Mitä? Täähän on hyvää!

Back to häröily O

Tarpeeks kännissä kaikki viina menee

Oliivit
Sinihomejuusto
Fetajuusto
Valkosipuli
Gin
Kasvisruoka
Chilikastike
Psytrance

Viimeaikoina olen alkanut tykkäämään viineistä, klassisesta musasta, jazzista. Liekkö vanhaksi tulossa.

Bisse.

Lonkero ja kesähouse

- homejuusto
- konemusa
- naiset
- suolapähkinät
- olut

[q]Illustrator:
- Kahvi
- Olut
- Vichy
[/q]

sana!

pippurimetwursti

(edit: yhellä eellä..)

olut
perunasalaatti
fetajuusto

- olut
- viini + muut alkoholijuomat
- konemusa (muu kuin melodinen trance/ambient)
- fetasalaatti
- seksi
- meikkaaminen
- päihteet
- parisuhde

yms... mut ei jaksa enää miettii

Näin vanhemmiten oliivit ovat alkaneet maistumaan. Vielä muutamia vuosia sitten moiset mollukat olivat ehdottomia inhokkeja.

ruoka:

- erilaiset juustot, esim. feta- , sinihome- ja mozzarellajuusto

juoma:

- viini alkaa pikkuhiljaa menemään kurkusta alas ilman oksennusrefleksiä

musiikki:

- tekno kuulostaa päivä päivältä paremmalta

[q]mykene:
Näin vanhemmiten oliivit ovat alkaneet maistumaan. Vielä muutamia vuosia sitten moiset mollukat olivat ehdottomia inhokkeja.
[/q]

vihreät oliivit joiden lisänä vihreitä pepperoneja viipaloitu pieniksi paloiksi

aurajuusto on ruvennu maistuun.. ja proge

Kuulostaa ehkä oudolta, mutta seksi. Viiden vuoden itsevalitun selipaatin jälkeen kun kokeilin hyvin epäileväisenä huomasin että tämähän onkin ihan hauskaa.
Muuten olenkin ollut hyvin hyvin fundamentalisti ennakkoluulojen kanssa. Se ruoka mistä en tykkää (vaikka en olisi koskaan maistanutkaan) on pahaa, väänsi asiaa miten päin vain.
Musiikissa eksyin joskus luulemaan hetkeksi että hevi olisi hyvää, mutta palasin maan pinnalle hyvinkin pian.

Joskus pienempänä ei tullu just mitään homejuustoa tai oliiveja pahemmin syötyä. Nykyään ne kuuluu mun lemppareihin *sydän* Niin tajuttoman hyvää.

[q]Fucking Nobody:
-sinkkuilu
-epäsäännölliset tulot
-epäsäännöllinen elämä
-fiiliksen mukana meneminen
-skimbaaminen
[/q]
Mun elämäni tiivistettynä.
Tää ei ole vain hyvää, tää on ihanaa!

kiksu
kalja
punaviini

Jos lähdetään lapsuudesta asti niin aika monen ruoka-aineen kohdalla on käynyt näin, esim. oliivit, feta- ja homejuustot. Juomien puolella alkoi teinivuosien jälkeen vähitellen maistua yhä kuivemmat ja täyteläisemmät viinit. Olut oli myös sellanen jota en voinu sietää vielä muutama vuosi sitten mutta nyt kylmä bisse = *sydän*

Oletteko koskaan inhonnut tai muuten vaan ollut pitämättä jostain asiasta, ja yhtäkkiä huomannut että helvetti... mähän tykkäänki tästä. Mulla näitä ainaki riittää:

-aperitiivimakkara
-juustot
-suklaa
-rap
-kahvi

O