JussiS 26th Birthday Party || NEW DATE!!! 27.2.2005 @ Turku
- « Previous
- 1
- 2
- 3
- Next »
Kiitos ja kiitos!!! Oli loisto aamut!!! Näitä lisää!!! *plur**iloinen**aplodit*
Olis muuten kiva, et jos jengi heittäis kuviaan tuolta bileistä vaikka tänne kaiken kansan nähtäväksi, tai sitten vaikka mulle sähköpostilla: jussi@jussis.info :)
Oli muuten niin onnistuneet bileet, että jatkoa seurannee jossain vaiheessa, ei kuitenkaan varmaan ihan ens kuussa vielä :)
Piru vie kun en päässyt paikan päälle juhlahumuun matkan vuoksi. Kiitos kuitenkin kutsusta ja onnittelut tosiaan *piis*! Mä tuun sit ens vuonna, ookoo?
Näitä lisää*jiihaa*
kiiiiiiitos kiiiiitos jussi pelastit kyllä aamun!!!ei ois kyllä parempaa paikkaa voinu enää olla juoda aamukahveja ja pyörähdellä tanssilattialla ihanan musan tahtiin....*plur**sydän**jiihaa*
Oli kyllä kovasti kivaa ja jaksettiin olla loppuun saakka vaikka jossian vaiheessa oli aika katki. Kiitsa kivoista aamuista ja hyvästä musiikista. ja synttärionnittelut vielä.
NIIN mahtavaa !*aplodit**sydän*
en ole koskaan ollut mikään aamu-urheilija, mutta mun jalat ei tainnut illan aikana juuri pysähtyä..*hihu*
erityis-kiitos jussille southern sunista..*sydän**sydän*
harmi että se vesipyssy pääsi vauhtiin vasta paronissa.
*super**super*
Juu kivaa oli ja taisin kiksahtaa aika pahasti
Mutta hauskat aamut jokatapauksessa, ma
aamu ei sitten ollutkaan ihan yhtä hauska...
oli varmasti kivat bileet, ite en ollu varmaan kun reilun tunnin siä kun tultiin rushista ja oltiin aika kuolleita ku tultiin käväseen.pikkusen harmittaa..
Parempi myöhään kuin ei milloinkaan ;)
Kuvia löytyis nyt netistäkin:
KUVIA (c) Aleksi Alku
KUVIA (c) Nenna
:)
Jos joltain muulta löytyy vielä näitä, ni olis kiva jos ilmottaisitte...
- « Previous
- 1
- 2
- 3
- Next »