Mä haluuuuun ...
AUTON! Tallinnan julkinen liikenne kun on.....en löydä sanoja *eikä*
[q]Valentina, 13.10.2005 11:11:
Mie haluisin uuden työpaikan..
[/q]
Pitää toivoa mitä haluaa, sain nimittäin uuden työpaikan*jiihaa**joo*
[q]Kate, 9.11.2005 13:28:
AUTON! Tallinnan julkinen liikenne kun on.....en löydä sanoja *eikä*
[/q]
Vieläks siellä saa jäniksenä matkustaa=)?? Ennenvanha niitä tarkistajja oli kyl varmaan kolme per kaupungil... Ikinä nähty lipuntarkastajja....
PS. Ja puhelinkopeista sai soitta ilmaiseksi=)
[q]gerry,
Vieläks siellä saa jäniksenä matkustaa=)?? Ennenvanha niitä tarkistajja oli kyl varmaan kolme per kaupungil... Ikinä nähty lipuntarkastajja....
[/q]
OT: Juu, helposti voi pupuna vetää mutta kyllä mä mielummin maksan sen 320 EEK kuukauslipusta, kun 600 EEK sakkoo
Eipä niitä tarkastajia ole näkynyt kertaakaan tässä 1,5 kk aikana....
[q]Kate, 10.11.2005 14:16:
---
gerry,
---
OT: Juu, helposti voi pupuna vetää mutta kyllä mä mielummin maksan sen 320 EEK kuukauslipusta, kun 600 EEK sakkoo
Eipä niitä tarkastajia ole näkynyt kertaakaan tässä 1,5 kk aikana....
[/q]
OT2:kkonen. Paras kikka on omistaa se lippu. Mennä dösan takaseinään johonkin leimasimen viereen. Ja kun näet tarkastajan leimaat sen vasta silloin.
vetää joka ikistä suomen mulkero poliisia nitojalla silmään! suuri on puhunut, kiitos siitä.
[q]gerry, 10.11.2005 14:18:
OT2:kkonen. Paras kikka on omistaa se lippu. Mennä dösan takaseinään johonkin leimasimen viereen. Ja kun näet tarkastajan leimaat sen vasta silloin.
[/q]
OT3: Juu, tuota kikkaa tuli käytettyä noin 10 vuotta. Nyt kun taas asutelen täällä, niin laiskuudesta ja ylikansoitetuista busseista ruuhka-aikana johtuen olen suosiolla ostanut kuukaustiketin. Mutta....kohta ei enää EHKÄ tarvii kulkee julkisilla....selviää huomenna
Dove suklaata...*slurps* se on vaan niiiiin hyvää...
Mä haluun.. Että rakkaimallani ystävälläni olisi kaikki hyvin, tekisin hänen puolestaan mitä vain.
Ottaisin hänen kipunsa ja surunsa jotta vain näkisin hänen hymyilevän tässä pelottavassa maailmassa. Oot rakas. Tiiät sen kyllä. *sydän*
Mennä pian leffaan katsomaan Narnian.
Tulis jo joululoma. alkaa stressaa nää päälle puskevat koulujutut pikkuhiljaa
sen. . sitä. . . tota. . tätä. . . kaiken ! ! "tahdon kaiken ja teen kaiken et saan mitä tahdon"
Miehen, ruokaa, seksiä, pusuja, kainaloon. Jotain namuja. Parempaa palkkaa.
[iso]Karkkia![/iso]
[pieni]Vaik just päätin, et karkin syöminen vois taas vähäks aikaa loppua[/pieni]
Sänkyyn tai sohvalle pötköttämään..
hyvää juotavaa ja heti!
Paistaa pipareita!!
[q]
Jos on puhdas kainalo, niin vo sinnekin vähä pussata.. :D
[/q]
Kati nyt pussailee ihan mihi vaa jos on puhdas
Ikeaan ;)