päivän :(

Back to häröily O

Oksennin yöllä kolme kertaa Tää on niin väärin, pitäs kohta hiippaloida lääkäriin mut ei millää jaksais.. Ja pelkään myös, että oksennus lentää bussissa *vink**nauru*

kylmä tyyli rannas ja just ohi menny flussa kummittelee viel *nuha**uuh*

[q]Roger Roger:
---
Ankeus:
ei ole etko paikkaa

---

ei vai? pitäisikö ojentaa auttavaa kättä?
[/q]

ootko rakas tulossa Furyyn?

[q]Kirsikka:
Koulussa on megatyhmää ja poikakaveri himoitsee karita tuomolaa..
[/q]

pitänee puhua patikselle järkeä.. karita tuomola kaiken lisäks näyttää vielä ihan lumpulta

[q]Ankeus:
ei ole etko paikkaa
[/q]
ei vai? pitäisikö ojentaa auttavaa kättä?

[q]kilobitti:
Tänään pitäs jaksaa yksille etkoille
[/q]
kaitsu, kaitsu.. etkoilla tuhnu olo häviää!*piis*

[q]Minny:
---
elisak:
En saanu nukuttua. Valvoin, valvoin, valvoin...ja sit pitikin jo lähteä töihin.*poks*
Mutta onneks on tosiaan perjantai!*pihkassa*

---

Mietiksä niitä saappaita koko yön? Voi raukka.
[/q]

Joo kai?*iihhih*

Selkä kipee viimeset viikoa*ding*

[q]Unity(f):
Avernian.. siksi koska mun päänahka ei oikeen tykänny kuidusta ja kävin lääkärissä ja se sano että mä oon herkkä sille ja ne piti ottaa pois jotta mun päänahka ei alkanu tulehtuu...
kipee se on vieläkin...*uuh*
Mä en voi edes värjätä mun hiuksia koska mulla on haavoja ja arkoja paikkoja viel päässä.. hyvä kun saan laitettuu nyt mun hiukset kiinni...*igor*

mulla oli pidennysten kans sama juttu, mut sit sain semmosta lääkehiusvettä joka paransi ongelman ja käytin onnellisena pidennyksiäni piiitkään...eikö sulle annettu sellasta..?

[q]ParodY:
kohta keuhkoni ovat pöydällä*uuh**poks*
[/q]

samoin omani *nuha**uuh*

[q]mcee:
Tuntipalkka ja kuukaudet mis on vähän työpäivii!!! *dissaa**dissaa**dissaa*
[/q]

En tiedä olenko mistään ollut enempää samaa mieltä tällä foorumilla kuin tästä...

T:T

rankka viikonloppu täälläkin. pitäis tehdä kaikkee ja ei jaksa... nooooyyyyy

ja ulkonaki sataa

Vein tänään luurini huoltoon, tulos oli se että se kuoli... no laite Nokialle ja se tulee varmasti tyhjänä takasin. Nyt vaan pidetään peukkuja että mä sain eilen onnistuneen varmuuskopion siitä.

Joo-o ei sitten vara/laina puhkakaan skulaa koneeni kanssa jotta saisin omat tiedot ajettua siihen..*hmph*

Onneks muuten on ollu tosi jees päivä.

rahallinen morkkis iski, ja pahasti iskikin.tuli taas vähän tuhlattua rahaa perjantaina joihinkin turhiin juomiin ja drinkkeihin.että ottaa päähän.

[q]Jone:
Sain duunia ja duuni alkaa maanantaina.
[/q]

Oo onnellinen et SAIT duunia!!! Haluuko jäbä vaa lojuu nurkissa?!! Ihme kitinää joillakin..? *täh*

[q]-x-:

Toihan on hieno ... no hätä
Musta olikin varmaan niin kauheita ettei edes päässyt läpi
[/q]

Toivo kuitenkin elää sen suhteen, että niitä kuvia ei sentään olla tuhottu... *pahis**vink*

Olen sairaalassa huomenna leikataan selkä.
*poks**poks**eiei**poks**poks*

Toi sää

[q]Howdy:
http://www.cc.puv.fi/~e0200186/pengslap.gif
[/q]
Heh, reilu peli on perseestä...

[q]Ankeus:
---

koska sängyssä maatessani alan oikeesti näkemään näkyjä ja hourailemaan :(
[/q]

Toivottavasti paranet pian

O