päivän :(
Vituttaa... Palkkasin pari viikkoa sitten meille uuden työntekijän, no nyt tää kyseinen henkilö on sitten ollut jo viikon "sairaslomalla" tosin sairasloma todistuksia ei ole näkynyt, eikä myöskään ole vaivautunut ilmoittamaan mitään itsestään. Että se siitä...
Mistäköhän sitä saisi hyvää työvoimaa?! *täh*
Joo o. Huomen taas skolee 8-17.30 toi alku viikko on kyl niin hanurista. Tiistaina sitten 8-17.00 ja sitä rataa.. Väsyttää jo etukäteen ku kelaa taas tulevaa viikkoa
[q]MiMoSa, 20.1.2006 10:50:
29 astetta pakkasta ja pyörällä töihin...*eiei*
[/q]
Sama täällä yli -20`c ja fillarilla duuniin.. Himassa lämmintä +15`c ja yö meni palellessa. Noh, kevättä kohden mennään kuitenkin. Enään pari kuukautta, niin alkaa jo ilmat lämpenemään *sydän*
Toi juttu mitä tulee taivaalta En pidä yhtään näistä vuoden ajoista...
Kesä tule jo!
[q]ella_, 22.4.2006 19:37:
kukkiiko nyt tosiaan jo joku puu? Koska silmät kutisee ja aivastelen ool tö taim.. :(
Mut ei tää oikeesti oo päivän :(. Koska päivän :) (=pentu) on paljon isompi!
[/q]
Juu leppä nyt jo kukkii ja pähkinäpensaastakin voi herkemmät saada oireita. On tää kevät sitten ihanaa aikaa :( No onneks kesä tulee ja aurinko lämmittää mieltä ja kehoa
[q]ella_, 22.4.2006 21:37:
---
SyndroDome, 22.4.2006 20:54:
Juu leppä nyt jo kukkii ja pähkinäpensaastakin voi herkemmät saada oireita. On tää kevät sitten ihanaa aikaa :( No onneks kesä tulee ja aurinko lämmittää mieltä ja kehoa
---
sen siitä saa kun on viikon poissa maasta.. kun lähtee sataa räntää, kun tulee takas kaikki kukkii jo täysillä.. onneks ei oo heinänuha niin voi nauttia kesästä rauhassa
[/q]
No todellakin on heinänuhaa! mut aion kyllä silti nauttia kesästä täysillä
Ja tuohan onneks lääkkeet aina vähän helpotusta *nuha*aan.
Ei oikeen tuu taas mitn näistä treeni hommeleista 1,5 viikkoo ollu taas jo lenssussa, joten koita siinä sit salilla rehkiä. Äskön kävin yrittämässä, mut ei siitä tullu mitään. Aivan tukossa. Eiköhän se kohta ala taas olemaan toi poskiontelotulehdus aika todnäk diagnoosi..
Ja kolmeen kuukauteen en oo juossu ton polven takia noh eiköhän toi tosta joskus tokene. Tässä vaiheessa se viikko pari alkaa olemaan jo aika samantekevää kun on noin pitkään ollut lenkkeilemättä. Onneks viime viikolla tuli sentään dallattua sellanen 40 kilsaa neljässä päivässä. Sentään vähän aerobista liikuntaa saanu.
Koita täs nyt sit huolehtia itsestään kun on aina kipeenä. petskele! Toki onhan sekin kyllä itsestään huolehtimista, että antais itselleen myös lepoa riittävästi. Noh kohta taas duuniin joten se siitä levosta tällä erää.
Onneks on vaan ma-ke duunia ja sit pääsee relaa! Eiköhän tää tästä taas
Sunday blues..
opinnot ei suju, eikä muutenkaan oo ollu paras mahdollinen fiilis viime aikoina. Stressaa noi skole jutut ja vituttaa ku ei oo kerinny viettämään omaa elämää ollenkaan. En oo esim kerinny lenkille viikkoon!! Ei oo ollu näin pitkää taukoo puoleen vuoteen :( Frendejäkään en oo kerinny näkemään kunnolla pariin viikkoon :( No okei, oltiin just mökillä viime viikonloppu ja viime viikolla oli esim kahet opiskelija kemut, et onhan tota sosiaalista elämääkin ollut, mut ei tod tarpeeks. Ja kaiken lisäks oon ollut vielä täs pari päivää kipee
Puuh, kaippa tää taas tästä... Torstaina onneks botskille
Tylsäääääääääää! *igor**poks* Sunnuntait pitäis poistaa kalentereista!
[q]pirpeli, 21.8.2006 18:33:
---
SyndroDome, 21.8.2006 18:18:
Voihan venäjä!! vois pikku hiljaa sammuu ne niitten metsäpalot.
---
JOO. Saatana et meinas lähtee henki tuolla Espalla. Ei näkyny mitää ja ahdisti.
Sammuttakaa palonne tai pyytäkä sitä apua perkele, jos ette ite onnistu*grr*
[/q]
Todellakin Kati! Keskusta ja pasila oli aivan täynnä paskaa Ai että oli sitten kiva painaa fillarilla menemään pitkin kaupunkia henkihieverissä *släp*
[q]Zenni, 21.8.2006 19:49:
---
SyndroDome, 21.8.2006 18:40:
Todellakin Kati! Keskusta ja pasila oli aivan täynnä paskaa Ai että oli sitten kiva painaa fillarilla menemään pitkin kaupunkia henkihieverissä *släp*
---
Jep samoja ongelmia tääl espoossakin Pistää oikeesti vituttamaan ku meni pyörällä kauppaan ni syvään hengittämistä seuras parin minsan yskäkohtaus.
Btw oon saanu sellasen käsityksen et Venäjä ois kieltäytyny vastaanottamaan apua mm. Suomelta..? Onks aivan paskaa vai mitähäh?
[/q]
Juu saman käsityksen oon saanut mäkin, että käsittääkseni heille on suomen taholta tarjottu apua, mutta eivät ole sitä kuulemma tarvinneet Noh en sitten tiedä miks ei apu kelpaa. Ja tosiaan toi on vaan mun käsitys asiasta, että en sitten tiedä.
Toivottavasti tilanne kohta kuitenkin alkaisi helpottamaan!
Mielialat saatana.
Kroppa hajoo Just saanu jalat taas kuasiin, niin nyt on sitten ala selkä paskana
Ei pysty kyl tekemään yhtään mitään. Toivottavasti tää on vaan jotain lihassärkyä tms ja menis nopeesti ohi.
[q]hrdkvr, 12.10.2006 11:36:
---
Optik, 12.10.2006 11:13:
Bussin istuin rikkoi mun housut :(
---
meeppä valittaa mut te se samoilla sanoilla kun yks meidän luokkalainen aikoinaan..
hypättiin junaradan piikkiaidan yli ja reikä tuli pyllyyn..
se valitti konnarille et nyt mulla on perseessä reikä
konnari sanoi et niin mullakin
[/q]
[q]cjet, 25.12.2006 20:29:
---
Infiana, 25.12.2006 20:27:
Joo, joulu tuli nurkan takaa, ja meni nurkan taakse. Ärsyttävää. Et oo tunnevammanen, sen enempää ku minäkään. Paskin joulupäivä aikoihin.
---
Otetaas sille. *hakeekaljankaapista*
[/q]
Nonnih taas se on dogaamassa! :) Mutta nou hätä, apua on aina lähellä!
http://klubitus.org/forum_aihe.php?id=52105
Kuulin tänään yhestä kamusta pitkästä aikaa. Tosin uutiset ei ollu kovin kivoja. Häneltä oli kuollut vähän aikaa sitten eräs todella läheinen ihminen :(
Tosi kurjaa ja tuli paha mieli kamun puolesta
[q]_RixU_, 22.7.2007 15:33:
Helvetti et on scheisse fiilis potenssiin ihanvitunmonta
Ja ei niin lämpimät terveiset sille yhelle luuserille...tiedät kyllä kuka olet ja toivottavasti vahingossa vaik luet tän...Et kiitos vaan ihan vitusti mun elämän pilaamisesta omahyväsellä teollas
ps. saattaa vaan se paska valuu ihan omaan niskaas jossain vaihees, sillä en oo ihan niin tyhmä milt ehkä näytän
[/q]
Uuh :( Joku mulq on pelleilly rixucan tunteil Lippu korkeelle vuan taas ja parempaa mieltä!
[q]MiMoSa, 23.7.2007 20:59:
http://www.iltasanomat.fi/uutiset/kotimaa/uutinen.asp?id=1407656 Ihan käsittämätöntä toimintaa, en voi tajuta mitä ihmisillä liikkuu päässä.*eiei* Oon ite tuolta samalta paikkakunnalta kotoisin ja haluaisin kyl tosissaan tietää, kuka on noin häiriintynyt et tekee tollasta.*toktok* Paikallisessa lehdessä luki vielä lisäks, et tota possua oli siis vedetty auton perässä ja lopulta se oli löytyny puusta roikkumasta.*uuh*
[/q]
No joo, second that. Niinku mitvit? Kyl on taas joillain ollut kivaa
[q]katjastiina, 5.8.2007 21:37:
joo mun elämässä kyllä sattuu ja tapahtuu, tää ei ehkis oo ollut mun siistein viikonloppu. eilen siis jäin liukuovien väliin, noh tänään tulin naapurin muksun syndeiltä ja menin vessaan niin päästä tippui täi. joo hoidot on hoidettu ja nyt toivotaan että jokainen yksilö on kohta kuollut, mut jep tämä on lapsiperheen elämää..täytyy sanoa että en kyllä tuntenut itseäni kovin hienoksi leidiksi:D
[/q]
No jopas sul oli viikonloppu. Täit hyppii päästä ja ovet jättää väliin Ens viikonloppu sit paremmissa merkeissä!