päivän :(
[q]POSER:
Vituttaa kun on niin kuuma ja istuu töissä persehiestä märkänä. Tahtoo terassille
[/q]
Minäkin halun pois täältä
Ny ei mee kyl hyvin..
Itseasiassa tää alko jo eilen, ku koiravahti teki oharit. Tarkotushan oli lähtä reissuun jo tänää mut aika hiljaselta näyttää
Sit ku tänäaamuna heräsin, olo oli mitä karmein. Siis ei mitään tekemistä alkomahoolin kanssa vaan ihan perinteinen syysflunssa tainnu iskee ja pahemman kerran Keuhkot on suurinpiirtein riekaleina eikä uskaltais yskiä kun sattuu vatsa- ja selkälihaksiin (sen siitä saa kun osallistu syyssoutuihin *justjoo*) iha sikana.
Kaikenlisäks kaveri tossa ilmotti ettei sitä huvitakkaa lähtee helsinkii vkl:na, mä sit vihaan ku aletaan peruu viimehetkellä
*Huoh* Kai se täst viel iloks muuttuu...
Tekemäni työ ei ollutkaan tallentunut joten jouduin tekemään alusta
[q]hardikaveri:
niin siis oli kyse suoraveloituksesta jota merita hoitaa mun masterista....mä soitin vielä edelleen toiseen meritan asiakaspalvelunumeroon ja sitäkautta hän otti yhteyttä espoonkonttoriin ja hoiti asia , palautti pankkioikeudet ja koriti yms ja pahoitteli...eli asia on kunnossa....huhh...
ja kiitokset vaan elisakille...
[/q]
No hyvä hyvä!!*joo*
niin siis oli kyse suoraveloituksesta jota merita hoitaa mun masterista....mä soitin vielä edelleen toiseen meritan asiakaspalvelunumeroon ja sitäkautta hän otti yhteyttä espoonkonttoriin ja hoiti asia , palautti pankkioikeudet ja koriti yms ja pahoitteli...eli asia on kunnossa....huhh...
ja kiitokset vaan elisakille...
No ei kyl kuulosta normaalilta. Olen itse pankissa töissä (Aktiassa) ja kyllä me aina neuvotellaan asiakkaan kanssa, ennenkuin ryhdytään mihinkään ihmeelliseen. Jos sulle on luvattu maksupäivän muutos, on se mun mielestä sen yrityksen moka (tosin sulla olis pitäny soida kellot, ku se lasku ei tullu). Kysyin kollegalta ja se sano, et kannattaa soittaa uudestaan ja kertoa juurtajaksaen mitä oli sopinu ja mitä tapahtunut. Riippuu tosiaan virkailijasta monesti, että miten joustavaa palvelua saa.
Toivottavasti saat asiat järjestykseen!
[muokattu 17.7.2003 12:39]
Lomaa jäljellä 10 tuntia. Sitten istun taas töissä hajoilemassa. *igor**dissaa*
no virrat oli pois mutta palikka ei vissiin ollu ihan kunnolla kiinni kun käynnistin sen taas....poks...noo uus on jo kiinni 100 euroo vaan köyhempi...
ei vittu mikä viikko...
1)kireenä töissä
2)emo koneesta paskaks
3)eilen yläkerrassa vesivahinko ja seinät alko meillä kuplii ja nyt alkaa remonttireiskat meillä pyörii ja kaattoo joutuuks evakkoo
4) vaihdoin luottokortin eräpäivää 2vk palkanmaksupäivän muuttumisen johdosta 2kk sitten ja sovittiin että kesäkuussa ei tuu veloitusta vaan 15pv heinäkuuta...ihmettelin kun ei 15pv menny veloitusta vaan sen sijaan tänään tuli postia että korrti ja tili on jäässä kun en oo maksanu laskua ajoissa!!!!!VITTTTTUUU!!!
niiden mokan takia saa asiakas kärsiä...voiskohan dorka laatii mulle reklamaation*vink*
Satanu varmaan jo 3pävää ei sinäänsä sitä mitään vastaa oo...ulkona on kiva kävellä myrskyssä mutta toi kylmyys ja muutenki kestäny toi pasha sää jo nii pitkää eih
[q]hardikaveri:
ei vittu mikä viikko...
1)kireenä töissä
2)emo koneesta paskaks
3)eilen yläkerrassa vesivahinko ja seinät alko meillä kuplii ja nyt alkaa remonttireiskat meillä pyörii ja kaattoo joutuuks evakkoo
4) vaihdoin luottokortin eräpäivää 2vk palkanmaksupäivän muuttumisen johdosta 2kk sitten ja sovittiin että kesäkuussa ei tuu veloitusta vaan 15pv heinäkuuta...ihmettelin kun ei 15pv menny veloitusta vaan sen sijaan tänään tuli postia että korrti ja tili on jäässä kun en oo maksanu laskua ajoissa!!!!!VITTTTTUUU!!!
niiden mokan takia saa asiakas kärsiä...voiskohan dorka laatii mulle reklamaation*vink*
[/q]
Soita suoraan sinne yritykseen ja sano, millon voit maksaa. Noi asiat on yleensä aika hyvin neuvoteltavisa.
eipä kestä...*plur*
Soita suoraan sinne yritykseen ja sano, millon voit maksaa. Noi asiat on yleensä aika hyvin neuvoteltavisa.
[/q]
niin siis soitin suoraan meritalle ja ne sano että pitäis tänää maksaa koko luotto takas (n700e) jos haluu pitää luottotiedot ja että vois käyttää pankkitiliä...siis hä...aikös pitäis tulla ensiks tyyliin joku muistutus...mutta käyt tänää kiltisti maksaa ton, mutta kortti toimii vasta 2pv päästä.....kyllä tästä joutuu varmaa kertoo sinne palautteen muodossa....ei noin voi mokailla..eihän
Entäs jos on aikaa nukkua muttei vaan nukaha vaikka väsyttää pirusti? Tuo on meinaa julmaa.
Mulla piti mukamastes viiä noita julisteita ympäri kaupunkia ja kouluihin, hakee koululta mun laskentakaaviot ja tehhä rästitehtävät täs illanmittaan et kehtaa huomen mennä kouluun mut tässäpä istun yhä enkä oo saanu mitään aikaseksi *syysmasennustako *
[q]miguel:
En alkuunkaan viihdy nykyisessä työssäni Pitäisi yrittää löytää mielekkäämpi duuni, mutta työnhaku on anaalista... voimat ei riitä, lääh!
[/q] I know the feeling.. Ehkä vähän liiankin hyvin
[q]hardikaveri:
hain lisää muistia ja asennettaessa pamahti emo...*dissaa*
miten siinä näin nyt kävi
[/q]
kannattaa laittaa virrat pois eka
[q]äm:
Virukset rulaa
[/q]
Jep..todellakin.
Sain itsekin troijalaisen vähän aikaa sitten vaikka turva-asetukset ovat huipussa, palomuuri on hampaisiin asti aseistettu ja virustentorjunta päivittyy 1-2 päivän välein.
Helvetin madot, troijalaiset ja virukset!! *dissaa**dissaa**dissaa**dissaa*
[q]alien:
saatanan vittu soikoon!!!*eiei**dissaa**poks**eiei**nyyh**nyyh**nyyh*
*uuh**uuh**uuh**uuh**uuh**nyyh**nyyh**nyyh**nyyh**nyyh**nyyh**nyyh**nyyh*
[/q]
Mitäs nyt?
Mulla on kans ihan törkeen tylsää, ja päivää vast menny koht 3h.. no jos pitää ettiä ilosia puolia niin tänään on PERJANTAI