Mä haluuuuun ...

Back to häröily O

Biitsille toiselle puolelle maapalloa. Kiitos

että tää väsymys menis ohi, en nimittäin voi mennä vielä nukkumaan*hmph*
mut ihan itseaiheutettua tää on et en mä kitise mut

Sopia riidat yhen ihmisen kanssa..

Ja sit paljon pusuja ja haleja maailman ihkuimmailta ihmiseltä <3

[q]yaya, 21.6.2006 11:41:
Pirskahtelevissa skumppahiprakoissa kuutamouinnille!
[/q]

Mä haluun samaa kuin sä! Mieluiten sun kanssa*tirsk* Ja muidenkin toki.

[q]mariq, 28.11.2005 14:57:
kotiiiiiiiin! nukkumaaaaaaaan!
[/q]

Veit sanat suustani.

Mä haluun tietää mitä mun kannattais haluta

[q]mariq, 28.11.2005 15:03:
---
sapeli, 28.11.2005 15:02:
Mä haluun tietää mitä mun kannattais haluta
---
voi sapsusein... ei kannattamisella oo mitään tekemistä haluamisen kanssa..
[/q]

Ei mut kato ei oo kiva haluta semmosta asiaa mikä ei oo hyväks, joten on helpompi olla haluamatta - koska koskaan ei voi tietää lopputulosta... Tietty esim. semmosten juttujen kanssa ku "nyt ois kiva nukkua" ni ei oo ongelmia, tietenkään, mut esim. "mä haluan kirvesmieheksi" voi olla jo vähän kinkkisempi, kun siitä ei tiedä pitäiskö siitä sit loppujen lopuks vai ei...

Eli, sanotaan näin: mä haluaisin että mä pystyisin täydellisesti ennakoimaan kaikki tulevat tilanteet ja sen perusteella päättämään mitä milloinkin kannattaa tehdä. Mut en taida saada toivettani...

[q]mariq, 28.11.2005 15:14:
ois tosi kiva, jos vois päättää mitä haluaa.. lykkyä tykö vaan, muru!
[/q]

No eihän sitä aina tietenkään voikaan... Mut joissain asioissa voi kuitenkin itseään psyykata - suuntaan jos toiseen...

sammakko maton jonka näin yhessä lehessä.. sellainen pieni.. ja ei maksanu kuin jotain 9e.. mut hittoako mä muistan enää missä lehessä

...Alastoman siivoojaan, joka nyt vois tulla tiskaamaan ja imuroimaan. Sukupuolella ei väliä

johonki ulkomaille käymään, mieluusti lämpimään...
järkeä tähän eloon, motivaation kouluun ja muihin juttuihin...
järkeä itelle kans lisää:)
lilaan!

[q]unitarina, 16.2.2006 21:01:
-Kasvaa pituutta väh .viisi senttiä (tuloksena olisi mukavat 168cm)
[/q]

Äh, en tajua tätä tyttöjen keskuudessa yleistä halua. Pieni on kaunista.

Mä haluun et olis jo 22. päivä, koska sillon mun oma rakas tulee Helsinkii takasi ja mä pääsen viettää laatuaikaa

uuden sohvan

Mä haluun 6000000000 rahaa että voin elää vain koroilla. Tahtoooooo... tahtooo...

Kameran. Tosin teen asiasta mahdollisen tasan kuukauden päästä. ..Tahtoisin elää myös toisessa ulottuvuudessa jossa olisi vapaa-aikaa mielinmäärin.

MÄ HALUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUN gean paul gaultierin (potenssiin 2) hajuveden! tahtooooooooooo tahtoooooooooo tahtoooooooo!!!! ja maksaa 90

Mä haluuuuun..että telefinland laittasi jo mun liittymän auki..ihmellisen hidas toiminta heillä..Maksoin laskun pari , kolme päivä sitten, ei vieläkin oo auki..Kiva olla ilman puh. monta päivää, ketään ei saa kiini, kukaan ei saa mua kiini, ahdistaa, mutta onneksi on toi netti!

Uuden tietokonetuolin

Ikeaan ;)

O