päivän :(

Back to häröily O

Kun joutu aamulla herään tänne kouluun kun oli eilen ottanu kisastudiossa juomaa ja sen jälkeen lähettiin baariin ottaa surujuomaa kun Suomi hävis

Eilen meni Volvo lunariin, joku venäläinen ajo mun perään 70km'/h kun oli pysähtyneenä punasissa valoissa!
*dissaa**dissaa**dissaa**dissaa**dissaa*

[q]Charly RePanic:
---
Jone:
Sain duunia ja duuni alkaa maanantaina.

---

Oo onnellinen et SAIT duunia!!! Haluuko jäbä vaa lojuu nurkissa?!! Ihme kitinää joillakin..? *täh*
[/q]

Katsohan myös ”Päivän :)”-topic ja vertaa viestien ajankohtia. ”Ihme perseenreikäilyä ja tuntemattomille avautumista joillakin..?” *täh*

Yhä

[q]Cata:
nukuin taaaaas pommiin. viddu. no mutta minkäs sille voi ku ei kiinnosta yhtään lähtee luennoille kökkiin.*eiei* taidan jäädä loppupäiväks kotiin.

nukkuisin mieluummin aamupäivät ja valvoisin yöt.
[/q]

Mä oon viimesen neljä viikkoa ”nukkunu pommiin” tehny hommia kotona mut jonkun pitäs tulla antaa mulle hiilihangosta perseelle et menisin ees tehdyt tehtävät palauttaan jotka on myöhässä vittu mä oon kyllä saamaton. Varsinkin kun tota matkaakin junalla kestää kouluun 6min....

miehen yks kaveri joka TAAS KERRAN on syöny ruuat mein jääkaapista.nyt sit nakertelen näkkileipää yövuoron jälkeen herättyäni.*igor*

[q]hallucinogen:
Varsinkin kun tota matkaakin junalla kestää kouluun 6min....
[/q]
6 min??? no huh huh... Eihän kukaan nyt tollasii matkoi jaksa kulkee... kyllähän koululle pitää päästä n. 2-4min

Räjähdin asiakkaalle asiakaspalvelussa. Tuli sit haistateltua oikeen puolin ja toisin. Pelästyin itseäni, kun olen yleensä aika lempeä...Mut en mä jaksa ottaa vastaan ihan mitä vaan...jotain käytöstapoja vois asiakkaatkin sentään noudattaa.*hmph*

Kaikki paljastavat ilkeän puolensa jonakin päivänä.

Mutta kun tuon julmuuden löytää sellaisesta ihmisestä, josta ei tuollaista voisi edes uskoa.Näitä tapauksia on tullut ilmi viikonlopun aikana niin monta, että en oikein ymmärrä uskoa sitä.

Itsekukin

janicca... *hug**uuh*

Mä oon erittäin pahoillani, mä otan osaan sun suureen suruun.. Mä tiedän että sulla ei varmaan ole helppoa tällä hetkellä...

Tässä yksi ihana viesti jonka itte sain kun Ville kuoli tää on jäänyt mun mieleeni, toivottavasti sinäkin tykkäät siitä...

Vaan ylitse kaikkien kyynelten,
tuhat muistoa meitä lohduttaa.
Ne on tallessa päivien menneiden
-Tuhat muistoa,
kultaakin kallimpaa.

*sydän*

naiskuskit

-M

CreEp:[q]Siitepöly allergiani alkoi tänään...*nuha*[/q]

SYö Zyrteciä..*nuha*...
HeinäQ on pahinta aikaa mulle*voiei*

Siitepöly allergiani alkoi tänään...*nuha*

Kaikki muut on sairaana paitsi mä..Enkä tule kipeäksi vaikka kuinka yritän*igor*
Eli jos en sairastu nyt niin vietän jälleen kerran joulun 40asteen kuumeessa sohvalla taju kankaalla ja herään ehkä Uuteen Vuoteen mennessä..*hmph*

[q]Cera:
Mul on ollu vähän paha mieli jo hetken sillai.

[/q]

Nyyh.. Niin mullakin

Nukuin ihan pirun huonosti ja nyt on väsy*nukkuu**igor*

päivän kökköys on ehkä se, että ei ole kolikon kolikkoa

[q]Kooaliini:
Kohta lähen sydänlihastulehdus riskin ottamalla treenaamaan.
[/q]

Ja seuraava päivän :( on kun odottelet sydänsiirtoa?*igor* Joo, tuskin porukka tosissaan heittää, et ne lähtee treenaamaan kipeenä mut silti..*eiei*

O