päivän :(
Heh, meni sitten pitkävedossa 523 e sivu suun, kun Suomi päätti antaa Saksaa vastaan tasoituksen. Rahapula siis jatkukoon! (2 euron panoksella pelasin, niin todellinen tappio ei ollut kovin iso)
Paha mieli koska ystävällä paha mieli
[q]peikkolapsi, 26.2.2009 22:55:
---
Minnalilla, 25.2.2009 22:54:
---
peikkolapsi, 25.2.2009 22:34:
Sul ei nuo vattakivut sitten meinaa millään helpottaa
---
ei ne lopukkaan
oireyhtymä mikä oireyhtymä...
---
Luulin et lääkket autto
---
pöh no ne voi lievittää mut tää on elinikäistä. :l
[/q]
kuten nuhanikin, ollaan me kans vammasii.
Mä en kestä täällä töissä enää hetkeekään. Rupeen kohta kirkuu tai saan raivarit, mä HALUUUUUUUUUUUUUUUUUN pois täältä!
Se yksi ainut express-vuoro perjantailta on peruutettu. Eipä vituta ihan vähän. Mitä vitun järkeä siinä on, että muistetaan kyllä nostaa lippujen hintoja, mutta vuoroja vähennetään ja muutetaan nopeat vuorot maalaislinjoiksi.
Eilen alkoi mahatauti ja edelleen kauhee päänsärky ja haluaisin todella illalla päästä Syn/psiin. .
[q]PoisoN, 8.6.2006 16:27:
---
Steven Hoaks, 8.6.2006 16:03:
Vartijakortin hakeminen 36EUROA
---
Kävin eilen samassa paikassa samalla asialla ja makso 34. Ja palvelukin oli jees.
[/q]
Joo niin se tais ollakkin No 2eurolla heitti mun muisti
Huoh. :/
Örrr. Tuli palkkakuitti, mikä oli mukavaa sinänsä. Käyn sen verran vähän töissä tällä hetkellä, etten koskaan muista moista odottaa. Mutta mutta, mulle maksetaan näemmä abt puolet tehdyistä tunneista - ja niitä on oikeasti vähän. :(
Loput tullee sitten ensi kuussa, mutta se ei kauheasti lämmitä kun maaliskuussa on tuo pacifique ja piipahdus kaverin luo Tampereelle ja sitten Budapestin matka ja synttärit... Vielä kun Kela perii tällä hetkellä n. 100 kuussa tukia takaisin niin ei kauhean juhlavalta näytä.
Edit. Huomasin myös just että melkein kaikki kukat, joille vaihdoin mullat pari viikkoa sitten on kuolleet tai kuolemassa. Ei siinä niin pitänyt käydä!
tarviin: loman. muun muassa.
[q]Freja, 13.1.2009 16:24:
Huoh. :/
[/q]
Komp-komp-komppail.
Helvetin yt:t ja irtisanomiset ja lomautukset.
[q]noena, 14.10.2009 11:52:
Oikea hartia/niska aivan jumalattoman kipee :( kuumottaa, jomottaa ja särkee, venyttely auttaa hieman mut vituttaa silti saamattoman paljon :(
[/q]
Mul oli koko eilisen päivän tosi muikea päänsärky. Ens kerralla alkuverryttelyt ja loppuvenyttelyt muuton yhteydessä?
Kahden vuoden työ savuna ilmaan, eikä enää näy edes savua...
[q]rose, 15.10.2009 11:44:
---
noena, 14.10.2009 11:52:
Oikea hartia/niska aivan jumalattoman kipee :( kuumottaa, jomottaa ja särkee, venyttely auttaa hieman mut vituttaa silti saamattoman paljon :(
---
Mul oli koko eilisen päivän tosi muikea päänsärky. Ens kerralla alkuverryttelyt ja loppuvenyttelyt muuton yhteydessä?
[/q]
No kettu todellakin, kunnon jumppaahan toi oli taas :D
Jotensakin paska olo.
Olin vähän tyhmä eilen ja nyt on vähän riitaa
[q]astaroth, 12.6.2007 17:19:
välillä tuntuu, että olisi parempi vain repiä aivot korvan kautta kallosta ja heittää mäkeen
[/q]
Mistä aivoista sä oikeen puhut :D
Nyt alkaa harmittamaan tuo Ferry Corstenin keikan erittäin todennäköinen peruminen/ryssiminen entistäkin enemmän...
Sattuu olemaan nimittäin tuo keikka merkattuna myös Betsie Larkinin keikkalistaan. Suomessa kun noita vokalisteja ei nyt aivan joka päivä muutenkaan näe nimimiesten mukana, ja tässä tapauksessa olisi vielä kyse yhdestä suurimmista henk.koht. suosikeista... Made of Love livenä olisi kyllä maistunut
Tiedän liikaa, eikä salaisuuksien kertominen muuta tilannetta.*uuh*