päivän :(
[q]SyndroDome, 26.11.2007 21:17:
Woi vittuuuuuuuu. Tsygän takakumi levis Kai mä sit herään huomen joskus klo 4.30 jos meinaan dallata duuniin
kiinnostaa kovasti. Viime yönäkin unta se 3-4 h joten puuh... Pakko vissiin sit huomen käydä hakee paikkoij ja laittaa toi kondikseen. Mul vaan yleensä aina kestää tälläsis hommis _vähintään_ se kuukaus pari =) Fillari on kyl pakko olla kondiksessa mahd pian. En pärjää ilman <3
Toki kylhän ne kumit aina välil puhkee jos liikaa hurjastelee
[/q]
_vähintään_ se kuukausi pari =DDD
No nyt ei riittänyt edes se pari kuukautta.. Meinaan äskön vihdoin korjasin sen taka fillarin *nauru**nauru* Reilu neljä kuukautta siinä sitten menikin :) Oh hoh.. No täytyy kyllä omaksi puolustukseksi sanoa, että en oo täs välissä pariin kuukauteen ollut suomessa, joten se hieman vaikutti suoritukseen
Jees mutta nyt on sit fillari taas kondiksessa ja samalla tein sille kevät kuosituksen
Ei muuta ku tsygäilemään!! *sydän*
Viikonloput on tylsempiä kun muut päivät ja tällaiset pyhät on ihan perseestä.
voi jummi jammi mikä väsymys ja sunnuntai masis :( Kiva viikonloppu kyl takana kivojen ihmisten kanssa <3 mut nyt sit ku taas tuhisee yksin himassa vällyjen välissä niin depis ja halibula iskee.
Vähän paha mieli :(
Eilen kännipäissään tuli keskusteltua yhdestä asiasta erään/eräiden ihmisten kanssa. No homma päätty sit siihen, että tein myöhemmin vähän eri tavalla mitä olin ilmeisesti aikasemmin puhunut. Eli siis tein toista ja sanoin toista. Mikä ei todellakaan kuulu mun luonteenpiirteeseen, eikä se todellakaan ollut tarkotus. No joo, ei tää nyt niin iso juttu oo, mut jäi vaivaamaan ja tuli vähän huono fiilis.
Vois ens kerralla vaikka juoda pari vähemmän niin ei tuu sanottua ihan mitä sattuu.
Saatanan polvi. Vituttaa kohtuullisen paljon. Vajaa viikon nyt annoin tolle huilia ja kokeilin tänään juoksemista, mut eipä tolla paljoa juostu
Toki rasitusvammat harvoin paranee rasittamalla. Lepii sit vissiin vaan. Onneks salit kulkee ja ranteet ainakin toistaseks taas kestää...
Hienosti toimii taas julkinen terveydenhuolto. Ei mulla kuulema oo vielä tarpeeks pahaa poskiontelotulehdusta, et lääkärille pitäis mennä. Hyvä, että hoitaja siellä luurin toisessa päässä tietää tilanteen paremmin ku minä ite.. Mulla nyt kuitenkin on poskarit skeidana about kerran kuussa, et ehkä noi oireet on aika tutuiks jo tullu
Ja muisti toki vielä hyvin närkästyneesti mainita, että ei niitä antibiotteja huvikseen syödä. Tottahan toki minä niitä huvinkseni popsinkin!
Ja oma lääkärikin olis kyllä ollu kuulema pois tänään, että ei juurikaan olisi kiinnostanut sen rouva ljubljanan tai herra dr albanin vastaanotolle mennä Ei sillä, että minua hoitavan lääkärin kansallisuudella olisi jotain väliä, mutta kyllä mun mielestä minimivaatimus olisi, että lääkärien kanssa pystyisi kommunikoimaan suomeksi.
Kerrankin ajattelin, et nyt mennään ajoissa lekurille, eikä pitkitetä enään yhtään.. No ei sitten. Olis ollut kyllä muitakin vaivoja mitä olis pitänyt saada lekurille näyttää, mutta ehkä maanantaina sitten.
Ah avautuminen! Jopas helpotti
paha mieli :(
[q]Birgie, 26.10.2007 15:36:
---
SyndroDome, 26.10.2007 12:12:
Hienosti toimii taas julkinen terveydenhuolto. Ei mulla kuulema oo vielä tarpeeks pahaa poskiontelotulehdusta, et lääkärille pitäis mennä. Hyvä, että hoitaja siellä luurin toisessa päässä tietää tilanteen paremmin ku minä ite.. Mulla nyt kuitenkin on poskarit skeidana about kerran kuussa, et ehkä noi oireet on aika tutuiks jo tullu
Ja muisti toki vielä hyvin närkästyneesti mainita, että ei niitä antibiotteja huvikseen syödä. Tottahan toki minä niitä huvinkseni popsinkin!
Ja oma lääkärikin olis kyllä ollu kuulema pois tänään, että ei juurikaan olisi kiinnostanut sen rouva ljubljanan tai herra dr albanin vastaanotolle mennä Ei sillä, että minua hoitavan lääkärin kansallisuudella olisi jotain väliä, mutta kyllä mun mielestä minimivaatimus olisi, että lääkärien kanssa pystyisi kommunikoimaan suomeksi.
Kerrankin ajattelin, et nyt mennään ajoissa lekurille, eikä pitkitetä enään yhtään.. No ei sitten. Olis ollut kyllä muitakin vaivoja mitä olis pitänyt saada lekurille näyttää, mutta ehkä maanantaina sitten.
Ah avautuminen! Jopas helpotti
---
herra dr alban mun omalääkäri on kans semmonen kenen puheesta ei saa mitään selvää :P
[/q]
=D
Onks se kans herra dr alban? :) Vai kenties joku muu murtaen suomea puhuva
Mahtipontinen vitutus hiipinyt päivän mittaan pääkoppaan, onneksi sain purettua osan vitutusta treeneissä ja kotia päästyäni musiikki lopulta käänsi päivän paremmaksi *sydän*
ja toi helvetin lumisade sais vihdoin loppua
[q]Mimir, 26.10.2007 15:46:
---
SyndroDome, 26.10.2007 12:12:
---
Mulla meni viime viikolla kummallisesti toisinpäin: vastaanoton täti ei luovuttanu, ennenku sai mulle varattua ajan lääkärille. Koetin selittää, että mulla on nyt seuraavat viikot vähän kiireistä, että enkö vois varata sitä aikaa myöhemmin ku tiedän aikatauluni paremmin (ei ole siis millään lailla kiireellinen asia), mutta tämähän alko vaan kahta kauheemmin kysellä, että "no mutta eikö varmasti kävis päivä x". Sitte ku lopulta löyty päivä, jolle sanoin, että voin ottaa sen ajan, niin tämä vielä oikein piikikkäästi totes, että "ai sillonko sulla sitte ei olekaan sitä kiirettä?".
[/q] ohoh no sulla oli tosiaan joo vähän eri ääni kellossa :) Hyvä joskus näinkin päin
Woi vittuuuuuuuu. Tsygän takakumi levis Kai mä sit herään huomen joskus klo 4.30 jos meinaan dallata duuniin
kiinnostaa kovasti. Viime yönäkin unta se 3-4 h joten puuh... Pakko vissiin sit huomen käydä hakee paikkoij ja laittaa toi kondikseen. Mul vaan yleensä aina kestää tälläsis hommis _vähintään_ se kuukaus pari =) Fillari on kyl pakko olla kondiksessa mahd pian. En pärjää ilman <3
Toki kylhän ne kumit aina välil puhkee jos liikaa hurjastelee
[q]Anu, 3.11.2007 16:11:
Bilefiilis kateissa, kun ulkona on kylmä kuin siperiassa ja taivaalta on tullu valkoista juttua koko päivän! naamiaiset tänään kaverin tupareissa ja tarkotus oli olla niin kevyissä hepenissä, että nyt kyllä jäädyn pystyyn... ja katoin äsken dibiboksilta kesällä nauhotetun leffan, sitä ennen oli säätiedotus ja kartalla lämmintä +26 stadissa! voi nyyhky!
Pointti: en tykkää talvesta.
[/q]
Allekirjoitan täysin. Talvi
Eilisen kylläkin, mutta huomattiin koko homma vasta viime yönä. Laitoin siis eilen avokin tilille rahaa, mutta olin epähuomiossa laittanut tilinumeron alkuosaksi avokin henkilötunnuksen alkuosan. Onneksi homma selvisi tänään kahdella puhelinsoitolla, kyseessä oli kuitenkin työttömälle ja pienituloiselle iso rahasumma. Raha ei ole mennyt kenenkään tilille, koska sellaista tiliä ei ole olemassakaan. Rahat palautuu käsittelyn jälkeen automaattisesti takaisin tililleni.
Hävetti niin maan perkeleesti soittaa ensin omaan tilipankkiin, jossa ei voitu auttaa, ja sitten vastaanottajan pankkiin (avokin synttäripäivä alkaa kakkosella eli raha oli mennyt Nordeaan.) En tiennyt olisiko itkeny vai nauranu, tunsin itseni täydelliseksi idiootiksi. *toktok*
Aloin tossa tänään kelaamaan, että olis pakko rajottaa tota mun kaahailua tolla fillarilla Jotenkin tuntuu, et kun mä hyppään tsygän selkään niin aivot jää himaan ja adrenaliini huutaa lisää vauhtia.. Eilen meinas tulla mälli mopon kanssa (mulla vauhtia ehkä 40 kmh ja mopolla sama) Tänään menin helvetin kovaa mutkaan ja tossu otti jo kiinni asvalttiin. Pari milliä kun olisin kääntänyt enemmän vasemmalle niin poljin olis ottanut maahan kiinni ja loppu tulos oliskin sit ollut historiaa.. Todnäk aika synkkää sellaista.
Ja joo, nyt vittu on hommattava ja alettava käyttämään sitä kypärää. Vihdoin. Aika halpa henki vakuutus.
[q]Siren, 27.4.2008 12:37:
---
SyndroDome, 26.4.2008 21:33:
---
Mitäs nyt?
---
Oli huono päivä, asiat näytti taas valosammilta aamulla (ja näyttäää edelleen *hymy*)
[/q]
hyvä hyvä hyvä hyvä
Usein kun nukkuu yön yli niin asiat alkaa taas kummasti näyttämään paremmilta
Tänään ei oo oikeen enään jaksanu nauraa / hymyillä. On vaan niin väsynyt. Viimeset 1,5 kuukautta painanut ihan tukkaputkella.. Duunia, treeniä ja kaikkee muuta puuhaa ollu pirusti. En oo sit levännyt / nukkunut yhtään. Yöunet usein ollut jotain muutamaa tuntia ja ei niillä kyllä pitkälle pötkitä. En edes minä. Stressaakin moni asia tällä hetkellä ja pään vaivaa riittää. Nyt pitää kyllä yrittää levätä (nukkua!) ennen kun on ihan finaalissa.
Lenkki sentään piristi kivasti ja pitkään vaivannut polvi ainakin tällä erää kesti juoksua. Vaiks kylhän toi tossa vähän kipuileekin
Noh mut kyllä se siitä taas!
Hirvee halibula. Taas.
Tuhise tässä nyt sitten yksin sunnuntai iltana sohvalla :(
Tossa kun pitkästä aikaa sai taas lämpöä ja läheisyyttä, ja nyt se sitten vietiin pois, niin tuntuu kyl välillä aika kurjalta. No kyl se siitä.
Niih ja toi vitun mese virus
Viime aikojen fiilikset vois kiteyttää oikeestaan kolmeen sanaan : En tiiä saatana
Mutta niin kuin allekirjoittaneella on tapana sanoa : valintojen maailma
Ei kai täs sit muuta ku valitsemaan Vaihtoehdotkin on itseasiassa aikas helvetin hyviä ja periaatteessa oon kyllä jo valintanikin tehnyt, mutta mutta ... Just se tässä kait ahdistaakin.
Viime vuodet kuitenkin oon elänyt niin helvetin spontaanisti ja tehnyt todellakin juuri sitä mitä lystää ja mitä oon ite halunnut, mutta nyt sitten taas oikeestaan seuraavan vuoden kuviot on jo aika selvät. Ja se ahdistaa.
Äsh on sydänmellä toki sitten vielä muutakin, mutta ei niistä tohdi tässä nyt avautua.
Vittu ku on taas vaikeeta :D Tai siis "vaikeeta" Noh pitää kuitenkin muistaa, että kaikki on hyvin ja elämä mallillaan Joten koitetaas ottaa nyt ihan iisisti vaan
Kunhan nyt vaan saatana tietäis!
Sydänsuruja
Ja ihan vitun hirvee väsymys muutenkin päällä, niin ei olis kyl tota enään tarvinnu :(
Piti sit eilen viel hankkia näin "juhlan" kunniaks darra itelle.
Vittu ei jaksa. Kohta taas duuniin.
Nokun kaikki nukkuu! *eikä* Hieman kypsää olla yksin hereillä kaverin luona. Mitä sitten jos mentiin nukkuu vasta kuudelta.. Pitäsköhän keitellä lapsille aamupuurot, jos ne vaikka nousis.