Mä haluuuuun ...

Back to häröily O

...et nyt olis viikonloppu...
...ja mulla olis paljo viinaa...
...ja paljon rahaa.
(ja et mulla ei olis mihikää yhtään velkaa)*blush*

[q]UnityF:
porkkanan.
[/q]

magneetti arvaa kuka ajatteli jälleen vähän jakomielisesti ?

Lippu ja hotellihuone pacifiqueen, kiitos.

Täyttää pian 18 jotta pääsisin useammin reiveihin. Mutta siihenkin on vielä 1,5 vuotta ennen kun se toteutuu.

- Midikiipparin
- MOTU:n firewire audio interfacen
- Paremman auton
- Skillssejä levyjenpyörittelyyn

raksuni mun lähellä!, kun se on armeijassa

[q]Orfeus:
Duunia...ei jaksa istuu enää päivääkä himassa*grr**poks*
[/q]

Sanos muuta!

tahtoo kotiin sen jonkun kanssa... vuokrata kauhuleffan, jotta vois sitten käpertyä peloissaan sen jonkun syliin...
menipä toi "sen jonkun kanssa" selitys ihan *******

muuttaa rivariin, missä olis edes pikkiriikkinen oma piha*sydän*

et mun kaikki koulujutut ois jo tehty ja kaikki tentit päästy läpi hyvin arvosanoin ja rahaa.

... KAIKKI, MULLE, HETI!

Palkan ja oikein suuren palkankorotuksen!!!

... että toi vittumainen sateenripsuttelu lakkais, että pääsisin kotiin kuivana. Mikä vitun tammikuu tää on olevinaan?

UUdet lautailumonot ja sitte laskee johki kunnol *sydän*

[q]typ0:
oikee talvi ois aika bueno tai sit sellanen luonnon mullistus et tääl on koko ajan kesä...ei mitää haista paskan lössöpaska talvia joko metri tolkulla lunta ja 7 astetta pakkasta tai sitte 22 astetta lämmintä koko aja!!
[/q]

word. :)

oikee talvi ois aika bueno tai sit sellanen luonnon mullistus et tääl on koko ajan kesä...ei mitää haista paskan lössöpaska talvia joko metri tolkulla lunta ja 7 astetta pakkasta tai sitte 22 astetta lämmintä koko aja!!

[q]typ0:
[/q]

kannatan

tosi hyvä viini vois maistua!

Mä en haluuuuuuuuuuuuu

Kotiin nukkumaan ja tykkäilemaan ja ihquilemaan peiton alle kullan kanssa. Viikonlopun vapaata töistä. Ison pussin irtokarkkeja. Omenasiideriä. Paljon rahaa (jos joku voi auttaa tuon viimeisen kohdan kanssa,niin ota yhteyttä profiiliini,niin annan tilinumeroni*vink*)

O