AINA myöhässä joka paikasta..en vaan voi sille mitään.
IRC on kanssa mun pahe nro 1 shoppailun ja alkoholin lisäksi.
nykyään on toi klubituksen forumikin saanut mut taas jumiin...aika jänskä juttu sinänsä...

oih..ruoka. rakastan ruokaa... (mikä o sinänsä paha)

siinä nyt jotain..

ja sit vielä sellainen et inhoon yli kaiken selittää asioita uudestaan ja uudestaan...niin päivänselviä juttuja...
turhaudun

ja yksi tuli vielä mieleen..ja se o TURKU!!!
toinenkin tuli..ja se o nää hymiöt...joka paikassa niitä pitää olla,samoin kun pisteet!


- hulivili hupakko -



[muokattu 23.9.2002 18:37]

Marski:[q]

oon siveyden sipuli ja kaikin puolin ihana


shoppailu o mun suuri pahe.
alkomahoolin kanssa o kanssa kiva läträtä...hmm...
mitäs muita noita nyt o...

IRC on kanssa mun pahe nro 1 shoppailun ja alkoholin lisäksi.


oih..ruoka. rakastan ruokaa... (mikä o sinänsä paha)

siinä nyt jotain..


toinenkin tuli..ja se o nää hymiöt...joka paikassa niitä pitää olla,samoin kun pisteet!



[muokattu 23.9.2002 18:37][/q]


Heii meil on tomaatinkin lisäksi paljon yhteisiä paheita

Tanya:[q]Joo, tuli tässä mieleen yksi erittäin paha ostospahe..nimittäin stringit!! Mulla on hirveä tapa päätyä aina alusvaate osastolle. Mitä villimmät ja värikkäämät stringit, sitä parempi!![/q]


*liittyy stringiklubiin*
niitä on aivan liikaa, mutta varmasti muihin vaatteisiin tai vaikka mielialaan sopivat löytyy...
wh00t eva....

Meja:[q]Tanya:Joo, tuli tässä mieleen yksi erittäin paha ostospahe..nimittäin stringit!! Mulla on hirveä tapa päätyä aina alusvaate osastolle. Mitä villimmät ja värikkäämät stringit, sitä parempi!!

Uskomatonta! Mulla ihan sama juttu. Kaappi täynnä erilaisia stringejä. Melkein joka ostosreissulta lähtee mukaan uudet! Ja mitä pienemmät, sen parempi! *hih*[/q] Joo mitä vähemmän kangasta sitä parempi ja usein myös kalliimpi..!?

vaeltajatar:[q]ja tuohan oli sitte multa...se sisäänkirjaus...*ding*[/q] Ja minä kun luulin että olen jollain tavalla poikkeavan sairas.. vois ihan laittaa stringeille omistetun topicin pystyyn!!

Tiril:[q]Tanya:Joo, tuli tässä mieleen yksi erittäin paha ostospahe..nimittäin stringit!! Mulla on hirveä tapa päätyä aina alusvaate osastolle. Mitä villimmät ja värikkäämät stringit, sitä parempi!!


*liittyy stringiklubiin*
niitä on aivan liikaa, mutta varmasti muihin vaatteisiin tai vaikka mielialaan sopivat löytyy...
wh00t eva....[/q] Hei älä uhmaa stringien mahtia..NIITÄ EI OLE IKINÄ LIIKAA!! Sitä paitsi ne menee pieneen tilaan. Helppo heittää kassiin jos ei aamulla ties mistä herättyään kerkiä laittaa jalkaan*nauraa**nauraa*ja juosta samalla karkuun sen karvaisen olennon vierestä..

ja taas uus klubi mullekki...
uusimmat on hienot niis lukee angel*plur*

whoot.... mitkä ihmeen paheet ??? never heard...

no joo .... namuset menee kyllä ihan liikaa ( ei päivääkään ettei namusia)
Tee (todellinen Tee narkomaani)*hih*
Irc ja Chätit (aina höpöjämässä jotain)
musan luukuttaminen (yleinen valitus: et viitsis laittaa pienemmälle tota jumputusta)*hih*
autolla kaahailu (terveisiä poliiseille)
öööh.. ja sitten jota ei mainita ....

ja sitten se pahin ....Todella mukavat Tyttöset (voiko ihanenpaa ja mukavempaa ollakkaan) *sydän**sydän**sydän*

Angeli:[q]ja taas uus klubi mullekki...
uusimmat on hienot niis lukee angel*plur*[/q] hrrr..saanko nähdä..jooh.. Kas tässä näemme naisen jolla on päällään puuterin väriset maxi malliset alushousut*mur* ja tässä uusien angel stringien onnellinen omistaja*plur* Huomaat kai eron. Hanki siis sinäkin höyhenen kevyet stringit!!*sydän*

mulla mitään stringejä ole .... olenkohan minä epänormaali poika *täh* *plur**plur*

Angeli:[q]
ja taas uus klubi mullekki...
uusimmat on hienot niis lukee angel*plur*[/q]

mäki voin kai sit osallistuu tähän klubiin


Angeli:[q]
Heii meil on tomaatinkin lisäksi paljon yhteisiä paheita *plur*[/q]


hehe!!

- hulivili hupakko -

DJ Wayfarer:[q]mulla mitään stringejä ole .... olenkohan minä epänormaali poika *täh* *plur**plur*[/q]No varsin epänormaali olet!! Seuraavan kerran kun käyt ostoksilla niin meneppä ja osta itsellesi mustat tangat!! Tulet taatusti onnellisemmaksi!

Marski:[q]

mäki voin kai sit osallistuu tähän klubiin

*ankka*[/q] Laske housut alas ja astu sisään!

Tanya:[q]

Laske housut alas ja astu sisään!
[/q]


mitkä housut???...ei mul oo ku stringit!!

- hulivili hupakko -

Niin siis mitkä ovat pienet ja ei niin pienet paheesi....?*iloinen*
Kaikki hurjimmatkin julkisuuteen...*hih*

O