Mä haluuuuun ...
[q]Avernian, 19.10.2005 12:04:
Kasvatko sä vielä?
[/q]
Henkisesti
Ainakin..
..jonnekin kauas pois, enkä enää koskaan tulla takasin..
... että välikoeviikko olis menny jo.
Paul van Dyk:n Suomeen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
*sydän* *sydän*
..seuralaisen kaivolle ens perjantaiksi.. kaveri on Vieläkin ihan sairas
[q]Tyeicha, 24.10.2005 11:58:
..jonnekin kauas pois, enkä enää koskaan tulla takasin..
[/q]
mä lähden mukaan.
mä haluan hopeanuolivinyylit 4kpl - julkastu pelkästään japanissa sekä kaikkee muutakin hopsukrääsää...
sit haluan matkalle japaniin..
ja sit haluan jonku ötökän tänne kämpälle..
ja sit haluan myös miähen
siinäpä nuo ny tällee äkkisältään...
paljon rahaa ja hienon auton
koulu alkais mulla *joo**aplodit*
Kämppiksen!!
[pieni]asumiskustannukset ois saatava alemmas..[/pieni]
Et muistikortti pleikkarii tulis jo et pääsee pelaa.. ja lisää pelei pleikkarii...
matti nykäsen ja paul van dykin keikalle
... että saatais yhelle tyypille järjestymään yks juttu koska sit mullakin ois kivempaa
sitä peisikkiä.. enemmän vapaa-aikaa..
JUMALAUTA mä haluun suklaata! Mulla on pahin suklaariippuvuus varmaan,mitä voi olla..Joka päivä vedän kokonaisen levyn..Mutta tänään en oo saanu ku pienen KinderMaxi-patukan,ei paljoa auta*grr* Ja helvetti ei oo mikään mesta enää auki tähän aikaan perrrkele! *toktok*
[q]koo, 8.11.2005 22:08:
[iso]Pupun![/iso] Mulla on aivan kauhea pupukuume.[/q]
Tuu kattomaan sitä valtavaa monttua mikä mulla on seinässä oman tollasen jäljiltä ni se saattaa vähän helpottaa
Vaikka toisaalta on kyllä pakko myöntää, että ei tolle pienelle osaa olla vihainen, on se kyllä loppupeleissä niin hemmetin suloinen
[iso]Pupun![/iso] Mulla on aivan kauhea pupukuume.
http://homokaasu.org/sect/images/56368.jpg
Katsokaa nyt miten söpö. Tahtoo!!
[q]Mimir, 8.11.2005 22:15:
---
Tuu kattomaan sitä valtavaa monttua mikä mulla on seinässä oman tollasen jäljiltä ni se saattaa vähän helpottaa
Vaikka toisaalta on kyllä pakko myöntää, että ei tolle pienelle osaa olla vihainen, on se kyllä loppupeleissä niin hemmetin suloinen
[/q]
Pitäis varmaan tulla, tätä ei muuten kohta kestä selvinpäin. Etenkin kun tiedän, ettei pupu mitenkään mahdu meillä elämään onnellisesti tällä hetkellä... liian pieni kämppä ja liian iso kissa.
Kaikki pupunsa hoitoon haluavat ottakoon muhun yhteyttä. Pussailen niitä mielelläni ihan ilmaiseksi.
[q]koo, 8.11.2005 22:18:Kaikki pupunsa hoitoon haluavat ottakoon muhun yhteyttä. Pussailen niitä mielelläni ihan ilmaiseksi. *plur*[/q]
Tän pistän kyllä mieleen, seuraavan kerran ku seinään tai peittoon ilmestyy reikä tai muuten kaipaan hermolomaa tosta pienestä neidistä ni otan suhun pikaisesti yhteyttä
Ikeaan ;)