Pienet Paheesi

Back to häröily O

[q]aprox:
ylenpalttinen masturbaatio ja nopeat naiset. Fuck YEAH!

mitä sika sanoo? sika sanoo BIG BEAT!
[/q]

grauuuuuuuuuu*vink*

Jäsenien naksuttelu ja aina kun on kotona tosi tylsää, jotenkin aina eksyn keittiöön ja avaan jääkaapin oven vain jotta voin sulkea sen.

[q]Blue_Wabbit:
avaan jääkaapin oven vain jotta voin sulkea sen.
[/q]
Mä avaan sen koko ajan katsoakseni, onko jotain syötävää - vaikka tiedän, että se on tyhjä.

sipsien syönti.. oon ihan sipsiholisti..*eiei*

Karkit! Hitto ku kaupat on jo kii.

Ikävä kyllä RAY-automaatit. Mutta voitan onneks aika usein. Tänäänkin 23 egee! Jes! Sai olutta...

ei ole pieniä paheita, ne on melkein kaikki vähän isompia...

Niitä löytyy 3 eli suklaa, tupakka ja alkoholi...*jiihaa*

Ruoka.. Rakastan syömistä. Huomasin juuri että se alkaa taas näkyä. hoh hoh. Toisaalta... liian laihoilla tytöillä ei olekkaan tissejä..

[q]Lumpy:
Karkit! Hitto ku kaupat on jo kii.
[/q]

Samat sanat...

Syöminen,liiallinen juominen,tupakointi ja ikuinen seksin nälkäni*blush*

mä sitten ole edelleenkään päässy eroon mun vaahtokarkki- nami / edi battery paheista.. tosin nykyään joukkoon voisi lisätä tonnikalanki

kynsien ja kynsinauhojen pureskelu..*eiei*

Valehtelut, joista en jää ikinä kiinni :D

[q]INFIANA:
---
peikkotyttö:
Syöminen,liiallinen juominen,tupakointi ja ikuinen seksin nälkäni*blush*

---


liiaallinen juominen, mut syöminen ihan noin yleisesti?*ding*kandee sitä vähän syödäkki ni pysyt hengissä...
[/q]Aihemmetti,kandee vai*hups**nauru*
Noh,tarkotin enempi sitä että syön kaikkee turhaa mässyy,toisaalt sit syön välillä ihan liian harvoin ja vähän.pitäs opetella syömään järkevästi ja säännöllisesti.

Kiroilen ehkä hieman liikaa. En omaa muita paheita. Juomisestakin olen luopunut ja tupakkaa en ole koskaan polttanutkaan.

Fatzerin Sininen.

[q]peikkotyttö:
vähän.pitäs opetella syömään järkevästi ja säännöllisesti.[/q]

Mulle säännöllisen ruokarytmin ylläpito on aika helppoa, koska mä rupean voimaan vähän heikosti jos en syö kunnolla. Pakko saada ruokaa*hih*

Geisha!!!

Sita kun saa boxin, niin syomista vaan ei voi lopettaa, oon miettiny laittaako ne siihen jotain addiktoivaa???;-)

Iso valkoinen toblerone *sydän*

O