Mitä teit äsken?
purkasin vituilleen menneen napinläven miljoonatta kertaa.
[q]Miinapiina, 5.4.2007 23:24:
---
crissy, 5.4.2007 23:11:
taistelupäärynöin!
---
mä kans!!
[/q]
ja mä.
tulin colors festivaaleilta kotiin:)
[q]Jutu, 7.9.2008 22:30:
---
LiiNa, 3.9.2008 14:46:
Lähetin Fazerille palautetta/kysymyksen miksei sitä hyvää suklaata, jossa on sitä valkostasuklaata päällä, oo normaalissa 200g:n paketissa, pelkästään pikkupatukkana. Se on NIIIIN hyvää
---
Tarkotatko sitä mikä on se 90-vuotis juhlasuklaa tms? Se on kyllä parasta mitä Fazerilta on tullut :P
[/q]
Jep, just se
[q]Aurinkoneiti, 2.1.2009 16:45:
Join viskiä.
[/q]
Ja itsellä menossa samanmoinen tilanne, hyvää ja pehmeää kaksitoista vuotta vanhaa tavaraa.
[q]Hitchhiker, 2.1.2009 20:23:
---
Aurinkoneiti, 2.1.2009 16:45:
Join viskiä.
---
Ja itsellä menossa samanmoinen tilanne, hyvää ja pehmeää kaksitoista vuotta vanhaa tavaraa.
[/q]
Highland cream*slurps* Mun pitää useammin käydä vanhempien luona.
[q]Aurinkoneiti, 2.1.2009 21:38:
---
Hitchhiker, 2.1.2009 20:23:
---
Aurinkoneiti, 2.1.2009 16:45:
Join viskiä.
---
---
Highland cream*slurps* Mun pitää useammin käydä vanhempien luona.
[/q]
Itellä oli/ on Highland Parkia, tuli ostettua itselle joululahjaksi (sai hieman rahaa tuota ostoa varten).
[q]senso, 2.1.2009 22:09:
avasin kaljan ja kumosin kurkusta alas
[/q]
/Join this group
Heräsin -jo toisen kerran tänä aamuna.
Laitoin palautetta HKL:lle. Keskiviikko-yönä bussiyhteys Pasilasta meille kotiinpäin lähti 5 min ennen aikojaan pysäkiltä (eli oli etuajassa eikä odottanut siinä), ja vain loskassa juoksemalla saatiin se pysähtymään.
Esittelin 2 hanketta "inkvisitiolle" ja sain molemmille puollon ^___^
Lumilautailin :D Eipä ole toi rinne vielä toiminnassa mutta rakentelin oman hyppyrin ja otin varaslähdön kauteen, wohooooo!!
Kävin tos terveysasemal
[q]NaSu*, 16.4.2008 23:26:
---
Aune-mummo, 16.4.2008 23:24:
---
FreaK*, 13.4.2008 06:00:
siiVosin iHmispasKaa LaTTiaLta......
---
ei huh huh mä repesin *nauru**nauru* ... niin että mikä on vessa, aina ei voi muistaa ja tietää kaikkia..
---
niin ja vaikka laittaa pöntön siihen edellisen paskan/kusen viereen ni silti ne kusee ja paskoo lattialle.... vitun flipit...*igor*
[/q]
Mä pesin kans äsken sitä ihmispaskaa lattialta. ei vittu on sitä ammatin valinnu.
Tehtiin pieni kävely jään päällä täällä Vaasassa. Hieno ilma ulkona.
Ajoin beiben lentokentälle, se on nyt seuraavat reilut 6 viikkoa Espanjassa työharjottelussa!
...ja lällätteli vaan mennessään, kun täällä on kymmenen astetta pakkasta ja siellä sellasta +15 ja siitä ylöspäin...
kolasin pihan, ja jooh, olihan tota lunta ihan kiitettävästi. no, tulipahan vähä reippailtuu.
olin katsomassa nightwishii kaisaniemessä, mieletöntä, tosin tarja oli parempi muut bänditki oli iha kovii, hirvee känni päällä *känni*
Tulin extempore-mökkireissulta
Mielikuvarentoutusta.