Mitä? Täähän on hyvää!
intialainen ruoka
juustot
vapaat painot
Liikunta
nitku *sydän*
- Arto (Vitsi vitsinä, mutta oikeasti ei oltu jossain vaiheessa kovinkaan lämpimissä väleissä ja nyt se on rakas aviomies)
- Punaviini
- Metalli (vieläkään en omasta mielestäni kylläkään suuremmin ole metalliin lämmennyt, mutta muut väittävät muuta. Mun mielestä se on vain tummaa rockia:))
- Tasabiittikonemusa (edelleen olen kylläkin hyvin nirso)
- Normaalien ihmisten päivärytmi (ennen aamuheräämiset tuntuivat hirveältä piinalta, mutta pikkuhiljaa on huomannut, että yöllähän on ihan kiva nukkua)
[q]sifia, 25.10.2006 14:58:
Tanssiminen ja suklaa!*joo*
[/q]
Väität kirkkain silmin että olet joskus inhonnut tanssimista ja suklaata *pökr*
Kuiva siideri!
Punaviini!
Valkoviini!
- Siideri
- Valkoviini
- Vapaapaini (kiitsat Keksi *hali*)
- Jogurttirusinat
- Tosi-tv (jep, koukussa)
- Autolla ajaminen
Suurin osa ruoista ei vieläkään mee alas, sen suhteen oon aina ollu liian nirso.
En ole ennen pitänyt herkkusienestä, mutta nyt olen reilun vuoden sisällä syönyt sitä yllin kyllin
Kalaan kun vielä tottuisin niin se olisi ihan jees Sen kanssa olen aika toivoton tapaus
- kiivi
- homejuusto
- fetajuusto
- mörinä house
- autolla ajaminen
- kaulahuivit
- tupakka
- vichy
- päikkärit
- valkoviini
- vichy
- brie-juusto
- autolla ajaminen
[q]Zenni, 25.10.2006 16:26:
- Siideri
- Autolla ajaminen
- Vapaapaini (kiitsat Keksi *hali*)
[/q]
Siideristä ja autolla ajamisesta word:it. Vapaapainista ole hyvä! *sydän*
Omalla listalla ois lisäksi:
-Konemusa (isoveikka<3)
-Pinaattikeitto
-Hampurilaiset, joissa on salaattia. (Feast nyt lähinnä)
-Kebab (isoveikalle tästäkin<3)
-Juokseminen
-Blondius (:D)
-Tee
-Luomivärin käyttö
No näitä "ahaa" -elämyksiä on jos jonkinmoisia. :)
kokis.
-iso muki
-4cl üx-vodka
-2cl danzka-vodka
-4cl passoa
- teelusikallinen sangriaa
-loput fantaa ja jäitä
sanoo nam *känni*
[q][Nuclear], 13.11.2004 21:50:
---
Trixie:
Miul oli joskus silloin kauan siten et viiniin en koskenu sormellanikaan, mut sit kerran paikallises baaris minulle tarjottiin lasi valkkaria ja sen jälkeen jos alkossa käyn, tarttuu mukaan Torres:n San Valentin. Nam et se on hyvää
---
On, osta ens kerral Moselland Riesling Kabinett (saksalaista), maistuvaa. :)
[/q]
Ai saksalaista!!!!
[q]sMilE, 29.10.2006 09:07:
Ai saksalaista!!!!
[/q]
Ai onks tää saksalaista!?!?!?!?!?
[q]Jusna666, 29.10.2006 09:09:
---
sMilE, 29.10.2006 09:07:
Ai saksalaista!!!!
---
[/q]
Joo kuulemma on saksalaista!
[q]sMilE, 29.10.2006 09:13:
---
Jusna666, 29.10.2006 09:09:
---
sMilE, 29.10.2006 09:07:
Ai saksalaista!!!!
---
---
Joo kuulemma on saksalaista!
[/q]
Ai ettei oo mitää tsernobylii?
Pienenä en juuri tykännyt monista kasviksista (esim. munakoiso, kesäkurpitsa, parsakaali, kypsennetty paprika), mutta nykyään olen oppinut tykkäämään niistä, joko kun olen syönyt niitä enemmän tai syönyt niitä oikein laitettuina. Parsakaaliin syntyy helposti suorastaan himo. Kaurapuurokaan ei pienenä maistunut, nykyään syön sitä melkein päivittäin ja ihan vapaaehtoisesti.
Aikoinaan (90-luvulla) en tykännyt muusta konemusiikista kuin ambientista jne. Siihen oli laitettu se tyhmä biitti, joka pilasi kaiken... Joihinkin yksittäisiin konemusagenreihinkin on pitänyt hieman totuttautua. Junkasta ja muusta breiksistä en digannut, kunnes eksyin junkkabileisiin.
Parmeasaani on aika uusi löydös.. Tosin se taitaa johtua siitä, että meillä oli kotona pienenä aina sit sahanpuru-purkki-parmesaania, joka on ihan kauheeta. Ihan pari vuotta sitten oon tajunnut että oikea parmesaani lastuina kruunaa pastan kuin pastan
Oletteko koskaan inhonnut tai muuten vaan ollut pitämättä jostain asiasta, ja yhtäkkiä huomannut että helvetti... mähän tykkäänki tästä. Mulla näitä ainaki riittää:
-aperitiivimakkara
-juustot
-suklaa
-rap
-kahvi