päivän :(

Back to häröily O

[q]hypervent:
---
C_1:
Mun *tun auto ei lähtenyt käyntiin, vaikka kävin ostamassa siihen eilen ja tänään ZILJOONALLA oirolla osia ja iskin ne kiinni. Voi pyhä LEHMÄ.

Eutanasia odottaa Kadettia

---

Jos et ookaan osannut käyttää sitä mittaria.... ;)
[/q]

Sitä varten mä rektytoin kaverini, elektroniikan ihmelapsen mittailemaan piuhojen ihmeitä. Mutta tossa läjässä vaikuttaa olevan sähköt ihan päin mäntsälää.

\”näyttää niitä sähkökatkoja ilmenevän muuallakin kuin jenkeissä ja suomessa\”

Juomat juotu ja alkoholin puutteen aiheuttama illuusio todellisuudesta saa jälleen otteen

[q]POSER:
Anssi Kelan uusi levy ilmestyy tänään Seuraava puol vuotta joutuu taas kärsimään sen paskasta renkutuksesta
[/q]

kannattaako kuunnella paskoja radiokanavia ;)

[q]NextAce:
---
yana:
---
NextAce:
Mulla se menee sillein että vuoronperään on toinen nenä tukossa, sitten kun toinen aukeaa niin toinen tukkeutuu..ärsyttävää*poks*
[/q]

kummatkin tukkoon vaan. hesperiassa oli kiva käydä vähänväliä niistämässä vessassa.

ps. siis räkää ulos nenästä. hypessä vastaavaa puuhatessani kuulin vessassa takaatani lakonisen kommentin ”hei..väärä suunta”

[muokattu 27.8.2003 15:09]

[q]äm:
Toinen nenä...?? *täh**nauru*
[/q]

jep. se mikä on pakaroiden välissä

Tänään ei ollut hyvä päivä. Ei vaan ollut. No, aina ei vaan voi olla.

[q]UnityF:
Lääkäriin kun pohjeessa oleva haava on tulehtunu pahasti...*poks*
Se on pirun kipee...*uuh*
Olokin on viellä todella*nuha**nuha**nuha*

saa nähä miten viikonloppu menee... ainakin nyt näyttää huonolta...*uuh*
[/q]
*uuh**uuh**uuh**uuh*

Muutto. Se on niin s****nan kaukana että sieltä ihmisten ilmoille matkustaminen vie monia aikoja..*eiei* Mua on kusetettu!!! Sitä ei kerrottu mulle etukäteen!!! Tai niin..

Elämä jatkuu.

[q]mokkeri:
juna puksuttaa huikean 23.60e yhteen suuntaan maksulla... ei kiitos*igor* ..kun ei satu opiskelija olemaan nimittäin...
[/q]

onneks vr hyvaksyy viimevuoden kortin viela tan kuun loppuun. ei tullut aamulla kiire kayda hakemaan uutta tarraa :) :) :) :)

mut toisaalta vr.fi vaittaa ettei viiden pendolinoon oo enaa paikkoja :/ ja olis pakko olla puol kasilta siella. voe saatanansaatana

[muokattu 5.9.2003 13:17]

[q]Occu:
En saannu tarpeeksi palkkaa..[/q]
mäkään en oo ikinä saanu tarpeeks palkkaa :(

Mulla oli tänään sellanen päivä että oksat pois. Ensinnäkin, en saanut yöllä nukuttua kun kämppis päätti alkaa soittamaan heviä KOVALLA kello 12 yöllä. Nooh, tottakai kävin avautumassa mutta sainko enään unta? No en. Sitten rakas ystäväni soitti minulle myös ja kyseli sähköpostiosotetta. Oli lähellä etten antanut kuulla paria valittua sanaa.

Nooh, aamulla lepuskin asemalla joku teletappi vaahtosammutin tönäisi minua kun käveli maailmanvaltias tyyliin ohitse. Eipä tuossa mitään. Mutta sitte tuli toinen samanlainen joka myös tönäisi minua joten minä myös tönäsin takas ja kovempaa. *pahis**dissaa* sitten tuo idiootti katsoi minua tyyliin että miks sä mua tönäsit. Jos mun katse ois voinu tappaa se ois nyt kuollut. Kuollut hän olisi myös jos en olisi hillinnyt raivoani jonka seurauksena olisin potkassut sen valopään alas portaita....

Eni vei. Pääsin kouluun jossa ihana seniili vanha opettaja höpöttää jostain ihmeasioista olettaen että me tiedetään kaikki vaikka asiaa ei ole edes meille opetettu. Teeppä siinä sitten koulujuttuja kun asia on pelkkää hepreaa. kuulin myös että tuosta hepreasta joudun palauttamaan oppimistehtävän tämän viiikon lopulla.

Lopulta palo käämit ja lähin kotiin kesken tunnin. Olo parani vasta illalla päiväunien ja rankan lenkin jälkeen. Nyt olen taas rauhallinen odottaen innolla huomista koulupäivää....

Heräsin aamulla kerrankin johonkin muuhun kuin kellon soittoon..Joka puolella talossa soi palohälyttimet*igor* Iski pieni paniikki, savusukellus ei oo mun alaa mut pakkohan se oli kun ei tiennyt missä kerroksessa palaa..

Mut nytpähän tiedän millaisia yöpukuja meidän talon asukkailla on..

[q]mikkihiiri:
Ryöstettii tos 40min sitte... kapula, lompakko, pankki- ja ajokortti ja viel ceedee ja lab-4n lippu vietiin... Mä olin niin saatanan daiju! Wittu q en tajunnu et sälleis oli jtn vikaa... Sanoivat et omasivat aseen mut en nähny sit... En kuitenkaa ajatellu koittaa onneani jos ne vaik vaa bluffasivat

Nyt ainakin todellaki opin olla luottamast liikaa tuntemattomii sälleihi
[/q]

Mitä missä millon?

[q]Niina:
Kamala krapula.
[/q]
Veit sanat suustani. Kuka on syöny paskaa mun suulla?

[q]Blues:
---
tiipi:
muistakaas abraham lincolnin sanat:
'Suuri osa ihmisistä on juuri niin iloisia kuin he päättävät olla.'

---

Damn right
Ei saa antaa asioiden masentaa koko ajan vaan korostaa iloisempia juttuja.
[/q]

Juurikin näin. Pitää nauttia kaikesta pienestä ja unohtaa/haudata kaikki surulliset asiat. =)

[q]jansq:
---
GoA:
Mun uudessa hienossa valkoisessa paidassa on nyt jotain ruskeita pisaroita kun käytiin kiinalaisessa syömässä. *itkee**itkee**itkee* Mitenköhän tuon saisi puhtaaksi?

---

Soita Omo infoon?
[/q]

En oo soittamas. Soittakaa joku mun puolesta.

[q]fadeout:
---
idi:
ei mitään tekemistä...*hmph*

---

Tuntuu ettei oo mitään tekemistä vaikka oikeesti pitäis tehdä vaikka mitä. Shit!
[/q]

Päätäkin särkee..

Koulua, sit vielä vähän lisää koulua, ja paskaa koulua. ja oppimistehtävä huomiseks.

nukuin vain 4 tuntia, mikä on aivan liian vähän urheilijalle, jonka pitäisi saada palautua treenistä ja tänään pitäis taas valvoa, kun on salin pikkujoulutkin... prkl..

[muokattu 22.11.2003 07:57]

Ei säässä mitään vikaa ole. Itse kävin lenkillä eikä pieni kastuminen haitannut ollenkaan kun oli niin ihanan raikas ilma metsän keskellä.

O