päivän :(

Back to häröily O

Yks kiva poika, jota oon treffannu, paljastuikin seurustelevaksi. *uuh**eiei**dissaa**piru**poks*

[q]SiSu
mä voittaisin niiiiiin pystyyn*joo**iloinen*
[/q]http://216.40.249.192/s/contrib/lilly/hmm3grin2orange.gif

ikävä omaa kultaa, mut onneks se tuleekin jo huomenna lontoosta..
muutenki ollu tosi nhikee päivä.. oon vissii tulossa kipeeks, ja kertaukset
alkaa torstaina.. *uuh**igor**ding**uuh**piru**eiei**poks**hmph*

.m

maha kipeä

Säät kylmenny ja sataa *eiei**nyyh**piru**hmph**justjoo**ding**igor*
Kaipaa lämpöö...!!!

howdy:[q]angel78:Inhottavat painajaisunet vaivannu monta yötä putkeen....VÄSYTTÄÄ*nukkuu* vaan ku ei saa kunnolla nukuttua*eiei*

Kyl ne siitä rauhottuu .. älä hätäile :)
[/q]

Alkaa vaan epäilyttää...viime yönä oli taas yks, joo-o mut kerron ku nähdään....vähäx mul on villi mielikuvitus ja jos ne on joatin alitajunta juttuja*hmph*

kaikki vaan valehtelee ja puhuu pahaa selän takana...
mä en ala enää...

-kyllästynytuhuu

howdy:[q]angel78:Inhottavat painajaisunet vaivannu monta yötä putkeen....VÄSYTTÄÄ*nukkuu* vaan ku ei saa kunnolla nukuttua*eiei*

Kyl ne siitä rauhottuu .. älä hätäile :)
[/q]
Mä olen varmaan masokisti, mut mä tykkään painajaisistani.
Säpsähdän hereille ja sydän hakkaa hc tahtiin*nauraa*
Sit vaan takas goisaa...

Mitkään kauhuleffat ei juuri muhun uppoo ja leffat on sika hyviä, jos saan niistä paskahalvauksen...
Olen todellinen sekopää*plur*

Huomenna tentti...*nyyh*

Täällä alkaa myrsky(ainakin ulkona tuulee ihan sikana) ja mä oon yksin kotona....*uuh**uuh**uuh*
Broidi lähti jonnekkin ja tulee vasta joskun.. täällä on oudon hiljaista vaikka musiikki soi......*nyyh*

*nyyh**nyyh**nyyh**nyyh*Vieläkin hereillä..... uni ei vaan tuu....*nyyh**nyyh**nyyh**nyyh*

*nyyh**nyyh**nyyh**nyyh**nyyh**nyyh**nyyh**nyyh**nyyh**nyyh**nyyh**nyyh**nyyh**nyyh**nyyh**nyyh**nyyh*

mä otan parhaimillaan mun pidennyksiä pois...*nyyh**nyyh**nyyh**nyyh**nyyh**nyyh**nyyh**nyyh*

nyt voi sanoo et mulla ei oo enää tuntoo.... huh huh.. mä just revin mun mustat pidennykset jotka oli liimattu kuumaliimalla mun päähän.. mä voin sanoo että ton jälkeen mä oon valmis vaikka mihin.. mikään ei tunnu enää missään..

Enää spiraalit ja letit pois niin sit nään missä kunnossa mun omat hiukset on ja sit mä oon varma että mä järkytyn ja sit mä suutun ja sit mä leikkaan varmaan kaljux ja sit mä suren kun mulle ei oo hiuksia....*nyyh**nyyh**nyyh**nyyh*

Elämä on vaikeeta.. ainakin kun on musta kyse....*hmph*

*nyyh**nyyh**nyyh**nyyh**nyyh**nyyh**nyyh**nyyh**nyyh**nyyh**nyyh**nyyh**nyyh**nyyh**nyyh**nyyh**nyyh*

[q]Friction`darz:
Selän kramppi ja stressi *uuh**nyyh*
[/q]

*uuh**uuh**uuh**uuh**uuh*
*mega ihkuhug* nyt paljon lepoo...*sydän*

nuhanen fiilis, paska maanantai ilma, pää kipiä, nukuin liikaa, maanantai, töitä, maanantai, EI OO KOKISTA, huono ilma tai tullakki*dissaa**poks**eiei**igor*

*itun maanantai. *dissaa**dissaa*

[q]efo:
*dissaa*Elisa Communications*dissaa*
[/q]

Roger that.

Elisan ADSL:kö pännii? Oon säännöllisen säännöttömästi ihan pulteissa siitä että suhteellisen kallis yhteys toimii niin huonosti kun toimii.

[q]kuu:
on krapula, hölmöä.
[/q]

again

[q]Jone:
---
efo:
*dissaa*Elisa Communications*dissaa*

---

Roger that.

Elisan ADSL:kö pännii? Oon säännöllisen säännöttömästi ihan pulteissa siitä että suhteellisen kallis yhteys toimii niin huonosti kun toimii.
[/q]
Jihaa.. mulla on kohtalo tovereita...*hmph*

[q]efo:
nuhanen fiilis, paska maanantai ilma, pää kipiä, nukuin liikaa, maanantai, töitä, maanantai, EI OO KOKISTA, huono ilma tai tullakki*dissaa**poks**eiei**igor*
[/q]

Hei ihku... siis tänään on maanantai....Hmm...
”ei itketä maanantaina ei viitsitä murjoittaa.....”*vink*

*puhaltaa päähän.. puuuuuuh.... helpottaako?*

sä nukuit liikaa ja mä liian vähän.. ollaan tasoissa ihku...*plur*

töitä...no jaa... no sotä mäkin voin vähän dissaa*dissaa*

Hiton kokis hullu mä ostan sulle synttärilahjax ja joululahjax 100litraa kokista...*vink**nauru*

Niih ja ulkona sataa vettä, mut ajattele positiivisesti... mä en saa tänään allergia kohtauksia kun ei oo siitepölyy lentämässä ympäriinsä....*heiii**nauru**iloinen*

*mega ihku lämmin super plur hehku maanantainen hug*

*plur**plur**plur**plur**plur**plur**plur**plur**plur**plur**plur**plur**plur**plur**plur**plur**plur**plur*

[muokattu 9.6.2003 12:51]

[q]tarzan:
Unohdin puhelimen kotiin*poks**uuh*
[/q]

En onnistuis elämään tuntia kauemmin ilman sitä

O