Mitä? Täähän on hyvää!
PuolukkaHunajaBanaani Smooth
Kimppa-asuminen. Oki viikkohan tätä on vasta takana, mutta aika hyvvin tuntuu menevän. Varsinkin kun ottaa huomioon, että meitä on 3 ja kämppä on yksiö.
Kyl mä silti jossain vaiheessa haluisin oman huoneen jostain, että sais omat tavarat jotenkin fiksummin pidettyä. Nyt ne on kaikki avoinaisen matkalaukun päällä mytyssä ja tavaroiden kaivaminen on aina tuskan takana
Freeriding. Vapaalasku.
Oon laskenu laudalla yli 20v, ja freeriding on vaan ollu semmosta semihauskaa rinteen ulkopuolella pelleilyä.
Viikon Chamonixin reissu, ja tajusin pienen ikkunan kautta katsellen mistä siinä on kyse. Pakko päästä puuterille, perusrinteet on niin tylsää. Outo tunne, aina oon rakastanut lautailua mutta tää on aivan eri fiilis nyt. Pakottava Tarve Päästä Isoon Mäkeen. Pakko. Iso tunne.
Harkinnassa sondit ja piipperit.
Tähän väliin pieni mainos, ostakaa Henttosen kirja jos aihe kiinnostaa. http://www.vapaalasku.com/
(jos tämä kirja ei saa ens vuoden tiede-finlandiaa niin jury on lahjottu).
Tänään tippunu 10cm "putskuu". ;_; viikonloppuna pakko päästä jonnekin.
iso *sydän*
Anssi Kela - Levoton tyttö.
Lana Del Rey
Ikinä en olisi uskonut, mutta Born To Die levy on todella hieno
offarihypetystä
Pakko komppaa. Oon aina ollut vastaan tätä lajimuotoa, mut nyt kyllä viime reissusta jäi niin hyvä maku suuhun,ettei mitään rajaa! Uskomatonta miten perusperttirinteet alkoivatkin tuntua tylsiltä!
Ne hemmetin imuroitavat säilytyspussit! Miten oon voinut elää ilman?? :D
Käytiin Biltemassa toissapäivänä, ja osui vahingossa silmään ne pussit. Totesin miehelle et voishan noita koklaa, kun meillä on esim paksuja peittoja kotona jotka vie kaapissa ison tilan, ja lisäksi talvivaatteissakin löytyy puffia kerrakseen.
Tänään sitten aloittelin kaappien siivousta, ja päätin alottaa noista peitoista. APUA, mulla oli pienessä hetkessä jo yks hyllyllinen vapaana koska ne ennen 2,5 hyllyä vieneet kamat veivät nyt vain 1,5 hyllyllistä. Oon hämilläni, Meillä taitaa sittenkin olla paljon tilaa kaapeissa jossain vaiheessa - nyt nimittäin ainoo huono puoli oli se, että niitä pusseja ostettiin vain 2 kpl ja kaapin perukoilta löysin äipältä meille jääneen yhden pienemmän pussin.
Need more, fast.
Ne hemmetin imuroitavat säilytyspussit! Miten oon voinut elää ilman?? :D
Käytiin Biltemassa toissapäivänä, ja osui vahingossa silmään ne pussit. Totesin miehelle et voishan noita koklaa, kun meillä on esim paksuja peittoja kotona jotka vie kaapissa ison tilan, ja lisäksi talvivaatteissakin löytyy puffia kerrakseen.
Tänään sitten aloittelin kaappien siivousta, ja päätin alottaa noista peitoista. APUA, mulla oli pienessä hetkessä jo yks hyllyllinen vapaana koska ne ennen 2,5 hyllyä vieneet kamat veivät nyt vain 1,5 hyllyllistä. Oon hämilläni, Meillä taitaa sittenkin olla paljon tilaa kaapeissa jossain vaiheessa - nyt nimittäin ainoo huono puoli oli se, että niitä pusseja ostettiin vain 2 kpl ja kaapin perukoilta löysin äipältä meille jääneen yhden pienemmän pussin.
Need more, fast.
Voin allekirjottaa. Luulin humpuukiksi ja rahanhaaskaukseksi, ennenkun muutossa sain kaikki pehmeet tavarat olemattomaan tilaaan. Vielä kun teipittää päälle, ettei pääse muutamaan muotoaan vaikka ilmaa sisään pääsis ni oli tosi kätevää*hihu*
Ja oma. Retiisi. Lulin, että se on ihan kauheen makusta tai sellanen mielikuva on ollu entisistä syömingeistä, mutta nyt se maistuukin hyvältä*ding*
Ida Red-omenat. Näissä on kiva sitruksinen maku, olematta kuitenkaan happamia.
Ida Red-omenat. Näissä on kiva sitruksinen maku, olematta kuitenkaan happamia.
Puolasta nuo muistaakseni.. Royal Gala on IMO paras. :)
VehnäOlut*slurps*
Löyty kaveri karpalolonkerolle kesäksi! :)
Partageeli.
Tuotekehittelyssä on tapahtunut jotain mullistavaa sitten viime kokeilun erinäisiä vuosia sitten, jolloin "maailmanmerkin" partageeli vaahtosi yhtä villisti kuin lattiavaha ja ajelutulos oli sen mukainen. Nyt riittää pieni turtsaus kämmenelle ja hetken vatkutus leukaperiin, niin naama on kuin joulupukilla, ja sänki lähtee liukumalla.
Polar-juusto 5%. Yllätyin, sehän on aika jees.