päivän :(

Back to häröily O

istunu koko pvän kuumassa autossa kaahaten ympäri stadia ja tiuskinut frendin kanssa, joka ajoi. odottanut kaikkia ihmisiä koko ajan ja hikoillut.
huomannut kaikkien asioiden menevän v*tuiks, ja melkein vain tyytynyt tilanteeseen.
ja parasta tässä viä on, ettei tää oo viä ees ohi. prkl!*igor*
lisää vain odottelua ja vittuuntumista.

Jonkinasteinen rasitusvamma pohkeissa. Eipä lähetä juoksemaan taas vähään aikaan.

[q]milla:
mä nukahdan elävältä tänne töihi. ja vittu et tääl o kuivaa muutenki*poks*
[/q]

Sama tääl. Onneks sain jotain tekemist ees. Ku rupesin metsästää kaverille kämppää.....ulkonakin sataa. HÖ

Tulin sittenkin jouluksi sairaaksi vaikka luulin jo välttyväni jokavuotiselta kuumeelta tai vatsataudilta..Nyt on molemmat*eiei*

[q]Unity(f):
enemmän kuin kipeenä.. mä oon kuollu..*nyyh*
[/q]
Mä tuun sun viekkuun mullan alle..*joo*
Kamala olo, kolme lääkekuuria menossa eikä mikään auta..*eiei*

ei voi mokailla ei...

[q]hardikaveri:4) vaihdoin luottokortin eräpäivää 2vk palkanmaksupäivän muuttumisen johdosta 2kk sitten ja sovittiin että kesäkuussa ei tuu veloitusta vaan 15pv heinäkuuta...ihmettelin kun ei 15pv menny veloitusta vaan sen sijaan tänään tuli postia että korrti ja tili on jäässä kun en oo maksanu laskua ajoissa!!!!!VITTTTTUUU!!!
niiden mokan takia saa asiakas kärsiä...voiskohan dorka laatii mulle reklamaation*vink*[/q]
Ei nyt tämmösestä kannata reklamaatiota tehdä

Elisa on pro

[q]dab:
Melkein kaikki kaverit menee Koneistoon ja meikä jää Turkuun ankeilemaan. Ei kiva. Noh, säästyy rahaa, että jotakin hyvää sentään. ;)
[/q]

ja sit meet baariin ja dokaat ne rahat. hiphei \\o/

no paaset ainakin kuuntelee DJ MIKE MONROETA päiväkotiin. kerro sit huomenna millanen oli!

[muokattu 25.7.2003 16:08]

[q]SiSu:
tyttöystävästä ero painanu jo viikon*uuh**uuh**nyyh*
[/q]

Ja ikävä kyllä tulee painamaan vielä pidempään. Eipä tuohon muu kuin aika auta.

[q]Joanna:
Meidän uudenvuoden Ylläksen matka peruuntui.*uuh*2 kuukautta ollaan tässä suunniteltu ja järkätty reissua varattu mökit otettu duunista vapaata ym.....ja sit jengi viime tipassa rupeekin perumaan.
V**** mä en kyllä suunnittele enää mitään kivaa prkl*hmph**hmph*
Moon tosi pettynyt ja raivona!!!!!!------>> terkkuja muutamille henkilöille tämän viestin myötä*igor**eiei*
[/q]

Uh.. äh.. öh.. *hikoil**hikoil**hikoil*
Älä oo vihanen.. ei vaa oo YHTÄÄN rahaa..
Ois ollu kyl oikeesti muuten hyvä reissu, ku en
oo ikinä ees Lapissa käyny..
*hali**hali**hali*

Paska sää....ja muutenkin nousin vääräl jalal....prkl*dissaa**dissaa**dissaa*

hirvee darra heti aamusta (vaikka on maanantai) *uuh**dissaa*

[q]Hyzenthlay:
Rahapula saa aina pahalle päälle nytkin jätin laskarimonisteet ostamatta, kun ajattelin vatsallani, että viidellä eurolla saa 3l jugurttia. Ja jos en pääse sitä helvetin kurssia läpi, niin syytän opintorahan pienuutta enkä itseäni...
[/q]

ja jos alkaa vituttaa liikaa niin kannattaa muista et vitosella saa kans aika paljon kaljaa

*släp*

[q]OverDose:Tuli sitten venattua rapun eessä n. tunti, soiteltua 118:iin viiden minutin ajan jotta talkkari löytyisi, soitetettua viereisen taloyhtiön talkkarille ja herätettyäni hänet turhaan (kun ei tietenkään hoida mun rappua). Onneks broidi oli hereillä, joten ei auttanu muu kuin yöllä n. 0100 aikoihin kävellä puolen tunnin reipas lenkki kiroillen kohtaloaan. *piru**nyyh*

Jospa sitä vaikka teettäis rapunKIN avaimesta kopion. Tänään onneks pääsee kotia kun ovikoodi toimii 20:00 asti. *piis*[/q]
Miksi sä tollo et soittanu mulle ja tullu meille yöks?!? Tyhmästä päästä kärsii - avain

Omasta työasemasta hajos RAID 0+1 pakka, onneks sain datan siirrettyä pois (ainakin tärkeimmät) ... nyt kauppaan ostamaan uusia S-ATA kiekkoja ja eroon koko RAID pakasta (4x10,000 IBM kiekkoja ja Mylexin 170 RAID kortti...)

[q]ezzy:
duunimatka. konala - tikkurila 1h45min dösällä. ei voi hyväksyä.
[/q]

ton pituseen duunimatkaan vois kypsyy aika pahasti.

mä luen just puolankielista dokumentaatiota :(

tajuun paljon =D

[muokattu 20.8.2003 14:12]

Unohin lukee strategisen johtamisen tenttiin. Tentti ois niinku huomen *eiei**eiei* EIHÄ siitä pääse erkkikää läpi....UUSINNAT HERE I COME*justjoo*

Joulurauhaa ja mieltä*piis*

Mun *tun auto ei lähtenyt käyntiin, vaikka kävin ostamassa siihen eilen ja tänään ZILJOONALLA oirolla osia ja iskin ne kiinni. Voi pyhä LEHMÄ.

Eutanasia odottaa Kadettia

O