Pienet Paheesi

Back to häröily O

[q]kilobitti:
---
peikkotyttö:
vähän.pitäs opetella syömään järkevästi ja säännöllisesti.
---


Mulle säännöllisen ruokarytmin ylläpito on aika helppoa, koska mä rupean voimaan vähän heikosti jos en syö kunnolla. Pakko saada ruokaa*hih*
[/q]

Must toi on hassua :D Musta tuntuu et toisilla ihmisillä on paljon tarkempi kosketus omaan aineenvaihduntaansa ku mulla, mä en oikeastaan huomaa itsessäni sillon tällön ku pieniä eroja riippuen esim. siitä, oonko juonu kahvia, juonu kahvia viis kuppia, syöny aterian, etc. Toiset sanoo että suklaasta tulee energinen olo mut mä voin rennosti kiskasta koko levyn ilman että huomaan mitään eroa. Kyllä mullekin tietty nälkä tulee jos en syö, mut en mä kyl mitään mainittavaa energiavajetta itse havaitse.

edit: Toisaalta, robotit toimiiki pattereilla!111!!1one

Tupakointi ja se on paha

mulla taitaa kans olla toi tupakointi... pitäs lopettaa...

Ai pikkupaheita... No tupakka-kaiken pahan alku ja juuri, ja sit taidan olla hieman viinaan menevään sorttia...*blush**iihhih* sit mitähän muita... Yletön pulputtaminen (maikkojen mielestä se on SUURI pahe), ja älypää-kännypelin hakkaaminen... siinähän ne tais olla...

SElkähieronta
SeKasauna

Ja mä unohdin KAHVIN.... Mä oon totaalinen kahviaddikti....

kahvi, pössyttely, pienet pillerit kielen alla.

kynsien pureskelu. jep

[q]aprox, 20.8.2004 03:07:
ylenpalttinen masturbaatio ja nopeat naiset. Fuck YEAH!

mitä sika sanoo? sika sanoo BIG BEAT!
[/q]

[pieni]sanooko. hö. mä kuvittelin jotain ihan muuta [/pieni] *grr**hmph**taputapu*

*sensuroitu*

kahvi, autolla kaahailu, myöhästely (aamut on pain!), surffaus ilman lautaa työajalla...ja sit sellasia mitä ei kehtaa tässä kertoa

[q]ee102, 18.5.2005 22:12:
*sensuroitu*
[/q]

eiks tää ole vähän tylsää.

[q]KarriN, 19.5.2005 11:51:
---
ee102, 18.5.2005 22:12:
*sensuroitu*

---


eiks tää ole vähän tylsää.
[/q]

En kommentoi *muhaha**nauru*

[q]ee102,
En kommentoi *muhaha**nauru*
[/q]

voit kertoa mulle salaa!

suklaata lukuunottamatta olen aika hyvin päässyt eroon pikku paheistani. En enää ajattele kaikkea kaksimielisesti enkä läiski ihmisiä pepulle (tyttö tai poika, nuori tai vanha, jos erehty pyllistämään tai muuten vaan olemaan selin muhun päin, niin se käsi vaan auttamatta antoi pienen läimäytyksen pakaroille *blush*) ehkä sitä on tullut rauhoituttua ja aikuisemmaks..kuinka tylsää

pommac mehujäätä ei enää saa oikein mistään

[q]Tuyo, 19.5.2005 16:49:
ehkä sitä on tullut rauhoituttua ja aikuisemmaks..kuinka tylsää *eiei*[/q]

Tai sitten se ei ole tylsää, ainakaan jos vaihtoehtona on kaikkia perseelle läiskivä teini ;)

Muuten, Pommac-mehujäätä saa kyllä joistakin pikkukaupoista ja kioskeista, vaikkakaan ei kovin monesta paikasta. Sen sijaan Rio Cola näyttää valitettavasti vaipuneen unholaan...

Jatkuva jääkaapilla ravaaminen. Porukat sano että ruokalaskut pieneni puolella kun muutin himasta pois. Hmmm, hillosipulit ja cocktailkurkut... voisin vetää purkilliset niitä peräkkäin. Ja Kartanon perunalastupusseja ostelen viikottain. Pikaruokaa on saatava aina viikonloppusin.

Ja kaikkiin kivannäkösiin pintoihin on pakko päästä koskemaan käsin, tutkiskelu tuo suuuuurta tyydytystä!


Aijjoo. Tykkään puristella muitten boobseja baarissa. Mut ihan vaan niitten, kenen tiedän olevan loukkaantumatta asiasta:)

Painiminen on kivaa!! Yleensä kyllä loukkaan itteni kun käyn isompiini kiinni... pitäs ottaa vähän rauhallisemmin? Talvella oli hyvät lumipainit Bar 54:n pihalla, ainoa asia minkä takia odotan seuraavaa jääjaksoa innolla

Jtn pientä*blush*

-Nuuska
-Pipo päässä sisällä
-Itsekäs
-Riitaa haastava
-Rasistinen"Isänmaallinen"

[q]deena, 22.5.2005 21:08:
Jatkuva jääkaapilla ravaaminen.[/q]
Itsellä sama vika. Vaikka harvemmin sieltä tulee kuitenkaan mitää otettua mukaan, mutta aina on pakko käydä katsomassa, jos nyt vaikka keksisi mitä voisi syödä. Etenkin nyt herkuttoman helmikuun aikana jääkaapilla ravaaminen on lisääntynyt Kun ei ole enää mitään herkkuja mitä mussuttaa koko ajan, niin etsii entistä enemmän jääkaapista jotain mussutettavaa (usein tuloksetta *igor*)

[q]Hansu, 22.5.2005 19:37:

Muuten, Pommac-mehujäätä saa kyllä joistakin pikkukaupoista ja kioskeista, vaikkakaan ei kovin monesta paikasta. Sen sijaan Rio Cola näyttää valitettavasti vaipuneen unholaan...
[/q]

näitä on muuten tullut tosiaan kaivattua:/ pommac-mehujäähänkään en ole törmännyt aikoihin.

[q]wammi, 22.2.2007 13:23:
---
Hansu, 22.5.2005 19:37:

Muuten, Pommac-mehujäätä saa kyllä joistakin pikkukaupoista ja kioskeista, vaikkakaan ei kovin monesta paikasta. Sen sijaan Rio Cola näyttää valitettavasti vaipuneen unholaan...

---


näitä on muuten tullut tosiaan kaivattua:/ pommac-mehujäähänkään en ole törmännyt aikoihin.
[/q]

Kyllä molempia löytyy ihan isoistakin kaupoista kun jaksaa ettiä sieltä pakastealtaan pohjalta. Rio Colan joku valopää on tosin laittanu tikkuun eikä siihen tötteröön ni meni siitäkin maku. Pommac mehujää maistuu ihan kuselta mutta on silti jollain oudolla tavalla niin hyvää.

O