päivän :(
olemisensietämätönkeveys????*dissaa**täh*
Jouduín poseen tiistaina ja pääsin. Just äsken ulos. Rapsahti sakot ainaki ostosta jakäytöstä. Ny sit pitis mennä selittää ummet ja lammet mammalle ja papalle.*dissaa* Vittu ku pystyiski nauraa. Nii ja sit viel työharj. mesta. Sinnekki pitis soitella ja käydä juttelee...... Opimmeko me tästä jotain??? Saas nähä. Ulos ku pääsin ni ekaks tuli mieleen et onneks pääsee vappun bilettää taas. Ehkä mun pitis mennä Osastolle pesee aivot tai jotai. Tyhmä. ilmeisesti. Tai sit pitis päässä vierotukseen*dissaa*
mun huoneessa on kylmempi kun käytävässä.. syksykin tökkii. yhk. ärmur kökkö
Nii-i. Kerran ollu pitemmät ja siit ei olt muuta ku haittaa. Ruuhka ei oo mun juttu*dissaa*
tsiisus sentää*hih* vähän lyhennäb en muuta..... tietysti värjään pikimustaks*pahis*
kuusi:[q]älä nyt mitään sellasta urpotukkaa vaan leikkaa..
[muokattu 28.4.2003 13:02][/q]
Minkäslainen on urpotukka????? kerro tarkka kuvaus
E
hippasen liian pitkä. Vittu mä osaa kuvailla. Pitkähköt hiukset muotoiltu keesiks.....jotaqin sen suuntast
kuusi:[q]sellanen darudetukka..sellai mis on eestä nostettu pystyyn hölmösti..en osaa paremmin kuvailla..[/q]
ylläri täytyy käydä vääntää sellanen. Ihan niinku periaatteest vaa
wxw:[q]kuusi:sellanen darudetukka..sellai mis on eestä nostettu pystyyn hölmösti..en osaa paremmin kuvailla..
ylläri täytyy käydä vääntää sellanen. Ihan niinku periaatteest vaa
*dissaa*[/q]
siitä vaan
jomotus jaloissa ja joudun kökkii duunis puol viiten asti. PRKL, nää edes matsii kokonaa.*dissaa*
[q]Blues:
Onneksi ei ollut suussa mitään kun luin tämän
[/q]
Hyvä että saan ihmisiä nauramaan tämän avulla. Kyllä tuota itsekin jälkeenpäin nauroi mutta siinä vaiheessa kun siivosi suullista raejuustoa näytöstä niin ei pahemmin naurattanut.
nukuin taaaaas pommiin. viddu. no mutta minkäs sille voi ku ei kiinnosta yhtään lähtee luennoille kökkiin.*eiei* taidan jäädä loppupäiväks kotiin.
nukkuisin mieluummin aamupäivät ja valvoisin yöt.
[q]Late:
Vein tänään luurini huoltoon, tulos oli se että se kuoli... no laite Nokialle ja se tulee varmasti tyhjänä takasin. Nyt vaan pidetään peukkuja että mä sain eilen onnistuneen varmuuskopion siitä.
[/q]
ton takia backuppaan puhelimen tiedot koneelle aina viikottain :/
puhelimesta on aanenvoimakkuusnappula paskana. ei saa kovemmalle. pitais varmaan kayda vaihtamassa (syyhks) mielummin vois kyl ottaa tallasen 6600:n jolla joutuu leikkii pari paivaa
taas tää rumba alkaa*nauraa**nauraa*
Hyzenthlay:[q]-kamala ilma
-ei vaatteita huomiseksi
-kaikki suunnitelmat peruuntuu koko ajan. Mikään ei toteudu.
-jalat rakoilla
-lattiat likasia (huolimatta siitä että siivoan varmaan joka päivä)
-infernaalinen melusaaste ainakin 18h vuorokaudessa kotona
-jatkuva mäkätys (vanhemmilta + siskolta) 24/7
-koira haukkuu niin että ikkunatkin särkyy
-ei ole rahaa.
-kaverit pettää lupauksiaan
-miehetkin oikkuilee
-kaikki elektroniset laitteet rikki: puhelin, kännykkä, tietokone, stereot, hella, valot. Ihan kaikki.
-auto rikki
-kukat kuolee vaikka hoidan niitä
-työt peruuntuu
-palkka viipyy
-sali on huonosti auki
-opiskelupaikoista ei mitään tietoakaan
-muurahaishyökkäys mun huoneessa 24/7
-yo-bileistä tulossa ihan paskat. En varmaan edes vaivaudu menemään sinne.
-radio nova
-kengät jalassa sisällä käveleminen
-itkeviä vauvoja bussissa
*poks**poks**poks*
[muokattu 16.5.2003 19:34][/q]
Täytyy sanoo et on sullakin kurja elämä*pahis*
Elämän eka allergiapäivä Ei oo koskaan ollu mitään allergiaa, ja nyt tää siitepöly melkeen tappaa mut.
Ei ihme että kaikki aina valittaa tästä.. nyt vasta tajuan!
mun rakkaasta pyörästä hajos (tai väänty) takavaihtajan kiinnityslehti rungosta joka johti siihen, että ketjut meni pahasti rattaidenväliin et takakiekosta väänty ikävästi muutama pinna... ja kiekko, kun on "erikoismallia" niin tulee ikävän kallis operaatio
http://www.shimano-europe.com/cycling/phpimages/product/picture/whm965r.jpg
WIDDU !!! laitoin servun pystyyn kotikoneelle siinä toivos et saan imutettuu duunikoneelt tavaraa kitusiin. No ei onnaa PERKELE. satanan palomuurit. JA niihin en koske*dissaa**dissaa**dissaa* Saan vielä kenkää jos kikkailen lisää täl koneel...
Mä en tajua miten ihmiset saavat noita. Minulla ei ole ikinä ollut mitään. Kait se johtuu sitten siitä että olen vain niin taitava suojaamaan koneeni tai vain moukan tuurista. (luultavammin jälkinmäisestä).
Nikkis on perseestä. Nyt tulee suoraa puhetta mutta olo on todella vittumainen saatana. *dissaa**dissaa*