JussiS 26th Birthday Party || NEW DATE!!! 27.2.2005 @ Turku

Back to tapahtumat O

Kutsuista:

Eli kuten varmaan joku jo on huomannutkin, lukee kutsuissa väärä päivämäärä :( Eli bileet on siis siirtyneet 6.3. -> 27.2.

Tästä huolimatta kutsut kelpaavat ovella, mitäilmeisimmin uusia kutsuja ei edes tulla painamaan. Sisäänpääsyyn vaaditaan kuitenkin kutsu, joita pitäisi riittää kaikille halukkaille. Jos haluatte kutsuja, kantsii niitä tulla kysymään multa suoraan bileissä. :)

Mä rakastan sua Jussi! Eli onnea jo etukäteen.

Onnistuin saamaan lauantain vapaaksi töistä, joten Turku here we come!

Kyllä tänne on pakko tulla :)

Kutsuista vielä:

Jos et omista kutsua, niin keskiviikkona on lähes viimeinen hetki bongata yksi avec-kutsu itsellesi, saapumalla paikalle "essence"-bileisiin klubille, ja nykäisemällä mua hihasta. Kutsuja on jaossa myös Negatiivi-Ollilla ja Defalla, sekä muutamalla muullakin.

Ja edelleen, kutsuissa on väärä päivämäärä, oikea päivämäärä on siis 27.2. klo 5 sunnuntaiaamulla.

Kaikki ihmiset ovat tervetulleita, kutsusysteemillä yritetään rajata "ylimääräiset perusjurpot" (aka "tavikset" *igor*) pois bileistä.

prkl ja mä olen jossain armeijassa viimeisenä mahdollisuutena saada kutsu, noh jos joku kiva nainen ottais aveciksi

[q]Ozma:
prkl ja mä olen jossain armeijassa viimeisenä mahdollisuutena saada kutsu, noh jos joku kiva nainen ottais aveciksi
[/q]
Jos joku ei saa kalastettua itse kutsua, niin voi heittää mulle vaikka privaviestiä, pistän nimen listalle... :)

Kutsuja enää todella rajoitetusti jäljellä!

Poijjaat hakee Jussilta kutsut. Tytöt multa.
Eikös se niin mennyt?

Koko iglu poppoon puolesta pahoittelen jo tässä vaiheessa läsnäoloamme myös tässä tapahtumassa.

[q]Skenemursu:
Koko iglu poppoon puolesta pahoittelen jo tässä vaiheessa läsnäoloamme myös tässä tapahtumassa.
[/q]
Varaan teille extrasaavillisen jääkuutioita :)

ai katos tää on muuten about iglu jatketta.. en tajunnu aikasemmin. no kai vois vetää turku old style ja tulla jotain häröö jussin juhlinnan merkissä

[q]JussiS:
---
Skenemursu:

---

Varaan teille extrasaavillisen jääkuutioita :)
[/q]

vähän kans kyl pelottaa et mitäköhän tästäkin seuraa... varmaan kaikkee hyvää ja kaunista

[q]juju:
vähän kans kyl pelottaa et mitäköhän tästäkin seuraa... varmaan kaikkee hyvää ja kaunista
[/q]
Helemee juuso, helemee!

[q]JussiS:
---
juju:

---

Helemee juuso, helemee!
[/q]

*känni*->*jiihaa*->

oi oi oi .. joutuu tulee paikalle nolailemaan itseään ja kavereitaan
yhdyn skenemursun anteeksipyytelyyn jo tässä vaiheessa..

jos jotakuta kiinnostaa tietää miten ihanaa väkeä iglu perhe on, niin voi soittaa saarenmaalla sijaitsevan georg ots kylpylän respaan ja tiedustella asiaa tarkemmin

Rahatalous on niin tasapainoton, et taitaa jäädä väliin... :(
Hauskaa synttäriä Jussi!

[q]mkuisma:
jos jotakuta kiinnostaa tietää miten ihanaa väkeä iglu perhe on, niin voi soittaa saarenmaalla sijaitsevan georg ots kylpylän respaan ja tiedustella asiaa tarkemmin
[/q]
Nyt mua ehkä alkaa jo pelottaa :)

7h and counting....

2h and counting.

http://ota.tr.spt.fi/~jsoro/webbi.gif

// 27.2.2005 // KLUBI // 05-12 // HUMALISTONKATU 8 //

-- JussiS (Five AM Records) // 7h set! --

JussiS is turning 26, and he wants to invite all his friends and
their friends to Klubi, where he will play an exclusive 7h set.

The musical line-up of the evening is built mainly on older classics,
but there will be loads of upfront tunes also. Genres vary from
chill-out to hard trance through the morning, but the mainline in music
will be trance and progressive house.

Invitations for the event are out now, you can find them almost anywhere.
The date printed on the invitations is incorrect, as we had to change the
date of the event to 27.2. Please notice the change.

There will be a massive IGLU main event also on the evening before,
with Ben Lost, Goldenscan and Juju!

O