päivän :(
Mul on ollu vähän paha mieli jo hetken sillai.
[q]Avernian:
---
Kooaliini:
Sitä on lihonnu perkele. Diettiä päälle ja enemmän treeniä.
---
Huomioi kuitenkin että treenatessa lihakset kasvavat ja ne painavat enemmän kuin läski. Painon nousu ei siis välttämättä tarkoita että olet lihonut.
[/q]
Tiedän. Luulen vaan että vyötörä oisi kasvanut. Vaakaan en luota.
Tuuli tuivertaa. Autokin on superkakkanen.*eiei*
[q]Ankeus:
yritetty on mutta tuloksetta, taitaa tytöt vaan juosta karkuun kun edes kysyy jotain siihen suuntaava
[/q]
Jos mä sain parin niin saat kyllä säkin.
Nilkat jotenkin rikki. Kävely sattuu ikävästi ja ovat kosketusarat.
[q]Days:
Kaveri vitun paskana ku suhde meni päin p:tä!! Ei oo kiva katella kaverin paskoja fiiliksiä.. Ikäviä juttuja nua eroamiset mut ei voi ku yrittää piristää ja auttaa parhaimman mukaan!
[muokattu 5.10.2003 10:06]
[/q]
Näyttää olevan liikkeellä..Eroja.En siis ole ainoa..*uuh*.Mut enpä itse olis selvinnyt eilisestä jos ystävät ei olis olleet lähellä..Eihän tää helppoa ole mut tiedän et en oo yksin..
Mun paras kaveri sano kaverisuhteen irti *eiei**poks*
jalat ihan poikki tamppaamisesta
herätä tähän aikaan aamusta ja tuumata et helvetti; pitää lähtee kouluun
meidän luokal on yks poika joka haluis ilmeisesti olla boss:
henkka sä voisit tehdä nää ja nää ja nää ja sä noi ja sit tuutte näyttää mulle, kun o valmista
edit: sillon paljo hyviä visioita, ainaki omast mielestään
[muokattu 16.1.2004 09:57]
Selkä hajos Säteessä eilen ku Proteus vedettiin täysillä :(
Tän kuukauden tulot 0e, kiva maksaa siitä vuokra ja laskut..*eiei*
Hlvetin Laurean opintotukilautakunta..*igor*
kjääät, hyvä vaan et ylettömät tuet viedään pois alta Hieman, kun tässä kattelee "opiskelijoiden" työtahtia, biletahtia ja tuen määrää niin on kyllä ollu "hieman" suhteet pielessä...
todella turhauttava päivä
Dorka:[q]kjääät, hyvä vaan et ylettömät tuet viedään pois alta Hieman, kun tässä kattelee "opiskelijoiden" työtahtia, biletahtia ja tuen määrää niin on kyllä ollu "hieman" suhteet pielessä... *possu*[/q]
Poistetaan saman tien kaikki tuet kaikilta, näin kannustetaan
opiskelijat opiskelemaan, työttömät tekemään töitä ja
eläkeläiset sitten
Mä muistan liiankin hyvin sen näkkileivällä elämisen
opiskeluaikoina, ei siinä paljon ehtinyt tai ollut varaa
juhlia. Oman tuttavapiirin perusteella ei hirveesti
ehkä kannata tehdä yleistäviä johtopäätöksiä.
tervetuloa joukkoon nuhaiseen*nuha**nuha*
vittu!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ku elämä voi olla perseest. Piti saada auto viikonlopuks mut ei nyt sit kuitenkaa. SAATANAN JUNTIT. Tapan vittu kaikki koht...helvetti!!! Milläs vittuu mä pääsen A otaniemeen tänää B huomen ullanlinnann ottaen huomioon et on reppu ja pc mukana. VASTAUS: no en helvetti millää. Täält hevonperseest pitis dösäl otaniemenn ja sielt dösält keskustaan + mukana tollanen viiden kilon möykky ja vaihtovaatekassi. AAAAAAAAARRRRRRGGGGGGGHHHHHH*dissaa**dissaa**dissaa**dissaa**dissaa**dissaa**dissaa**dissaa**dissaa**dissaa*
haistakaa kaikki *"#!"##¤%&
Vittu mä hajoon tänne!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Toi v*tun sade, kylmyys ja sit kaiken lisäksi v*tuttaa kun aamulla lähtee ni on pimeä ja sit ku päivällä tulee ni on pimeää.. Mieli masentuu siitä! Ei o mukavaa!
tääl siskon on niin vtun kylmä et palellun varmaan kuoliaaksi. kivaa.
ompas loistokkaita alkuja myös muutenkin luvattu tälle päivälle.
ois ehk pitänyt jäädä vaan tonne peiton alle.
ylitöit paukahti tunnin kahen eest...... VOI WIDDU*mur**mur**eiei**eiei**eiei*
Perseest. eikä överikorvauksii...vitun mulkut