päivän :(
[q]Wert:
---
GoA:
---
trolli:
---
Wert:
rakastuin*uuh*
---
siis täh? miten toi olla :(
---
Koska sitä henkilöä ei ilmeisesti saa?
---
ei. saatana että osaa vetää huonoks
[muokattu 2.11.2003 16:08]
[/q]
Sattuu ja paljon.
[q]kuu:
---
GoA:
Kulmalävistyksen parantuminen mennyt huonoon suuntaan. Yhessä vaiheessa vaikutti jo terveeltä, nyt viimesenä parina yönä aamulla ollut kulma veressä. Ei kiva.
---
Heii, putsaile sitä merisuolaliuoksella:
Lisää kahteen desiin keitettyyn vettä 1 rkl merisuolaa ja haudo kulmaasi sillä esim. paperin avulla.
Ja putsaile vain sitten kuumalla vedellä, älä millään muulla.
Toivottavasti paranee!
[/q]
Kiitoksia, tiedän kyllä hoito-ohjeet ja tuon vinkin joten ei huolta. Vaikuttais olevan taas paremmassa kunnossa. =) Mä olin ilmeisesti vaan repiny sitä unissani irti joten siksi tuo oli hieman auennut. Tulehdusvaaraa siis ei onneksi ole. Tai niinhän minä ainakin luulen.
2 tunnin jono HTV:n liikkeessä...*nukkuu*
[q]kuu:
---
GoA:
Tiedän muttei auta muu kuin yrittää. Ei sitä oloa kestä jos vain murehtii.
---
Nyt on vaan kaikki asiat niin huonosti, että huh huh. Ei tule yhtäkään hyvää asiaa mieleen.
Perhesuhteet aivan kamalan huonosti.
Raha-asiat tosi huonosti.
Kaikki on kamalaa.
[/q]
Yksi ystävä sanoi kerran minulle kun oli vaikeaa että yrittää ottaa esim. karkkipussin ruokailun jälkeen positiivisesti. myös liikunnalla on todella suuri merkitys. hankalahan sitä on sanoa että tee näin mutta itse havaitsin noiden auttavan omalla kohdalla. Eli yrittää väksiin hieman optimismia. =) Ajattelee että muilla voi asiat olla plajon huonommin.
joka sunnuntainen krapula.. me ei tulla vieläkään oikein toimeen keskenämme..
[q]kuu:
---
GoA:
Ja jos ei ole ruokaa niin ainakaan ei pääse lihomaan.
---
Juuri niin!
Kiva kun olet kiva.
[/q]
Kiva kun olet kiva kun sanot nminua kivaksi. =)
[q]kuu:
Ei ole edes sitä ruokaa jota voisi syödä.
No. Iloitsen vaikka siitä, että minulla on ihania ystäviä ja että pääsen pian töistä.
[/q]
Tuossa on hyvä alku. Ja jos ei ole ruokaa niin ainakaan ei pääse lihomaan. Myönnän, tuo oli huono. Mutta ystävät ovat sellaisia mitkä saavat minua ainakin piristymään. Joten käytä heitä hyväksi. =)
[q]GoA:
---
Amma:
---
GoA:
Yksi asia vetää olon välillä surulliseksi.
---
Niin mikä..*täh* (Ei voi [edes yrittää] auttaa, jos ei tiedä syytä.)
---
Taidan pitää tuon nyt salaisuutena.
[/q]
Ei kaikkea aina tarvi kertoa..
[q]Amma:
Potuttaa menettää *sydän* aina väärälle tyypille. Ei siitä tuu muuta kuin *uuh*.[/q]
Jaa, kehes sä nyt olet rakastunu - onko se muuttunu viimekertaisesta *täh* (utelias)
[q]Avernian:
---
GoA:
Yksi asia vetää olon välillä surulliseksi.
---
Ristiriitaista. Jos haluat siitä kiven kovaan valittaa julkisella forumilla on aika outoa sanoa asian olevan salaisuus.
[/q]
Totta, tätä voisi sanoa melko tyhmäksi säälin hakemiseksi jota käytti silloin kun oli paha mieli. Asia kuitenkin on sen verran henkilökohtainen ettei siitä viitsi julkisesti puhua.
Kiitokset molemmille haleista.
[q]Mr. Sinner:
Helvetin paha krapula. Pää hajoo*eiei*
[/q] solit kyl melko sievässä kunnossa siellä jatkoilla.
kulmaläväri irtosi ja upposi uimahalliin.
prkl....*igor* melkein pysty näkemään jääpuikot jotka lenteli ihon läpi ku tos tuules käveli kaupoille... joutu sisälle päästyään tarkastamaan moneen kertaan,että jäikö korvat matkan varrelle...oli sen verta tunnottomat...
Pakkanen+tuuli+jää=tää tytsi pysyttelee 4n seinän sisäl...
Kärsii tietystä asiasta vain hetken ja sitten pakoittaa itsensä unohtamaan sen kehittämällä kaikkea muuta tekemistä mllä saa ajatukset muualle. Sitä sitten en tiedä onko viisasta haudata tunteensa. Ehkä siinä vain kovettuu ja muuttuu kylmäksi tai sitten se on hyvä asia itselleen. Tulevaisuus näyttää minulle kuinka siinä käy.
Oon ollut jo 5 päivää kipeenä ja tänään lääkäri-setä totesi minulla poskiontelon tulehduksen, jotenka sain 3pv lisää saikkua*nyyh*, no viimeisiin Halluihin tää tulee vaikka kontaten*uhoaa**joo*
no yleensä juu, mutt nyt alkaa jo vähän vitt... tämä kotona istuminen ja odottaa et meneekö vikat Hallutki vielä ohi tän takia(ei mikään pakkomielle ei*nauru*)... muuten kyllä on ihan jees katella dvd:tä ja chillailla kotosalla välillä*joo*
[q]misjah:
---
Kooaliini:
Tiedän. Luulen vaan että vyötörä oisi kasvanut. Vaakaan en luota.
---
eikä siihen kannatakkaan luottaa paras mittari on peili..
[/q]
Paitsi sekään ei anna luotettavaa kuvaa kun omasta mielestä sitä on aina liikaa.
Flunssa jonka takia ei ole nukkunut kunnolla. Edelleen surkea olo ja pitäisi kuitenkin lähteä kauppaan ja apteekkiin. Yölläkin oli kylmä kokoajan kun ei ollu ketään lämmittämässä.
Pipinä olo jatkuu. Hirveä hinku ois jo urheilemaan niin siksi käy kyrsimään pikku hiljaa. onneksi on olemassa klubbari johon voi avautua ja hakea sääliä. Jota tosin en saa mutta hei, ainahan sitä voi yrittää.