päivän :(
[q]Friction`darz:
Kolari duuni auto meni aika huonoon kuntoo onneks mulle ei käyny mitää (kiitos onnistuneen väistön) muuten olis voinu käydä pahastikki ... kaveri tuli kylkee aika vauhdilla *uuh**nyyh*
[/q]
*uuh**uuh**uuh**uuh*
Voih ojnnex sä oot kunnossa.. *mega ihku hug**sydän*
[q]kuu:
---
kuu:
on krapula, hölmöä.
---
again
[/q]
hei mikä mul on??taaaaaass krapula ja maailman suurin morkkis.mä oon aivan rappiolla koko ihminen.
Ruotsin ulkoministeri Anna Lindh kuoli
http://www.expressen.se
Kolari duuni auto meni aika huonoon kuntoo onneks mulle ei käyny mitää (kiitos onnistuneen väistön) muuten olis voinu käydä pahastikki ... kaveri tuli kylkee aika vauhdilla *uuh**nyyh*
Ulkona on ihan saatanan kylmä... ei oikeen huvittais lähtee tonne jäätymään.
[q]janicca:
Hvetihvetinprkeleenprse.
Jouduin vaihtamaan työpistettä ja tässä koko firma pystyy näkemään koko ajan mun näytön. Siihen loppui vapaus. Että hyvää kesää vaan, vttu. *dissaa**piru**dissaa*
[/q]
Eikä?!! Nyt joudut tekemään _oikeesti_ töitä?*hih*
KAIKKI rahat on mennyt ties mihin.tässä sitä elellään sitten vedellä ja ehkä jopa makaroonilla ja riisillä vielä yli viikko.no ei nyt kuule jaksa edes siitä olla ärtynyt.
raha on tarkoitettu käytettäväksi
[q]Jone:
Elisan ADSL:kö pännii?[/q]mikäs muukaan*ding* puhelin sentään toimii vielä normaalisti. pitäs hankkia kpn-qwestin kiinteä*joo*
en taaskaan mennyt luennolle, kun olen niin laiska. Ehkä 40 vuoden päästä olen sitten fm ja seuraavat 40v, niin olen ft
[q]keijukainen:
On vaa jotenki vähän synkkäpäivä
[/q]
Voi pikkuista..
Mulla on taas jotenkin häpeän silmäni päästä päästä, vaikken nyt tasan olekkaan varma mitä pahaa olen tehny. Vainoharhaisuus o taitolaji..
Mul on ihan hirvee heinä duha!! *niiiiiisk*...
[q]kuu:
Minä en taaskaan jaksa alkaa valittamaan mistään.Tuntuu hyvältä, vaikka ei saisi tuntua.Okei, hieman valitusta.On tää elämä niin persiiiist!!!!111
[/q]
Oota vaan, eiköhän sitä valittamisen aihetta viel löydy. Perjantai 13. päivä jne...*pahis*
Näin kaivarissa exäni ja aivan omasta tahdostani. En ollu nähnyt häntä vuoteen mutta asia taisi olla yksi isoimpia erehdyksiäni mitä olen tehnyt. Näkeminen toi pintaan monia kuopattuja tunteita jotka olisivat saaneetkin pysyä jossain syvällä...*uuh*
Kiitoksia
Kyllä kai tämä tästä, ajatus vaan ollu jo vuoden et voitas kaveerata mutta eka näkeminen ei ainakaan tuonut kaivattua tulosta, ehkä auttais jos löytäis jonkun tosi kivan tytyn
[q]kuu:
Onko kukaan huomannut, että ihmiset osaavat olla niin pirun julmia?
[/q]
Aina silloin tällöin sen huomaa. Monet ovat julmia sen takia tuossa tilanteessa kun on paha olo ja haluavat saada paremman olon siitä että toinen voi huonommin tms.
kuumetta 37,5 tällä hetkellä *nuha**nyyh*
[q]dirtyfacedkid:
---
kuu:
Minä en taaskaan jaksa alkaa valittamaan mistään.Tuntuu hyvältä, vaikka ei saisi tuntua.Okei, hieman valitusta.On tää elämä niin persiiiist!!!!111
---
Oota vaan, eiköhän sitä valittamisen aihetta viel löydy. Perjantai 13. päivä jne...*pahis*
[/q]
Kyllähän niitä nyt löytyisi vaikka mitä.Mutta olen yrittänyt ottaa elämääni positiivisen asenteen, joten en jaksa/halua miettiä niitä juttuja, mitkä ottaa päähän.Se on jotenkin helpompaa.
[q]Jone:
Kuulin 30sek sitten että toinen isoäideistäni kuoli tänään.
[/q]
No niin, nyt kuoli sitten hänen miehensä, isoisäni. Juuri kun olin alkanut ehtiä tutustumaan häneen paremmin ja olin viikko sitten pilkkomassa halkoja hänen luonaan. Nää on kai näitä hetkiä kun jengi sanoo shit happens.
Vitun kuume saatana.
Meitsi delaa ihan just.
[muokattu 29.6.2003 18:07]