Mä haluuuuun ...

Back to häröily O

[q]pirpeli, 2.10.2005 21:11:
poikaystävän. nyt heti kiitos. riittää tää hengailu ja arvailu ja plÖÖÖÖÖÖ.
[/q]

jokseenkin samaa mieltä!!!

Mie haluisin uuden työpaikan..

Lämpöä ja läheisyyttä. Sitten joku vois tulla tiskaamaan mun puolesta, kun tänään ei jaksa. Lisää lämpöä ja läheisyyttä. Anyone?

Canon EF 500mm F4

[q]kumimuumi, 2.10.2005 22:59:
EDIT: Kukapa ei ?
[/q]

No itse asiassa mä oon ainakin nyt ihan tyytyväinen ilman. Tällä hetkellä on erittäin omavarainen olo, sellainen turvallinen ja lämpöinen itsevarmuus jonka ansiosta tiedän että oma onneni ei ole kenestäkään muusta kiinni.

Nimim. "sinkkuna vasta pari kuukautta"

Seuraa.

että voisin tehdä asiat niinku nyt ne ajattelen, mutta ei mulle anneta mahdollisuutta ja aamuun mennessä niistä kuihtuu jo puolet..

s_e_k_s____tetin. eiku kookoscurrykanaa. ja suklaata.

Popcorniiii... pitää mennä ostaa ku töist pääsee...

[q]sapeli, 1.10.2005 16:52:
Mä haluun... jonkun uuden villityksen tai harrastuksen, jotain mikä saa mut inspiroitumaan
[/q]

Joku ip-laji? Suosittelen lämpimästi.

Korvapuusteja Voi mitä antaisinkaan lämpimistä korvapuusteista

tekis niiiin paljon mieli lähtä kemuihin tanssimaan, ihan sama
minne, kuhan siel soitettais todella todella hyvää musiikkia

..olla taas 15-vuotias..palata ajassa taaksepäin vaikka just yläasteelle..*slurps*

[q]Verano, 18.10.2005 15:27:
---
Dana, 18.10.2005 15:00:
..olla taas 15-vuotias..palata ajassa taaksepäin vaikka just yläasteelle..*slurps*

---

Viistoista? Mä olisin paljon mielummin viisi, tai edes jotain about väliltä nolla-kuusi.
[/q]

mä en tykännyt ala-asteella olosta.. siksi katos vaan teinivuosiin takas.

samaa mieltä

leffaan!

..jotain millä sais tajun kankaalle!! kävin just poistattaa viisaudenhampaan ja puudutusaine tehoaa enää 1½h. sattuu jo ny, eikä mulla ole mitään tarpeeks vahvaa särkylääkettä.

[q]Verano, 18.10.2005 15:37:
Mä en haluis tosta taaperoiästä kasvaa ollenkaan, siltä ainakin usein tuntuu, että se oli elämän parasta aikaa. Toisaalta kyllä vanheminen ja varsinkin kasvaminen on ihan kivaa. Enkä mä juuri tällä hetkellä haluaisi siirtyä eteen- enkä taaksepäin ajassa.
[/q]

Kasvatko sä vielä?

[q]onni3mk, 17.10.2005 20:32:
Korvapuusteja Voi mitä antaisinkaan lämpimistä korvapuusteista
[/q]

*släp* Siinä nyt pari ensialkuun..

Ikeaan ;)

O