Pienet Paheesi

Back to häröily O

Aamuyöflippaukset, roskaruoka, ylikelailu ja turhamaisuus.

nenänkaivuu---> pallonpyörittelheittelel*

-asioiden vatvominen
-laiskuus
-määräileminen
-en tunne sanaa säästeliäisyys
-pikkutarkkuus
-multa ei onnistu minkäänlaiset pikaiset lähdöt vaan aina täytyy sätää kotona jotain ylimääräistä ennenku pääsee liikkeelle (niinkuin nyt)

ainiin (ettei lista vaan jäis liian lyhyeksi) pämpätessä tupakanpolttelu

Nyt iski pieni pahe ja joutu käymään bissekaupassa...*känni**heiii**nauru*

Houselevyt
Fetajuusto
Cola
Kahvi
salmiakki

Kaiken pikkunaposteltavan naposteleminen (doh?), esim. pelkän meetvurstin tai fetapalojen syönti suoraan jääkaapista.. ruokaa tehdessä kaiken ainesosien napsiminen..

Välillä ihan liikaa:
absinttia
röökiä
kahvia
ylitöitä

Pepsi Max, oon aivan koukussa!

Alahuulen nakertelu, joskus menee pitkäänkin ettei tule nakerreltua, mutta sitten kun ”putken” saa auki niin on alahuuli ihan rikki x_x

Fifth Element

plus tää

[q]trikSain:
Roger Roger:
---
Onneksi oli kyseessä VAIN pienet paheet. Yks varmaan on se tupakointi, mutta sitä en lopeta. Ai miksen? Yksinkertainen vastaus: Se mikä ei tapa, niin vahvistaa
---
Ja tupakkahan ei tiedettävästi tapa..*enkeli**enkeli*
[/q]

Ei se tupakka, vaan ne taudit

Taino kessu saattais tappaa, jos sitä vetäis ilman lupaa

[muokattu 4.8.2004 12:32]

irc
tupakka
lisää irc
lisää tupakkaa
tytöt

mie oon niin pieni hiljainen hissukka ettei mulla taida kamalasti paheita olla....paitsi siis se hiljaisuus...*sääli*
No okei.....tietokone on mulle heikkous....ja nyt paheeni olis tuunata saabbaani sellaseen kuntoon että taivas olisi vain rajana...
Sitten oon aika lailla materialisti...ostan kaikkee huonekalui sänkyi, telkkareit, kaiuttimii yms...kaikki rahat menee niihin....tosin ei tarvi sit enää ostaa kun muuttaa ihan omaan asuntoon....

Rupesin eilen taas syljeskeleen *täh*

Kuristan vietnamilaisia prostituoituja ja hautaan niitä takapihalleni.

Niin, ja IRC.

Suklaan syönti, pienet valkoiset valheet mutsille, vittumaisuus aina välillä, autolla kruisailu, turkkarit, forestit...

[q]Ana:
Kuristan vietnamilaisia prostituoituja ja hautaan niitä takapihalleni.
[/q]

oikeesti? *täh*

...

N2O

oma pikku pöpö*hih*...ja erinäiset höpöt*igor*

[muokattu 11.8.2004 04:20]

Mulla ei oo niitä pieniä paheita..On vaan niitä isoja..Hyi minnuu.

niitä on aikapaljon *joo**hymy* esim tää kluppari*joo**nauru*

[muokattu 20.8.2004 11:04]

Saatan olla tahtomattani/huomaamattani joskus ilkeä muille ihmisille, varsinkin tuntemattomille, tätä tietenkään heti huomaamatta, mutta myöhemmin toki katuvaisena.....muita paheita ei ole. Paitsi että olen pohjimmiltani aika laiska paska.

O