JussiS 26th Birthday Party || NEW DATE!!! 27.2.2005 @ Turku
Täälläpä olisi ollut hauska olla paikalla. Mutta kun en ole, niin hyvää synttäriä näin etänä
Oli kyllä ihan helvetin loistoa :) Olin hangon keksinä viimeiset pari tuntia, kun oli vaan niin uskomattoman kivaa :)
Kiitokset Ammalle ja Anskulle kakuista, Henkalle soittimista ja Ben Lostille setistä :)
Ehkä huomenna lisää palautetta kun pysyy taas pystyssä :)
Oli kyllä ihan uber kivaa ja Jussilla tosiaan suunpielet korvissa (mahtaa olla poskilihakset jumissa)!! Harmi ettei kunto kestänyt kun seitsämään saakka ja olo on vieläkin aika hoopo... Musa oli mitä mainiointa, näitä lisää!!!!!!!!!!!
ihkukiksuu ja loistojuustokakkuu*kuolaa*
..erittäin jees! Jussille viel
huhhuh....
Pikkuhiljaa alkaa pääkin toimia viikonlopun jäjiltä. Oli kyllä mielettömän loistavat kemut, jengiä oli paikalla paljon (klubin aamubileitten yleisöennätys, muuten ;)). Kiitokset kaikille juhlijoille, toivottavasti teillä oli yhtä hauskaa kun mulla soittaessani :)
Erityiskiitokset vielä Ammalle ja Anskulle kakuista, Ollille roudausavusta, Ranelle valoista, Sebille ja Karrille klubista, Henkalle soittimista, ja Iglu-Posselle vähän kaikesta (aika heikko edustus teiltä tuli loppupeleissä paikalle enää).
Ai niin, se toinen dj joka siellä soitti, oli Ben Lost. :)
Oli niin hauskaa et vois ottaa joskus uudestaankin :)
Paras fiilis ikinä!!!!!!*plur*Ihanaa musaa ja upee positiivine tunnelma!Olis voinu kyl jatkaa loputtomiin!*jiihaa*Jussille vielä iiiiiiiiiiiiiiiiso kiitos!*aplodit*seuraavaa kertaa odotellessa...*sydän*
[q]JussiS:
Iglu-Posselle vähän kaikesta (aika heikko edustus teiltä tuli loppupeleissä paikalle enää).
[/q]
skarppaas nyt jussi vähän, olihan siel melkein koko porukka :)
hauskaa oli kyl täälläkin, just sopiva päätös tolle viikonlopulle :D
[q]juju:
skarppaas nyt jussi vähän, olihan siel melkein koko porukka :)
hauskaa oli kyl täälläkin, just sopiva päätös tolle viikonlopulle :D
[/q]
kiitos muuten sulle, et kävit pari kertaa taas opettamassa mulle miten soittimet toimii
BTW, jos jollain on kuvia bileistä, eikä oo niitä yleisille servereille laittamassa, niin voisko lähettää mulle sähköpostilla:
jussi@jussis.info
porukkaa riitti ja kiksu raikas. tunnelma oli suht levoton ílman viinatarjoiluakin, kakku ihan sikahyvää eikä ois malttanut lähteä kotiin nukkumaan. hyvää synttäriä jussille!
Hyvä Jussiiii, hyvä Turkuuu. Kai Tampere uskaltaa tulla toistekin edustaan.
[q]JussiS:
kiitos muuten sulle, et kävit pari kertaa taas opettamassa mulle miten soittimet toimii
[/q]
ei vaan.. sori, vaik en kyllä muistakaan moista tehneeni tällä kertaa *possu**piis*
Juuso on kyllä kova poika neuvomaan miten kuuluu miksata, kaikenmaailman jatkoilla varsinkin. :D
[q]Homegrove:
Juuos on kyllä kova poika neuvomaan miten kuuluu miksata, kaikenmaailman jatkoilla varsinkin. :D
[/q]
pyh! huhupuheita, huhupuheita... :D
[q]Homegrove:
Juuos on kyllä kova poika neuvomaan miten kuuluu miksata, kaikenmaailman jatkoilla varsinkin. :D
[/q]
Juuso ei luota aamusin kenenkään muun olevan skarppina.
[q]Cata:
[/q]
no en kyl ainakaan turussa :D
[q]Cata:
---
Homegrove:
---
[/q]
Tottis :P
[q]JussiS:
[/q]
Jos tarttet lisäneuvoja ni pist privaa, mä voin kans näyttää pari temppua :P
[q]Ana-5000:
---
JussiS:
---
Jos tarttet lisäneuvoja ni pist privaa, mä voin kans näyttää pari temppua :P
[/q]
No eipä noista Jujun neuvoista kyl _kauheesti_ ollu apua ;)
Kiitti Jussille hienoista aamuista! Tunnelma oli katossa puoleenpäivään asti. Musiikki oli loistavaa ja varsinkin Ben Lostin yllätyssetti nosti fiilistä entisestään. Onnea vielä!
Tattista vaan kutsusta jatkoille koko iglu köörin puolesta. Kakku oli hyvää ja meininki täytti odotukset. Palataan asiaan...