Mitä teit äsken?
kävin lenkillä, taas
Oon nyt tuntikaupalla selannut kaikenmaailman asuntoja Helsingista ja nyt oon niin taynna neliometreja, vuokratakuita, kotivakuutuksia ja Helsingin katuja, etta tarvii vissiin pitaa pieni breikki.
Selvitin työasioita, siivosin Jennin kanssa Zabiksen keittiötä ja hengasin.
Hommasin omatoimisen joululoman itselleni välille 22.12.08-2.1.2009.
Parhautta.
[q]LiiNa, 3.9.2008 14:46:
Lähetin Fazerille palautetta/kysymyksen miksei sitä hyvää suklaata, jossa on sitä valkostasuklaata päällä, oo normaalissa 200g:n paketissa, pelkästään pikkupatukkana. Se on NIIIIN hyvää
[/q]
Varmaan samasta syystä kuin että suffelia on vain pikkupatukkana (ja ei, fanipalat EI ole sama asia), tai että smurffi- ja muumilimsaa ja Dr. Pepperiä on vain pikkupulloissa (normikaupoissa)... Rahastus.
[q]LiiNa, 3.9.2008 15:39:
---
sapeli, 3.9.2008 15:23:
---
LiiNa, 3.9.2008 14:46:
Lähetin Fazerille palautetta/kysymyksen miksei sitä hyvää suklaata, jossa on sitä valkostasuklaata päällä, oo normaalissa 200g:n paketissa, pelkästään pikkupatukkana. Se on NIIIIN hyvää
---
Varmaan samasta syystä kuin että suffelia on vain pikkupatukkana (ja ei, fanipalat EI ole sama asia), tai että smurffi- ja muumilimsaa ja Dr. Pepperiä on vain pikkupulloissa (normikaupoissa)... Rahastus.
---
Sieltä vastattiin, että lähettää mun toiveen markkinointiosastolle, mutta tuskinpa yhen ihmisen toive kauheesti vaikuttaa
[/q]
Missä osoitteessa sä tuon teit? Mä voisin kans käydä laittamassa menemään - noi on kans mun lemppareita suklaista.
[q]LiiNa, 3.9.2008 15:51:
No tossa fazerin http://www.cloettafazer.com/fi/Kontakt/Kontaktformular.aspx
[/q]
Palautetta laitettu. Ja nyt ei kun odottelemaan.
Toisaalta on ihan hyväkin että noi on saatavilla vain patukoina, niitä tulee (ainakin mun) mässättyä vähän hillitymmin.
Päätin poistua. Pitäkää hauskaa.
Pelasin pari erää Quake Livee.
Tarkastin loton ja kappas... :)
Kävin saunassa.
Join viskiä.
Koristelin 2 täytekaakkua.. namskis!
Hyvää vispipuuroa
Kävin kattomas hellboy 2:sen.
[q]Amdi, 5.9.2008 22:23:
[/q]
oliks ihan paska?
[q]Wolverine, 5.9.2008 22:24:
---
Amdi, 5.9.2008 22:23:
---
oliks ihan paska?
[/q]
oli mun mielest ihan hyvä. mut en sit tiiä mitä muut tykkäilee
soitin levyjä
Hurrasin BB:n juonenkäänteille
[q]LiiNa, 3.9.2008 14:46:
[/q]
Tarkotatko sitä mikä on se 90-vuotis juhlasuklaa tms? Se on kyllä parasta mitä Fazerilta on tullut :P