Mitä teit äsken?

Back to tunkio O

tuli tossa pelattua peinttiä no 6 h ja nyt on sit joka paikka kipee ei nyt ihan joka paikka mut melkeen *jiihaa**iloinen**joo**super**yingyang*

kävin kaupas ja pistin proikkarit uuniin kypsymään

purkasin kompuutterin täs äsken päivitystä varten nyt on vaa läppäri käytössä

kattelin tossa töllöö pikkasen ja sitä ennen pelailin *jiihaa**joo**lmao**pupu**hellokitty*

kävin lenkillä

menin kouluu kasilta..sit siel ei ollu ketään..eiku takas himaa..sit menin ysilt takas ja hokasin et tunteja ei pidettykkää jäkes vaa keravalla
ja sit meninki alkoon..*iloinen*
että semmonen aamu.

Mä olin vaahtokylvyssä *plur*Otin mun pehmolelut mukaan, mut ne ei saanu tulla veteen asti. Visulahti-muovimukissa mulla oli vadelmalimpparia.

Olin kivan tytsyn kans pelaan bilistä ja jädellä ja mm. mansikkaostoksilla, sit olin saman kivan tytsyn ja kivan poitsun kans baarissa ja join vaan teetä ja vettä, sit kävelin vesisateessa kotio noi jättimäiset mansikkasäkit kourissa, sit perkasin noi mansikat ja nyt syän niitä ja juan maitia.

Söin puuroo *sydän*

Katoin leffan natsi-saksan keskitysleiriltä, The Grey Zone, oli aika kauhee leffa

lämmitin saksan siwan pitsan, ja join ison lasin vettä.

Räjäyteltiin raketteja, ja sormeen tuli vesikello! suihki vähän liekit kovaa*nyyh*

sain pitkästä aikaa inspiksen siivota kunnolla, ja nyt tämä koppi kiiltää kuin vastahinkattu kypärä

mun poikamies-status rupes vaan häpeemään tän siisteyden keskellä :(

[q]Tres:
Jos noit lähtis erotteleen.
[/q]
No niin joo. Kai se on sitten niin.

[q]ee102:
Nälkä ei oo mutta kova ruokahalu yhtäkkiä.
[/q]


Nälkä = Ruokahalu

Laitoin pakastetun krillatun kanan lämpimään vesiämpäriin sulamaan jotta voisin syödä sen suunnilee about 05.00. En tiedä onnistuuko? Miksi ostin 5 krillattua broileria muutenkaan valmiiksi pakaseen. Se on epäkäytännöllistä. Olisi järkevämpää ostaa vaikka jäätelöä tai jotain.

Annoin juuri kissalle ruokaa.

Tilasin ihan sellasen perushässäkän jonka avulla voi niinkusta miksata cd-levylöi ja jonka voi sitten todennäköisesti kytkeä tuollaiseen vahvistimeen. Ajattelin ryhtyä DJ:ksi. Näin pääsisin ilmaiseksi kaikkiin parhaisiin bilemestoihin kuten Amnesiaan Ibizalla kun pitää mennä sinne töihin ja sitten saisi vielä kaikenlisäksi rahaa hommasta.

join kahvia

O