Mä haluuuuun ...

Back to häröily O

[q]Ana-5000:
---

Mä toivoisin et porukka keskustelis vähän tiukemmin itse aiheesta mitä topikki käsittelee eikä hairahtelis niin pahasti sivupoluille puimaan jonkun yksittäisen sanan implikaatioita tjsp. The big picture!
[/q]

Pah, jokainen jamppa ja jannu vaan kirjastoon, Wittgensteinin Tractatus lainaan ja iltalukemiseksi. Metatasojen raiskailu ja kielipelien ryöstöviljely kunniaan!

[q]Ana-5000:
---
Zyklonius:
---

Pah, jokainen jamppa ja jannu vaan kirjastoon, Wittgensteinin Tractatus lainaan ja iltalukemiseksi. Metatasojen raiskailu ja kielipelien ryöstöviljely kunniaan!

---

Totta vitussa - miten sitä muuten voi olettaa että pärjäisi klubifoorumilla :)
[/q]

Aivan. Wittgensteinin monivuotisen opiskelun ja mielellään väitöskirjan tekeminen aiheesta tulisi olla ehdottomana ennakkoedellytyksenä esimerkiksi pariutumiselle ja suvunjatkamiselle, tajuntaa laajentavien pulvereiden sisäiselle nauttimiselle ja sananvapaudelle. Niin minä tämän näen.

Varmasti juuri kaiken sen mitä en voi saada..*hmph*

töitä..

[q]Zyklonius:
Aivan. Wittgensteinin monivuotisen opiskelun ja mielellään väitöskirjan tekeminen aiheesta tulisi olla ehdottomana ennakkoedellytyksenä esimerkiksi pariutumiselle ja suvunjatkamiselle, tajuntaa laajentavien pulvereiden sisäiselle nauttimiselle ja sananvapaudelle. Niin minä tämän näen.
[/q]

Mulla on musta vyö relativismissa ja ruskea nihilismissä, mitenkäs teidän laitanne on? =P

[q]jadexsiy:
Varmasti juuri kaiken sen mitä en voi saada..*hmph*
[/q]

Samoin.
Miks pitää haluta sellasta mitä ei voi saada, eiks vois vaan tyytyy siihen mitä jo on...*ding*

[q]bulevardin ruusu:
*seksiä
*viinaa
*sapattivapaata
[/q]

aamen.

-M

[q]Epailija:
---
Zyklonius:

---

Mulla on musta vyö relativismissa ja ruskea nihilismissä, mitenkäs teidän laitanne on? =P
[/q]

Elämänkokemuksen höyhensarjassa painin, punaisissa yiipienissä trikoissa. Deontologian vihreä vyö ja solipsismin EM-hopea vuodelta 2002.

[q]Juhgu:
---
skiZma:
Oman henkilökohtaisen autonkuljettajan (+auton).

---

No sehän järjestyy kun hinnasta sovitaan. Olenkin tässä juuri työnhaussa
[/q]

Eipä taida olla varaa palkata sua se olis kokopäivätyötäkin..

[q]Trixie:
Palkan ja oikein suuren palkankorotuksen!!!
[/q]

Tai sit vois vaan alottaa tarpeeks isolla palkalla

[q]skiZma:
---
Juhgu:
---
skiZma:
Oman henkilökohtaisen autonkuljettajan (+auton).

---

No sehän järjestyy kun hinnasta sovitaan. Olenkin tässä juuri työnhaussa

---

Eipä taida olla varaa palkata sua se olis kokopäivätyötäkin..
[/q]

Niin ja sulla on jo sellainen

Hmmm.. tästä tulis niin iso lista etten nyt jaksa ruveta miettiin muuta ku niitä mitä oikeesti haluun... Raha olis ihan jees, opiskelijana laihtuu ihan sikana ja mun pitäs lihoo!!! ttu kela! Sit kämppä olis jees tampereelta.. ollaan kämppisten kans jo reilu 3kk:ta etitty, mut aina vitun lapsiperheet vie ne unelmakämpät alta!! Sit viel motivaatioo saada koulu päätökseen ajallaan (Not gonna happen) ettei sit enää ens vuoden sais pyhittää vaan työskentelylle, mietiskelylle ja ELÄMÄLLE!!! *sydän**igor**iihhih*

[q]Monoceros:
Sit kämppä olis jees tampereelta.. ollaan kämppisten kans jo reilu 3kk:ta etitty, mut aina vitun lapsiperheet vie ne unelmakämpät alta!!
[/q]

http://www.isotalo.fi

Pistäpä tuonne hakemus tai mee käymään. Ite oon tuon kautta jo 2 kämppää löytäny ihan kuukauden sisällä hakemisesta. Vuokratakuut aika kovat, mutta ei mee välityspalkkioo.

[q]Nacu:

http://www.isotalo.fi

Pistäpä tuonne hakemus tai mee käymään. Ite oon tuon kautta jo 2 kämppää löytäny ihan kuukauden sisällä hakemisesta. Vuokratakuut aika kovat, mutta ei mee välityspalkkioo.
[/q]

Kiitos kovin! Pitää käydä katsastamassa ja kyselemässä!! Kyllä mekin siis kämppiä ollaan löydetty, ja käyty useissa näytöissä, mut aina siel on joku parempi porukka joka sen vetäsee nenun alta .. Mutta kiitos! korvan taaksen meni tämä tieto ja kun kerkiää niin sääliä kaipaavien silmien kanssa tämä olio iskeytyy toimistoon! *nauru**plur*

[q]Zyklonius:
Elämänkokemuksen höyhensarjassa painin, punaisissa yiipienissä trikoissa. Deontologian vihreä vyö ja solipsismin EM-hopea vuodelta 2002.
[/q]

I had to look those words up up. x)

Olet muuten ilmeisesti mielikuvitusolento:

"Käsitys, jonka mukaan vain itsestään tietoinen minä olisi olemassa ja kaikki muu olisi ainoastaan sen mielikuvia tai ajatuksia. Solipsismia ei kukaan ole varsinaisesti kannattanut, mutta idealismin pohjalta se on tietoteoreettisissa tarkasteluissa esitetty realismin periaatteelliseksi vastakohdaksi"

Lähde

ettei aasian katastrofia ois tapahtunut. ahdistaa. pitäis kai lopettaa toi lehtien lukeminen edes päiväks.

Lisää minttukrokanttisuklaata!

[q]Cera:
suklaata! KIITTTOOOS
[/q]

oijoi...pitipä lukee tämäkin. tuli kauhee himo samaiseen tavaraan.
jos sitä tekis suklaakiisselii...niinkuin eilenkin...

[q]Cera:
mua alko ihan hirveesti himottaan suklaapuuro!
apua haluun takaisin tarhaan :D

oliks se ees hirveen hyvää? ei ehkä.
[/q]

OLIIIII!!! ..mä tos just vuos sitte söin sitä "miesten"tarhas... ..eli siel mis miehistä tehdää poikia..

[q]RainChild:

jos sitä tekis suklaakiisselii...niinkuin eilenkin...
[/q]

mua alko ihan hirveesti himottaan suklaapuuro!
apua haluun takaisin tarhaan :D

oliks se ees hirveen hyvää? ei ehkä.

O