päivän :(

Back to häröily O

Oli kyllä ehkä loistavin viikonloppu, mut olo nyt sen mukanen. Pienet univelat+krapula+liikaa kahvii mikä pisti sydämen hakkaa. Kyllä töissä on kivaa.

Taas Tyksin vuodeosastolle ihmettelee. Ja kolmen tunnin odottamisen jälkeen tulee luultavasti sama vastaus kuin aina ennenkin "Ei sussa oikein näytä mitään vikaa olevan..." Onneksi tiputuksessa tulee sen verran vahvaa tavaraa, että jos tulee liian tylsää niin voi aina leijua niissä vaaleanpunaisissa hattarapilvissä.

Harmittaa kun ihmiset heittelee autoista roskia tienvarsille, josta ne päätyy esim. viereiseen metsään.

Voi vittu mitä jengiä! Joku saatanan kusipää teki sen, mitä ei kukaan halua kokea. Olisitte stna edes varoittaneet.

[q]kindertin, 11.9.2009 12:02:
Mä heitän kohta roskiin 3 laatikollista lasten leluja, pari polkuautoa, sohvan tyynyineen, nojatuolit ja AIVAN KAIKEN irtaimiston täältä kämpästä.
Mä en ole yhtään sillä tuulella että noi 2 tappelee ihan KAIKESTA.
Kehtaa uloskaan mennä kun sielläkin se on jatkuvaa tönimistä ja taistelua.

Jos joku vielä sanoo että alle 2v:t on vielä niin kilttejä ja ihania ni mä..mä.. revin pääni rippeet irti. Ne jotka ei ole räjähtäny vielä.

Tänään on siis todella hyvä päivä.
Onneks on tulossa vieraita, voi raukkoja :D
[/q]
Minä ja mun veli tapellaan ja tönitään toisiamme aina kun me nähään ja me sentään olla jo yli 20-vuotiaita :D:D Eli tsemppiä sulle :)

[q]Freja, 26.10.2008 10:13:
Oon nukkunu iha kamalas asennos, heräsin äsken ja nyt on paikat niiiiiiiin jumissa että ihan tuskastuttaa :(

Kaiken lisäks eilinen suretus heijastui uniin, ja näin tavallaan kivaa unta mut siinäkin enneku heräsin, se muuttui haikeeks ja surulliseks.

Hmh, miks asiat ei ikinä oo helppoi?
[/q]

Harvoin ne kyl on helppoja joo.. Mut mitäs me sit pohdittas jos kaikki asiat olis helppoja?

Onneks asiat kuitenkin aina kääntyy parhain päin. Sooner ol later Ainakin positiivisella elämän asenteella Ja sitä eräiltä kyllä löytyy *vink**hihu*

leipomon täti kysy et ootanko vauvvaa
no, en...
eikä ole tarvistakaan.

---
no, en...
eikä ole tarvistakaan.
---

Meiän lähikaupan täti kysy multa pari viikkoa sitte et oonko mä TAAS raskaana :/
En ole, ja toi Ainoa sellanenki tila päätty tossa 3,5v sitten, et TAAS tosiaan.

voi meitä :/

Väsyttää koko ajan. Nukuin juuri 2h päiväunet eikä auta. Mieluiten melkein nukun vaan päivien ohi. On se vaan ihanaa, kun arki on harmaata, itsetuhoisuuden kanssa kamppailua.

"ei meillä kongossakaan siivota"

ok..

Pistää vituttaan meidän taloyhtiössä asuvat idiootit, joilla ei tunnu olevan minkäänlaisia käytöstapoja saatika omaatuntoa. Tälläkin hetkellä koko saatanan porraskäytävä haisee aivan paskalta kun joku on feilannu jonkun jäätelö-/vanukaspakettinsa ykköskerroksen lattialle ja jättänyt siivoamatta...

Piha on aina täynnä roskia vaikka juuri edellisenä päivänä olisi ollut kevättalkoot, joissa taloyhtiön ainoa vastuuntuntoinen mummo on poiminut piha-alueen puhtaaksi - muut kun eivät vaivaudu laittamaan tikkuakaan ristiin yhteisen hyvän puolesta.

Hienointa oli kun joku jättänyt PASKAISEN VAIPAN hissin eteen, arvostan. Vanhemmat eivät varmaan huomanneet että pikku-Ainolta valui kotiovelle päästyä kakka reittä pitkin kun housut olivat jääneet matkalle.

Nämä ovat eittämättä niitä samoja peeloja, jotka roudaavat roska-astioiden luo kaikkea sinne täysin kuulumatonta paskaa, kuten vanhoja mikroja, pöytiä, lankkuja, ruosteisia kottikärryjä, rautakankia, rikkinäisiä stereoita, sohvia ynm. Kiva saada isännöitsijältä ylimääräinen lasku kun TAAS jouduttiin tilaamaan roskalava että saadaan ne romut vittuun sieltä.

Mitä näiden ihmisten päässä liikkuu? "Ihan sama, kyl joku sen sieltä korjaa"? "Emmä jaksa viedä roskii ulos, taidanpa heittää ne ikkunasta..."? "Ei meillä Kongossakaan siivota..."?

Vittu mitä munapäitä.

/avautuminen

no, en...
eikä ole tarvistakaan.

Meiän lähikaupan täti kysy multa pari viikkoa sitte et oonko mä TAAS raskaana :/
En ole, ja toi Ainoa sellanenki tila päätty tossa 3,5v sitten, et TAAS tosiaan.

Eukko lähtee 11pv Filippiineille ja meikä jää rannalle ruikuttamaan ;< toisaalta, onpahan ainaki seuraavat pari viikkoo äärimmäistä äijäilyä ja paskanhajuista röhnöttämistä edessä ^_^

Oon melko varma että yks mun varpaista murtui kun riehuin Alpparissa viime viikonloppuna... Mitä nyt vähän googlettelin niin eipä näille lääkärissäkään mitään tehdä, pitää vaan katsoa että paranee suoraan.

Ajoneuvon lähisiirrosta aiheutuneet kustannukset laskutetaan ajoneuvon omistajalta. Ajoneuvon lähisiirto maksaa vähintään noin 80 euroa. -HKR

vtu. Laittaisivat edes kyltit niin että niihin on edes saumaa reagoida. -Mutta ei, siirtokehotuksesta saa tietää sit kun auton löytää keskeltä kävelytietä lappu ikkunassa.

Salit ja kesän (ei)aukioloajat.

Mulla menee duunista mun lähisalille 15 minsaa, ja sieltä kotiin 17 minsaa. 23.6. asti olis käytössä toinen joka ei oo kovin hankalassa paikassa, mut sit loppukesä pitäis käydä joko Kontulassa tai Vuosaaressa, ja niihin olis matka-ajat 45min/53min tai 42min/51min.

Pitäisköhän yrittää saada aikaiseks vaan jumpata kotona?

Salit ja kesän (ei)aukioloajat.

Mulla menee duunista mun lähisalille 15 minsaa, ja sieltä kotiin 17 minsaa. 23.6. asti olis käytössä toinen joka ei oo kovin hankalassa paikassa, mut sit loppukesä pitäis käydä joko Kontulassa tai Vuosaaressa, ja niihin olis matka-ajat 45min/53min tai 42min/51min.

Pitäisköhän yrittää saada aikaiseks vaan jumpata kotona?

Onks noi aikoja julkisilla vai pyörällä? Perustakaa liikuntapiiri Tarhalaisten kesken

Joooo on krapula!!

Ei jumalauta nyt taas...
Mikä vittu voi olla korvienvälissä niin pahasti pielessä, että alentuu tekemään avuttomalle luontokappaleelle jotain tälläista?
Toisaalta tuollaisen edessä tuskin tulisi oltua sen hurskaampi: sikäli oma kersa olisi kyseessä niin ilmaistakoon tuo, vaikka näin, että poika tarvitsisi välitöntä ensiapua. Huostaanotto tahi ei niin turpiin saisi, hetkeäkään epäröimättä.

Paniikkikohtauksia taas ja meinaa tulla itkukohtaus koko ajan. Rahaa 10€ ja pitäis selvitä ensi kuun 10. asti

O