Mä haluuuuun ...
.....Just nyt ihan törkeenä tummaa suklaata*slurps*... ja colaa tölkistä...*eiei* mut eiiiih, teen kaalisalaattia vaan, ihan herkkuu sekin!!!!
Haluun päättötyöni valmiiksi. Tai ainakin motivaatiota sen tekemiseen... Lisää aikaa. Rahaa. Paremman duunin. Ja yhden tytön :)
uskoa ja luottamusta...
niin, ettei tarvis yksi olla koko loppuikää... =(
-lonelyrideruhuu
[q]Uhuu:
uskoa ja luottamusta...
niin, ettei tarvis yksi olla koko loppuikää... =(
-lonelyrideruhuu
[/q]
Kyllä se siitä, ystäväinen. Rauhallisesti, rohkeasti ja avoimesti. Niin minä tämän näen, pääni ja polvilumpioni pantiksi panen, perkeles.
Ruokaa!...
Nälkä!
....lähdenpä syömään....*possu*
Kaikkein eniten haluun just nyt, että mun rakkaan ystävän ei tarvisisi itkeä lähes joka päivä
..osata olla haluamatta mitään!
[q]P.V.D:
Tyttöystävän...*plur*
[/q]
Was? Samperin Brutus, enkö kelpaakaan sinulle?
Toinen mitä mä voisin haluuuuuuuu ni olis enemmän kavereit... tai et ne ketä nyt on kaverein ni olis ees sinkkui, ku ei niil riitä aika kyl kellee muulle ku äijällee..*hmph* tulee näin nopeest aateltun 1 kaveri mielee kuka ei seurustelis, mut seki varmaan koht palaa entisenkaa yhtee..*grr* mikäköhän mus on vikan? no ei kyl mä tääl maailmas yksinki pärjään jos pakko on...*hymy*
Tämä on juuri tätä. Pyydetään kertomaan YKSI asia, minkä haluasi, niin ihmiset pistävät listan asioita. "Ei mutku mä haluan tämän YHDEN listan asiat". Riiight. *g*
Hmm. Mielenkiintoista. Hetken pohdittuani mitä mahtaisin tällä hetkellä oikeasti haluta, on todettava etten mitään. Olen suhteellisen tyytyväinen olotilaani ja muutenkin elooni tällä hetkellä. Taidan olla onnellinen, ainakin tämän hetken ajan.
[q]Taittojakkara:
I want a toilet made out of gold!!!
tai vaihtoehtoisesti
Margaret Thatcherin alastomana vuoteeni reunalle*kuolaa*
[/q]
Mattiseni, mikset yhdistä unelmiasi ja halaja vuoteesi vierelle sijoitettua kultaista vesiklosettia, jonka äärellä Rautarouva keikaroi ja kiehnailee?
[q]Zyklonius:
---
Taittojakkara:
I want a toilet made out of gold!!!
tai vaihtoehtoisesti
Margaret Thatcherin alastomana vuoteeni reunalle*kuolaa*
---
Mattiseni, mikset yhdistä unelmiasi ja halaja vuoteesi vierelle sijoitettua kultaista vesiklosettia, jonka äärellä Rautarouva keikaroi ja kiehnailee?
[/q]
Saattaa olla että rajallisen mieleni käsityskyky ja prosessointi löisivät klubihuumeilijoille tuttua termiä lainaten "överiksi". Tod.näk.siis päiväni päättyisivät tuohon hekumalliseen ja hedonistiseen hetkeen, enkä tuntisi Maggien jumalaista kosketusta saatika kultareunusta ahterini alla...:(
P.S.Vaikka kuinka yritän eivät kirjoitukseni yllä Z:n verbaalisen hekumalliseen ja paikoitellen kyynelet nostattavan runolliseen ilmaisuun...Oi suuri ajatollah, imaami ja kalifi aukaise taivaallisen riimikirjasi sivut minullekin!
nimim.homoilu on miesten hommaa
Polkkaamaan
Oman asunnon
Oman auton+rahaa sen ylläpitämiseen
Kivan vakkariduunin ja et koulu ois jo ohi...
Bilettää!!!!!
Jotain ihanaa
*joo*----> TÖITÄ <----*joo*
Duunia...ei jaksa istuu enää päivääkä himassa*grr**poks*
[q]remotion:
hmm. aika vaarallisen pieni rasvaprosentti naiselle. tai ainakin yleensä ruman, ellei oo silareita....
[/q]
mä arvasin, että tähän tartutaan.. no on joo toi aika alhanen. Tissejä ei oo muutenkaan joten niistä ei tartte välittää
Haluun tulla terveeks jo