päivän :(

Back to häröily O

Vimppa työpäivä huomenna ihanien parissa.

*surullisin* Eli huomen oon enempi masentunu ku tänään. uhuhuu.

Rahat edelleen lopussa. Tänään söinkin lihamakaronilaatikkoa ja huomenna taas on maksiksen vuoro

http://www.click-smilie.de/sammlung/spezial/TRIXYINAZ/electricprune_1.gif

Mulla on varmaan kotona makaronia, ja hyvällä säkällä ketsuppia Sitä sitten montamonta päivää.

RedOne:[q]Huomenna tentti...*nyyh*[/q]

mulla kax tenttii..*nyyh*

[muokattu 20.5.2003 19:38]

lomat loppuu ja takaisin "toihin" tonne alhaalle ja just sina paivana ku tarvitsis ihan vahan lisaa aikaa...

no onneksi siella odottaa 30 viivaa lampoo

ps suomi on maa

Maksalaatikko on ihan äässistä, maistuu pahalta, haisee pahalta ja vielä näyttää pahalta

misjah:[q]RedOne:Huomenna tentti...*nyyh*

mulla kax tenttii..*nyyh*
[/q]

Mä pidän peukkuja... kyllä ne hyvin menee...*joo*

no oishan se pitäny arvata et säkin oot SiSu myös kokis hullu....*justjoo**nauru*
Joo kyllä mä mä sullekkin tietenki ostan kanssa paaaaaaaljon kokista ja sit te voitte efon kanssa juoda kilpaa ja kattoo kumpi pystyy juomaan enemmän....*iloinen*

Mä sit hoivaan teitä kun tulee paha olo...*justjoo*

Vielä yksi samanlainen aamu kuin tämä ja mä irrotan mun yläkertalaiselta jalat.

[q]Mä pidän peukkuja... kyllä ne hyvin menee...[/q]
Toivotaan näin...*vink**piis*

täällä töissä ei kenelläkään oo mulle mitään tekemistä -> tunteja ei voi merkkailla -> palkka ei juokse...*uuh*

älyttömän tylsät pikkujoulut joita kuitenki odotti koko viime viikon. plaah.

ihme feidailua, hidastelua, suunnitelmien muuttamista kesken illan. Kun oltiin jonotettu puolet matkasta väärään baarin (johtuen infokatkoksesta), oli kivempi kääntyä kotiin*eiei*

[q]Unity(f):

Hiton kokis hullu mä ostan sulle synttärilahjax ja joululahjax 100litraa kokista...*vink**nauru*

[/q]
Enkös mä saa*uuh*

[q]alien:
---
POSER:
Kännykkä hajoomis pisteessä ja rahat aivan lopussa. Tämän johdosta tänään myös ruokana maksalaatikkoa ja palkkapäivään vielä melkeen kaks viikkoa*nyyh*

---

maksalaatikkohan on hyvää ja siitä saa rautaa
[/q]
Oih.. Mullakin oli tänään ruokana maksalaatikkoo... se on kyl hjyvää

mennyt koko päivä ihan päin persettä...
epämiellyttäviä uutisia oikein sadellut tänään. jos vois päättää tän päivän ja mennä nukkumaan, niin oisin tehnyt sen jo tunteja sitten. nyt on vaan kiduttava!!

-murphyn(taimikäsenytsitonkaan)lakitoimiiuhuu

Inhottavat painajaisunet vaivannu monta yötä putkeen....VÄSYTTÄÄ*nukkuu* vaan ku ei saa kunnolla nukuttua*eiei*

jalat paistuu kengissä, sukat pyörii jaloissa, nälkä, jano, väsy ja yleinen vitutus

Tännään tuntuu, että mikään ei edisty ja voisin vaan laiskotella loppuvuoden...*poks* (Kunpa voisinkin.)

O