päivän :(

Back to häröily O

Voi vittu. Ensin sitä mokaa. Sitten sitä katuu vuorokauden. Sitten keksii hyvän idean homman paikkaamiseen. Sitten se idea kosahtaa kasaan yhdellä puhelinsoitolla.

Tuokaa mulle luoteja.

ihmiset jotka tekee hätäpäisiä johtopäätöksiä, ajattelu sallittakoon

miks mikää ei voi onnistua juuri sillain miten haluaisi?
onko liikaa pyydetty että olisi joskus onnea...*uuh*
heti kun kaikki on kunnossa kaikki romahtaa
ja vastaan kulkijat sylkee naamalle
onhan se ymmärrettävää että kaikki ei voi mennä niinkuin haluaisi
mutta ei ole paljon pyydetty että olisi joskus onnea
kai tää elämä on tämmöistä että mukavuuden ja surun välissä on lisää susrua*uuh*

toimeentulotuki myöhässä...rahat lopussa...*dissaa* sossu!!!

Olen nukkunut kolmena yönä yhteensä sen verran, kuin yleensä nukun yhtenä. Aivo ei ymmärrä. Pitkä päivä edessä :(

Just kun on 5:den päivän vapaa tiedossa niin koko viikoksi luvattu sadetta

Mä dissaan teit kaikkii jotka dissaatte heliaa!
*dissaa**dissaa**dissaa**dissaa**dissaa**dissaa**dissaa**dissaa**dissaa**dissaa**dissaa**dissaa**dissaa**dissaa**dissaa**dissaa**dissaa**dissaa**dissaa**dissaa**dissaa**dissaa**dissaa**dissaa**dissaa**dissaa**dissaa**dissaa**dissaa**dissaa**dissaa**dissaa**dissaa**dissaa**dissaa**dissaa**dissaa**dissaa**dissaa**dissaa**dissaa**dissaa**dissaa**dissaa**dissaa*

[q]äm:
Olen nukkunut kolmena yönä yhteensä sen verran, kuin yleensä nukun yhtenä. Aivo ei ymmärrä. Pitkä päivä edessä :(
[/q]

juu. unet on jääny vähiin, mutta kiva ollu senki edestä *päänhajoamis*

[q]hardikaveri:
ei vittu mikä viikko...

1)kireenä töissä
2)emo koneesta paskaks
3)eilen yläkerrassa vesivahinko ja seinät alko meillä kuplii ja nyt alkaa remonttireiskat meillä pyörii ja kaattoo joutuuks evakkoo

4) vaihdoin luottokortin eräpäivää 2vk palkanmaksupäivän muuttumisen johdosta 2kk sitten ja sovittiin että kesäkuussa ei tuu veloitusta vaan 15pv heinäkuuta...ihmettelin kun ei 15pv menny veloitusta vaan sen sijaan tänään tuli postia että korrti ja tili on jäässä kun en oo maksanu laskua ajoissa!!!!!VITTTTTUUU!!!
niiden mokan takia saa asiakas kärsiä...voiskohan dorka laatii mulle reklamaation*vink*
[/q]

ompa kiva quottaaa itteensä mutta nyt tulee kohta 5 lisää

5) kuulin tänää että entinen luokkakaveri teki sitten itsarin...et kiva viikko

Peukalo ei liiku mihinkään suuntaan ja on turvoksissa*igor*

[q]milla:
erittäin läheinen ihminen on taas sairaalassa vaik luultiin että se on täysin parantunu:(
[/q]

*hug* taidan tietää aika hyvin sun fiilikset... mulla melkein sama juttu tällä hetkellä...*uuh*
mä lähen huomenna kattomaan mun ystävää joten oon vähän aikaa pois maisemisista...*uuh*

i-f peruuttanut. v*tun v*tun v*ttu.

Pitäis siivota, laittaa astiat, pyykit silittää ja tehdä ens maanantaihin mennes viel 4 bilevaatteet valmiix eli viikonloppu kiltisti kotona vaatteita väsäten..*uuh*

Juoksin tänään päin puuta mitenköhän siin niin kävi päässä nyt hermoton kuhmu ja niskat iha jäykkänä

[q] tää on ollu niin perse päivä duunissa, ettei oo tosikaan.
lasken tässä minuutteja, että voin lähteä täältä. prkl. [/q]

PRKL, eka tapan aikaa puol neljään asti ku ei oo mitänä tekemistä ja sit pamahtaa hirvee satsi duunii nokan eteen!!! *dissaa**dissaa**dissaa*

[q]Anne:
tää on ollu niin perse päivä duunissa, ettei oo tosikaan.
lasken tässä minuutteja, että voin lähteä täältä. prkl.
[/q]

sama homma täällä.. ihan vitun tylsä ja turhauttava päivä..

.m

Sama täällä..viimenen lomapäivä

Kesti puoltoista tuntia saada kotikoneen netti avattua. Virukset rulaa

Matikan välikoe meni tänään ihan perseelleen*dissaa*

Unirytmi niin solmussa että saattaa joutua hakemaan lääkekuurin ...

O